stinger72
Newbie
Sinds ik hier op dit forum kom heb ik meer inzicht in drugs gekregen en heeft me ook aan het denken gezet.
Mijn vrouw en ik wappen gemiddeld maandelijks (allebei 85 kg)
op zo'n geilzellige avond/nacht gebruiken we dan 1x xtc (160mg) en twee keer 2,5 ml ghb
(dit zijn dan relaxte avonden waarbij we veel drinken en relaxed zijn)
nu ben ik hier achter gekomen dat we te snel achter elkaar xtc gebruiken en zouden dit moeten halveren om het verliefde gevoel te houden en goed te herstellen, 2 tot 3 maanden regel.
maar over ghb kan ik niks vinden, wel dat het heel verslavend is en dat je erg op moet passen met doseren.
ik zit er aan te denken om op ons maandelijkse feestje dan de ene keer alleen ghb te gebruiken en de andere keer xtc + ghb
is dit verantwoord ? wat zijn de regels voor ghb ?
Mijn vrouw en ik wappen gemiddeld maandelijks (allebei 85 kg)
op zo'n geilzellige avond/nacht gebruiken we dan 1x xtc (160mg) en twee keer 2,5 ml ghb
(dit zijn dan relaxte avonden waarbij we veel drinken en relaxed zijn)
nu ben ik hier achter gekomen dat we te snel achter elkaar xtc gebruiken en zouden dit moeten halveren om het verliefde gevoel te houden en goed te herstellen, 2 tot 3 maanden regel.
maar over ghb kan ik niks vinden, wel dat het heel verslavend is en dat je erg op moet passen met doseren.
ik zit er aan te denken om op ons maandelijkse feestje dan de ene keer alleen ghb te gebruiken en de andere keer xtc + ghb
is dit verantwoord ? wat zijn de regels voor ghb ?