vaporizor kopen

Krullen

Belezen gebruiker
Hallo,
Ik wil graag een goede vaporizor gaan kopen voor 20-30 euro.
Is dit mogelijk en zoja wat zijn goede vaporizors.
Heel erg bedankt,
Tycho

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
tycho zei:
Hallo,
Heel erg bedankt,
Tycho

Als je der €90 bij doet heb ik er eentje voor je. :)
Een echte goede vaporizor heb je niet voor €30 denk ik hoor.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
In die prijsklasse wordt het uberhaupt al lastig er een te vinden denk ik, laat staan ook nog een goede.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je kwaliteit voor je geld wilt denk ik dat je al snel 2 a 250 eurotjes mag rekenen. Hoger kan ook wrs...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Als je kwaliteit voor je geld wilt denk ik dat je al snel 2 a 250 eurotjes mag rekenen. Hoger kan ook wrs...
Voor rond de €100 heb je ook wel goede vaporizer pennen volgens mij, voor een vaste eerder richting de €200 inderdaad.

MeejheM

Badass junkie
tycho zei:
Hallo,
Heel erg bedankt,
Tycho

Dat gaat niet lukken, net als degenen hierboven al posten. misschien op ali ofzo. die dingen komen toch vaak uit china.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
jam zei:

Dat is denk ik wel een beetje tricky. Er staat dat je je wiet met een aansteker moet vaporisen, als het wat te warm wordt verbrand het alsnog en heb je er niks aan.
Ik heb dat ding ooit gekocht en het is echt waardeloos. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar echt de wiet verdampen is me niet gelukt. Houd je je vlam er niet dicht genoeg bij dan gebeurt er niks en houd je de vlam er wel dichtbij dan verbrand je wiet.

Fool

Badass junkie
Dat ding is volgens mij meer bedoeld voor stoffen die relatief makkelijk verdampen, zoals heroine of methamfetamine. :P

Pante

Belezen gebruiker
Als ik bij een vriend thuis kom is het altijd roken via een vaporizer. Toen ben ik er zelf eens naar gaan kijken, maar goedkoper dan 100 euro heb je ze eigenlijk niet; in ieder geval niet geschikt om wiet mee te roken. Die in de link hieronder verdampt de wiet gemiddeld op 190 graden, dit is al vrij matig bij het vapen (het is fijner om meerdere temperaturen in te kunnen stellen als je toch bezig bent) maar het is tenminste constant. Ik geloof dat je nog iets goedkopere hebt dan die in de link hieronder; van Flowermate heb ik er wel een paar van 70 a 80 euro gezien, maar heb hier niet goed naar gekeken. Naar mijn idee ga je wel richting troep kopen als je zelfs hier nog onder gaat zitten.

http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... apormax-v/?a=168

Piba

Newbie
haha, wel grappig dit te lezen. Het hoeft echt niet zo duur te zijn. als je al een batterij hebt koop je gewoon de cartridge voor 70 euro. doe je 2 a 3 weken mee. als je normaal rookt en niet met je hele vriendenkring erbij haha. Ik heb er zelfs een batch rapport bij gekregen van Nova Research (83% THC). ja dat merk je wel

daoist

Experimenterende gebruiker
Voor ronde de 75 tot 100 euro moet je wel een goede (draagbare)vape pen kunnen kopen.
voor 120 euro uit me hoofd kan je een desktop vapor kopen (Airizer Extreme Q).

voor 30 euro kan je volgens mij uberhaubt geen vaporizer kopen.

Koop er sowieso een waar je de temperatuur kan instellen.
wellicht kan je op de fuckcombustion.com forums vragen. dat is een wiet-vape forum.

Bovenaan