Vechten van het Ego

omfg

Belezen gebruiker
Hallo.

Ik heb nu een paar keer dit gedaan, ketamine. Op 1 of andere manier voel ik mn ego of bewustzijn oid vechten tegen de effecten als ik lig weg te spacen wat best benauwend kan zijn. Ik weet dat gevecht vrij goed los te laten maar het keert steeds terug. Alsof je je vast probeert te houden aan de realiteit ofzo.

Herkent iemand dit? Is dit omdat ik nog niet ver genoeg "erin" ga of wat?

Vreemde gewaarwording iig :)

W.F.L.

Badass junkie
Het komt me wel lichtelijk bekend voor, alleen bij voldoende dosering verliest het ego bij mij altijd wel, na een halve minuut tegenstribbelen, en af en toe flits ik in en uit. Denk dat het aan de dosering ligt, als je meer snuift zal je wel volledig los komen.

L

Lid 6909

Gast
Ik weet precies wat je bedoeld, dit had ik ook beschreven in mijn report over keta.
Maar ik had het idee dat het gewoon de gedachte was wat je uit je space haalde.

Dus dat je eerst helemaal opgaat in die space, en het echt te gek vind en ook alleen daarvan geniet. En dan komt er een gedachte voorbij en dan moet je je aandacht delen met die gedachte en je space. En dat triggert weer de gedachte van, SHIT MAN IK WIL WEER IN DIE SPACE. En zo gaat het maar door, bij mij iig!

(ik ervaarde dit alleen als ik in mijn eentje ging trippen, dus echt in de wonderwereld wou komen)

Ik heb nog nooit echt last gehad van mijn ego bij ketamine. Misschien komt het omdat het mij nooit lukt om zo diep te gaan. Als ik genoeg lijntjes heb gepakt ben ik te vaag om nog fatsoenlijk meer lijnen te snuiven...

leppeh

Bewuste gebruiker
Wat bedoel je precies met het ego? Ik word soms ook wel 'wakker' uit mn space, maar als ik diep genoeg zit dan heb ik twee seconden later al niet meer in de gaten dat mijn ogen open zijn en space ik verder op wat ik zie, waarna mn ogen weer dicht gaan. Als je bedoelt dat je niet los kunt laten, dan heb ik daar weinig tips voor behalve meer nemen, dan moet je wel. Ik denk niet dat het met ketamine een traumatische ervaring oplevert, zoals je soms over traditionele psychedelica hoort.

W.F.L.

Badass junkie
leppeh zei:
Wat bedoel je precies met het ego? Ik word soms ook wel 'wakker' uit mn space, maar als ik diep genoeg zit dan heb ik twee seconden later al niet meer in de gaten dat mijn ogen open zijn en space ik verder op wat ik zie, waarna mn ogen weer dicht gaan. Als je bedoelt dat je niet los kunt laten, dan heb ik daar weinig tips voor behalve meer nemen, dan moet je wel. Ik denk niet dat het met ketamine een traumatische ervaring oplevert, zoals je soms over traditionele psychedelica hoort.

Dat dus, je kunt wat horen en denken shit! En je ogen opendoen, maar ikzelf kan ook enkel even mijn ogen opendoen waarna ik gelijk weer volop begin te trippen, je kijkt gewoon door je oogleden eigenlijk, haha. Space is no contest, nutteloos om er tegen te vechten, het trekt veel te hard aan je en voor je het weet wordt je weer ergens naartoe geschoten of de grond doorgetrokken ofzoiets.. Bye bye earth :grin:

Bovenaan