Vanavond Paddo's, [HELP]

omfg

Belezen gebruiker
Hey

Vanavond wil ik mijn paddestoelen gaan proberen.

Eerst even wat azarius informatie;

Voor verse paddenstoelen wordt vaak het volgende doseringsschema aangehouden:
5-10 gram voor een lichte trip voor starters.
15-25 gram voor een medium trip.
30-25 gram voor een trip van het hoogste niveau voor de echte psychonauten.

Er is jammergenoeg geen betrouwbare manier om het gewicht van verse paddo's om te rekenen in dat van droge. Ze bevatten ongeveer 90% water (10 gram vochtig = 1 gram droog) maar de verhouding is voor iedere soort net even anders.

Gebruik als dosering 7 tot 10 verse paddenstoelen (ongeveer 10 gram) of 1-2 gram gedroogde.

Nu heb ik na het oogsten gelijk mijn paddestoelen gedroogd. 3 dagen voor een ventilator gezet op een kladblok op de verwarming die niet al te hoog stond. Ze zijn KURK droog, ik kom er zelfs met een mes moeiljik doorheen want ze zijn ook keihard, ik kan ze breken.

Nu is dat leuk wat azarius hierboven zegt. Maar ze zeggen: Gebruikt 7 tot 10 verse paddestoelen...

Nou, ik heb één gedroogde paddestoel (vrij grote) die al 2,6 gram weegt in z'n eentje, dus dat zou al 26 gram betekenen als deze vers zou zijn. Hoe moet ik dit zien?

Ik heb ook kleinere paddestoelen maar die zijn ook al snel 0,8 gram... hoe kan ik ooit tot 7 a 10 paddestoelen komen die bij elkaar 1 a 2 gram wegen, als ze gedroogd zijn? Één paddestoel weegt dat al. Hoe moet ik dit gaan doseren?

Saillant detail; ik heb in een periode over 5 uur heen, wel eens 3 verse geprobeerd.. 1tje heb ik opgegeten maar dat was zo goor dat ik de rest in heet water heb gegooid en dat opgedronken heb... dat waren er 3. Daar voelde ik zeer weinig van.

Ik begrijp niet helemaal hoe ik dit moet gaan doseren omdat alles elkaar tegenspreekt.

Kan iemand me helpen?

Cubensis B+ zijn het, gedroogd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vergeet dat 7-10 paddestoelen verhaal, dat is dom advies want de ene is de andere niet.

Normale trip:

Vers: ~20 gram

Droog: ~2 gram

Niet te moeilijk over doen.

MeejheM

Badass junkie
Kan ik hieruit opmaken dat de werkzame dosering van een verse paddestoel afwijkt van diezelfde paddestoel die zorgvuldig gedroogd is?

ik zou wel eens willen weten wat het verschil maakt, als iemand dat weet?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
Kan ik hieruit opmaken dat de werkzame dosering van een verse paddestoel afwijkt van diezelfde paddestoel die zorgvuldig gedroogd is?

ik zou wel eens willen weten wat het verschil maakt, als iemand dat weet?
Nee natuurlijk niet. Maar azarius geeft gewoon wazige informatie. Gemiddeld genomen blijft er van 10 gram vers 1 gram droog over. Dat is allebei even potent, er gebeurt niet iets magisch bij het drogen helaas. 2 tot 3 gram droog is een gebruikelijke dosering volgens mij.

Voor de TS, gewoon afwegen dus en verder niet te moeilijk doen. Als je iets leest wat niet logisch is moet je het al niet vertrouwen.

MeejheM

Badass junkie
Om onduidelijkheid te voorkomen, is 1 gram gedroogde paddestoelen te vergelijken met 10 gram van dezelfde soort maar dan vers?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
MeejheM zei:
Om onduidelijkheid te voorkomen, is 1 gram gedroogde paddestoelen te vergelijken met 10 gram van dezelfde soort maar dan vers?
Klopt ja. Stel dat je 1 grote verse paddo hebt die 10 gram weegt, dan zal diezelfde paddo gedroogd nog maar ongeveer 1/10 van dat gewicht overhouden, maar nog steeds evenveel psilocybine bevatten (ongeveer dan hè).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Om het nog even duidelijk neer te zetten, als je 1 paddestoel droogt blijft er ongeveer 1/10 van het gewicht over ten opzichte van het gewicht vers. De hoeveelheid actieve stoffen in die ene paddenstoel blijft exact gelijk.

omfg

Belezen gebruiker
Contact gehad met azarius, en voorzichtig gedoseerd vant weekend.

idd is 7 tot 10 paddestoelen foutieve informatie, weeg het goed af. Ik heb een lichte dosis genomen omdat het mn eerste keer paddo's was. 3,2 gram met zijn 2en.

Bedankt voor de reacties.

Edit;

Azarius ging in conclaaf met hun webmaster hierover... zulke informatie op een site vind ik behoorlijk slordig.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
1,6gr pp is inderdaad een erg lichte dosering, opzich wel verstandig voor een eerste keer. Alhoewel misschien te weinig om goed op te trippen. Hoe beviel het?

omfg

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
1,6gr pp is inderdaad een erg lichte dosering, opzich wel verstandig voor een eerste keer. Alhoewel misschien te weinig om goed op te trippen. Hoe beviel het?

Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.

Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.

Edit;

Ik denk dat ik wel wat meer op had dan mijn maat, we hadden thee ervan gezet... maar ik heb al zijn "paddo-gruis" ook opgegeten, hij wilde alleen de thee, ik heb de paddestoelen daarna in zn geheel opgegeten. Dus ik gok dat het zo'n 2000/1200mg was. Vrij stevig kwam het erin, maar na een uur of 4 was het wel al weg, iets wat ik totaal niet gewend ben... zeker omdat ik vrij veel LSD heb gedaan. Ik ben gewend dat het een uur of 12 duurt.

MeejheM

Badass junkie
omfg zei:
Psychedelibee zei:

Ik ben zeer ervaren in drugs, maar ik heb geleerd (na 2 LSD zegels dronken te nemen), psychedelics never nooit te onderschatten.

Ik vond het een stuk helderder en vriendelijker dan LSD. Met LSD ben ik hele grote dosissen gewend (400 UGL++). Maar voorlopig wel de moeite waard, de paddo's.

heel slim, meestal is een onderdosering zeker beter voor je dan een overdosering. daarnaast zou ik ff lsd vermijden, 400ug of meer is veel, en zeker als je dat op een liter bloed zou hebben. das een vormfoutje hoop ik.

voor overdosering hoef je niet bang te zijn, maar het feit dat je meer dan 400ug inneemt suggereert wel een enorme gewenning. je gebruik wordt daardoor verspilling.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:

Respect voor psychedelica is alleen maar goed, zeker als je iets voor het eerst doet. Dat het veel helderder en vriendelijker als LSD voelde is niet gek als ik naar je LSD dosering kijk. Dat zijn flinke doseringen LSD namelijk, terwijl je een zeer matige dosering paddo's op had.

omfg zei:
maar na een uur of 4 was het wel al weg, iets wat ik totaal niet gewend ben... zeker omdat ik vrij veel LSD heb gedaan. Ik ben gewend dat het een uur of 12 duurt.
Heb je je wel goed ingelezen over paddo's eigenlijk? Want die duren een stuk korter dan LSD. Niet alle psychedelica duren even lang uiteraard.

omfg

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
omfg zei:
Psychedelibee zei:

heel slim, meestal is een onderdosering zeker beter voor je dan een overdosering. daarnaast zou ik ff lsd vermijden, 400ug of meer is veel, en zeker als je dat op een liter bloed zou hebben. das een vormfoutje hoop ik.

voor overdosering hoef je niet bang te zijn, maar het feit dat je meer dan 400ug inneemt suggereert wel een enorme gewenning. je gebruik wordt daardoor verspilling.

UG is het ja. my bad.. was al laat :wink:

Gewenning zal het niet zijn, ik doe dat met grote tussenpozen. En naar mijn ervaring werkt het helemaal niet meer zodra je tolerantie hebt.. ook niet een beetje.

Psychedelibee zei:
omfg zei:

Respect voor psychedelica is alleen maar goed, zeker als je iets voor het eerst doet. Dat het veel helderder en vriendelijker als LSD voelde is niet gek als ik naar je LSD dosering kijk. Dat zijn flinke doseringen LSD namelijk, terwijl je een zeer matige dosering paddo's op had.

omfg zei:
maar na een uur of 4 was het wel al weg, iets wat ik totaal niet gewend ben... zeker omdat ik vrij veel LSD heb gedaan. Ik ben gewend dat het een uur of 12 duurt.
Heb je je wel goed ingelezen over paddo's eigenlijk? Want die duren een stuk korter dan LSD. Niet alle psychedelica duren even lang uiteraard.

Ja ik heb me zeker goed ingelezen, maar ik las overal dat het toch wel 6-8 uur zou duren. Door de lage dosis zal het wel korter geweest zijn. Maar na 3,5 a 4 uur was het al bijna in zijn geheel weg. Van Alice ben ik nog een "na-flow" gewend die ook nog een paar uur duurt.

Wat is een beetje een dosis die jullie me zouden aanraden voor een goeie trip? Ik wil het de volgende keer in m'n 1tje doen omdat ik dan veel dieper trip, en nu weet wat ik kan verwachten.

Alvast bedankt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:
Wat is een beetje een dosis die jullie me zouden aanraden voor een goeie trip? Ik wil het de volgende keer in m'n 1tje doen omdat ik dan veel dieper trip, en nu weet wat ik kan verwachten.
Als je altijd zulke hoge doseringen LSD doet zou ik de volgende keer naar 4gr gedroogd gaan. Wellicht nog niet zo zwaar als 450ug LSD, maar zou het ook niet meteen nog verder omhoog gooien. Vooral omdat paddo's een stuk meer verwarrend en minder vergevingsgezind zijn dan LSD. Verwacht bij hogere doseringen psilo een stuk meer mindfucks en soms een wat duister randje. Als je daar op voorbereid bent en het aan kan dan zijn dat vaak hele waardevolle trips, niet altijd even leuk overigens.

Wat betreft de werkingsduur van paddo's, voor mij persoonlijk is dat vaak meer rond de 5 a 6 uur. Uiteraard verschilt het een beetje per dosis en je maaginhoud. Maar veel langer heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Daarbij duurt het voor mij na afloop van de piek vaak nog maar een uurtje ofzo, waarin de effecten snel minder worden. In tegenstelling tot LSD, waarbij de afbouw vanaf de piek behoorlijk geleidelijk is en nog vele uren kan duren.

omfg

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
omfg zei:
Als je altijd zulke hoge doseringen LSD doet zou ik de volgende keer naar 4gr gedroogd gaan. Wellicht nog niet zo zwaar als 450ug LSD, maar zou het ook niet meteen nog verder omhoog gooien. Vooral omdat paddo's een stuk meer verwarrend en minder vergevingsgezind zijn dan LSD. Verwacht bij hogere doseringen psilo een stuk meer mindfucks en soms een wat duister randje. Als je daar op voorbereid bent en het aan kan dan zijn dat vaak hele waardevolle trips, niet altijd even leuk overigens.
Nou het is natuurlijk niet zo dat ik áltijd zulke dosesringen neem, maar ik ben wel heel wat gewend ja. Het ligt ook aan m'n mood hoe ver ik ga. Voorlopig heb ik 2 keer een psychedelic enlightment mogen ervaren, na een keer of 50-60 Alice. Veruit de belangrijkste momenten in mijn leven. Dit waren ook niet altijd even leuke trips, same goes voor Salvia.... die zijn ook niet echt leuk te noemen.. dat doe ik dan ook niet meer.

Wat bedoel je met "minder vergevingsgezind" ?

En mindfucks, vergelijkbaar met die van LSD? Voorbeelden van mindfucks? Ik weet graag alles.

Wat betreft de werkingsduur van paddo's, voor mij persoonlijk is dat vaak meer rond de 5 a 6 uur. Uiteraard verschilt het een beetje per dosis en je maaginhoud. Maar veel langer heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Daarbij duurt het voor mij na afloop van de piek vaak nog maar een uurtje ofzo, waarin de effecten snel minder worden. In tegenstelling tot LSD, waarbij de afbouw vanaf de piek behoorlijk geleidelijk is en nog vele uren kan duren.
Ja inderdaad... bij LSD zit ik pas na een uur of 2 a 3 op de peak, en wordt het na een uur of 6 pas echt zwaarder. Ik was wel aangenaam verrast door die paddo's dat het zo kort was :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:
Wat bedoel je met "minder vergevingsgezind" ?

En mindfucks, vergelijkbaar met die van LSD? Voorbeelden van mindfucks? Ik weet graag alles.
Moeilijk uit te leggen, maar paddo's worden over het algemeen als mentaal zwaarder gezien dan LSD. De mindfucks zijn enigszins wel vergelijkbaar met LSD maar een stuk minder te sturen. Hierdoor kan het allemaal nog meer confronterend worden en behoorlijk duister soms. LSD heeft toch vaak een wat meer positieve push en daarbij een wat helderder karakter dan paddo's. Met paddo's krijg je veel sneller dat je er gewoon geen reet meer van snapt. Met een hoge dosis paddo's heb ik ook wel eens gehad dat ik niet meer wist dat ik aan het trippen was, dit is mij met LSD nog niet gebeurd. Alhoewel dit vast ook met LSD kan gebeuren in hogere doseringen.

Maargoed, blijft allemaal redelijk subjectief natuurlijk. Dit is echter wel een beetje de algemene concensus dat paddo's mentaal zwaarder zijn dan LSD. Maar dat maakt ze voor psychonautische of spirituele doeleinden wel erg interessant natuurlijk. Beiden geven mij altijd veel inzichten in mijn leven, maar van paddo's zijn die vaak meer spiritueel van aard en van LSD meer praktisch. Allebei heeft zo zijn waarde als je het mij vraagt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb ook nog wel wat over 'mindfucks' op psilocybine (of dat nu truffels of paddo's is, maakt bij mij weinig uit). Ik heb zelf ruime ervaring met psilocybine (meer dan 50x op getript). Bij psilocybine draait het véél meer om je eigen wilskracht opgeven dan bij iets als LSD. Kun of wil je dat niet, dan zou ik je niet eens 40 gram vers/4 gram gedroogd aanraden, want dan is er een grote kans dat die 4-6 uurtjes een verschrikking zullen zijn (die trouwens niet aan zal voelen als 4-6 uurtjes, maar eerder als dagen of zelfs weken/maanden/jaren, ik overdrijf hier niet). Ik wil je absoluut niet bang maken, maar dat wil je niet meemaken. Ik zou je dan ook eerder aanraden eerst 3 gram gedroogd te nemen of zo. Tussen 3 en 4 gram kan imo een immens verschil zitten. De hoge dosering psilocybine trips zijn dan ook compleet andere ervaringen dan de lage/normale dosering trips, tenzij je mediteert op een lage dosis, dan kun je net zo diep gaan als normaal op een hoge dosering. Het ding met psilocybine is dat het een eigen wil heeft. Wil je een enigszins prettige trip, dan kun je maar beter respect hebben voor die wil, want anders zal het je respect leren op de hardhandige manier.

Ik zal je ook eerlijk zeggen, de laatste paar keren dat ik getript heb op psilocybine hebben me goed laten schrikken. Ik kon tijdens deze trips als het ware zien waar ik in eerdere trips geweest was. Maar er is altijd een moment dat je álle controle los moet laten en je compleet moet laten meevoeren. De laatste paar keren durfde ik dat niet aan, want ik weet waar dat toe kan leiden: een krankzinnige reis door je onbewuste, waarbij je de meest onvoorstelbare "plekken" bezoekt en de meest prachtige maar ook de meest verontrustende dingen zult zien. En je weet niet wanneer die reis stopt en je kunt het zelf ook niet stoppen. En je kunt diezelfde reis ook honderden keren achter elkaar meemaken, waardoor het kan lijken alsof je een eeuwigheid weg bent geweest van de normale werkelijkheid, totaal niet meer wetende wie je bent als persoon.

Wederom, ik wil niemand laten schrikken, maar weet waar je aan begint met psilocybine. Het is echt een hardcore tripmiddel en te hoog doseren kan resulteren in bovengenoemde dingen. Vroeger zocht ik dat echt op en ging ik er zonder aarzelen in mee, maar het heeft me echt even laten schrikken de laatste keren. Het is echt onbeschrijflijk wat je kunt meemaken in die 5 uurtjes. Je kunt dan meer ervaren dan iemand in zijn hele leven ervaart. Trouwens, het wordt pas altijd een mindfuck, wanneer je probeert de boel te begrijpen of te sturen. Doe je dat niet, dan is er geen sprake van een mindfuck en ook niet van een probleem. Het probleem is dat de meeste van ons altijd alles willen begrijpen en sturen (zo zijn we opgevoed). De mate waarin je de controle los kunt laten, bepaald hoe fijn je psilocybine trip verloopt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Ik zal je ook eerlijk zeggen, de laatste paar keren dat ik getript heb op psilocybine hebben me goed laten schrikken. Ik kon tijdens deze trips als het ware zien waar ik in eerdere trips geweest was. Maar er is altijd een moment dat je álle controle los moet laten en je compleet moet laten meevoeren. De laatste paar keren durfde ik dat niet aan, want ik weet waar dat toe kan leiden: een krankzinnige reis door je onbewuste, waarbij je de meest onvoorstelbare "plekken" bezoekt en de meest prachtige maar ook de meest verontrustende dingen zult zien. En je weet niet wanneer die reis stopt en je kunt het zelf ook niet stoppen. En je kunt diezelfde reis ook honderden keren achter elkaar meemaken, waardoor het kan lijken alsof je een eeuwigheid weg bent geweest van de normale werkelijkheid, totaal niet meer wetende wie je bent als persoon.
Beetje off topic, maar vind het erg interessant. Waarom durfde je de laatste paar keren er niet aan over te geven? Je weet waar je zal belanden, maar je weet ook dat je er tegen verzetten geen zin heeft en alleen maar averechts werkt. Lijkt mij dat je er niet tegen verzetten uiteindelijk alsnog de fijnste trip op levert ten opzichte van je er juist tegen verzetten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Beetje off topic, maar vind het erg interessant. Waarom durfde je de laatste paar keren er niet aan over te geven? Je weet waar je zal belanden, maar je weet ook dat je er tegen verzetten geen zin heeft en alleen maar averechts werkt. Lijkt mij dat je er niet tegen verzetten uiteindelijk alsnog de fijnste trip op levert ten opzichte van je er juist tegen verzetten.
Klopt, maar het is dan ook niet een rationeel iets. Er gebeurd eigenlijk een heel vreemd iets en dit is nu elke keer hetzelfde bij mij. Ik zal het proberen te beschrijven en ik zeg alvast dat dit een vaag verhaal zal worden. :P

Zoals je weet mediteer ik altijd tijdens het trippen. Dit zorgt er altijd voor dat het dieper gaan in een stroomversnelling komt. Ik voel dan de intensiteit steeds toenemen. Soms wordt dat even teveel en stop ik de meditatie. Later pak ik dat weer op, waardoor de intensiteit weer toeneemt. Op een gegeven moment heb ik dan een soort doorbraak waarna alles heel erg stil wordt. Maar los van dat alles stil wordt, is er ook een gevoel van dat 'tijd' op het randje van stoppen staat. Mijn waarneming van tijd is dan extreem vertraagd en dreigt helemaal te gaan stoppen. En ik wéét dat tijd ook echt helemaal stopt als ik loslaat, want dat heb ik eerder meegemaakt. Een paar trips terug durfde ik die "stap" niet te zetten en nu heb ik dat dus mentaal een issue gemaakt. :( Op die rand van tijd en eeuwigheid zie ik dan als het ware waar ik ben geweest tijdens vorige trips, maar ik heb die laatste stap niet gezet en ben daar dan nog niet. Eerdere trips krijg ik dan weer voor me (in de verte) en het schrikt me dan af door wat voor extreme ervaringen ik eerder ben gegaan.

Wat echt helemaal raar is, is dat wanneer ik op de rand sta (als het ware) het voelt alsof mijn hele omgeving me aan zit te kijken en me aan zit te moedigen om die sprong te maken... :rolleyes: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is zelfs zo dat mijn CV ketel dan een geluid maakt alsof ´ie niet wil opstarten... :confused: Dat heb ik al meerdere keren meegemaakt. Alsof de hele realiteit on hold staat en het niet doorgaat zolang ik niet durf los te laten. Het is echt een super apart gevoel, waarbij ik aan de ene kant weet dat ik gerust die sprong kan maken, maar aan de andere kant ook niet weet hóe ik die sprong moet maken/los kan laten... Misschien heeft het meer tijd nodig. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ook ik merk dat volledig loslaten toch elke keer weer een uitdaging is, maakt niet uit hoe vaak je al getript hebt. Voor mij geldt eigenlijk wel altijd dat wanneer ik me er dan toch toe kan zetten om los te laten, dit altijd beloond wordt met bijzondere ervaringen. Maar dat wetende maakt het er niet makkelijker om inderdaad.

omfg

Belezen gebruiker
Dat leren accepteren doe je bij LSD ook wel, het loslaten (dit heb ik dan ook al 50+++ keer gedaan).

Hetgeen wat je zegt over; hoe harder je vecht, hoe harder die terug komt, is logisch, je vecht tegen jezelf, een gevecht wat je altijd verliest... totdat je loslaat, dan win je. Het is een struggle tussen ego en bewustzijn. Op LSD ben ik hier vrij handig in. Ik heb ook al eens een zware bad trip gehad op LSD . Maar ik heb ook 2 keer een psychedelic enlightment gehad erop...

Maar "er niks meer van snappen", hoor ik vaker. Weet je nog wel wat je doet, of dat ook niet meer? Dat is voor mij wel even een heel belangrijk aspect om te weten, aangezien ik het liever alleen doe de volgende keer, dan trip ik beter en dieper omdat ik weet dat er niemand op me let. Een sitter vind ik irritant, die weerhoud mn trip van "verder" gaan.

Ik zal de volgende dosis rond de 3 gram gaan leggen om te kijken hoe goed ik dat kan hebben. Bedankt voor de input.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:
Maar "er niks meer van snappen", hoor ik vaker. Weet je nog wel wat je doet, of dat ook niet meer? Dat is voor mij wel even een heel belangrijk aspect om te weten, aangezien ik het liever alleen doe de volgende keer, dan trip ik beter en dieper omdat ik weet dat er niemand op me let. Een sitter vind ik irritant, die weerhoud mn trip van "verder" gaan.
Ik ben nog nooit echt rare dingen gaan doen als ik er geen reet meer van snapte. Meestal ben ik met een hoge dosis psilo ook niet in staat nog heel veel te bewegen, aangezien het behoorlijk versuffend werkt. Maargoed, het kan natuurlijk. Je hoort wel eens rare verhalen, maar denk dat die eerder uitzondering dan regel zijn.

Ik snap dat je liever alleen tript, kun je veel makkelijker diep gaan inderdaad. Een tripsitter lijkt mij ook erg irritant persoonlijk, vandaar ook nog nooit erbij gehad.

omfg

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
omfg zei:
Ik ben nog nooit echt rare dingen gaan doen als ik er geen reet meer van snapte. Meestal ben ik met een hoge dosis psilo ook niet in staat nog heel veel te bewegen, aangezien het behoorlijk versuffend werkt. Maargoed, het kan natuurlijk. Je hoort wel eens rare verhalen, maar denk dat die eerder uitzondering dan regel zijn.

Ik snap dat je liever alleen tript, kun je veel makkelijker diep gaan inderdaad. Een tripsitter lijkt mij ook erg irritant persoonlijk, vandaar ook nog nooit erbij gehad.
Snap je op "dat moment" nog wel wát je doet, of ook niet meer?

En je kan dus beter gewoon nemen en dan op je nest naar muziek gaan luisteren ofzo? Als je niet meer in staat ben te bewegen?

Nee, ook als ik met vrienden trip ofzo, ik zit nooit goed op 1 lijn, dat is kut want communicatie is lastig. En ook heb je t gevoel dat je je niet helemaal kan laten gaan. Ik trip daarom ook liever alleen. Behalve met salvia of DMT, dan wil ik wel iemand erbij hebben, die heb ik toch niet meer in de gaten dan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb twee hele goede vrienden waar ik ook best vaak mee getript hebt, alleen met hun kan ik prima alles laten gaan. We laten elkaar dan gewoon ons eigen gang gaan. Maar verder heb ik ook altijd dat ik me toch iets moet inhouden als ik met anderen ben. Of ze letten op je, of ze leiden je de hele tijd af. Salvia en DMT zijn inderdaad gevallen apart, dan vind ik het ook veiliger om er iemand bij te hebben.

Ik snap vaak nog wel wat ik doe hoor, is meer dat alles nogal een waas kan worden. En vaak is het meer dat er mentaal van alles gebeurd en niet zozeer fysiek. Gewoon op bed of op de bank gaan liggen is wel fijn altijd vind ik met psilo, muziek erbij is ook altijd fijn ja. Ik vind muziek met psilo niet zoveel mooier worden dan met LSD, maar het beïnvloed mijn emoties wel meer.

Het niet meer kunnen bewegen komt wel pas in echt hoge doseringen hoor, zal met 3gr nog wel te doen zijn. Maar versuffend werkt het in ieder geval wel, zeker ten opzichte van LSD.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe hoger de dosis truffels/paddos, hoe minder mobiel ik word. Ik heb ook nog nooit echt rare ideeen gehad, in de zin van uit het raam willen springen of zo. Soms heb ik echt geen benul meer wie ik ben en wat ik doe, maar aan het begin van zo'n diepe trip lig ik op de bank en erna ook. Ik heb niet het idee dat ik dan zomaar het hele huis door loop. Daar ben ik dan niet eens toe in staat.

Als ik jou was, zou ik gewoon rustig psilo leren kennen. Deze drug heeft echt een eigen persoonlijkheid en die moet je even leren kennen.

Muziek is trouwens prima, maar voor het echt diepe trippen is ook dat een afleiding en iets wat je trip tegenhoudt. Vind ik dan.

omfg

Belezen gebruiker
Mindless zei:
Als ik jou was, zou ik gewoon rustig psilo leren kennen. Deze drug heeft echt een eigen persoonlijkheid en die moet je even leren kennen.
Ok, ik ben erg ervaren met psychedelics wel maar ik weet toch graag zoveel mogelijk. Ben wat meer voorzichtig na wat ervaringen op 2c-b en LSD die vrij roekeloos waren, wat ook erg dom is met dit type drugs.

Ik heb het al rustig aan gedaan met die 1,6 vorige keer... was een zeer lichte trip... amper mindfuck (wel merkte ik op dat mn mind juist HELEMAAL leeg was). De volgende zal ik solo op bed doen, 2,8 tot 3 gram ga ik proberen.

Wat muziek betreft luister ik altijd naar GOA, voor mij is het de grote rode draad in een trip. Met KETA is dat het meest belangrijk, maar met LSD toch ook wel hoor. Vorige keer kreeg ik een psychedelic enlightment juist omdat ik me he-le-maal verloor in de muziek. Mooiste momenten van mn leven zijn dat geweest... die keer ervoor was het op een GOA feestje zelf.

Bedankt guys. Appreciate!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:
Wat muziek betreft luister ik altijd naar GOA, voor mij is het de grote rode draad in een trip. Met KETA is dat het meest belangrijk, maar met LSD toch ook wel hoor. Vorige keer kreeg ik een psychedelic enlightment juist omdat ik me he-le-maal verloor in de muziek. Mooiste momenten van mn leven zijn dat geweest... die keer ervoor was het op een GOA feestje zelf.
Ik kan me juist ook helemaal verliezen in de muziek, dat helpt als het ware om je aan over te geven ofzo. Gewoon uitproberen waar jij je prettig bij voelt denk ik. Persoonlijk lijkt me goa wel te actief voor psilo. Met LSD vind ik goa of psytrance ook altijd erg fijn, past goed bij de energie die ik heb. Aan psilo zou ik persoonlijk liever iets rustigers opzetten, maar bij ketamine ook eigenlijk. Dus wellicht is dat ook gewoon persoonlijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
No problem :)

Het scheelt natuurlijk enorm dat je veel ervaring hebt met trippen. Maar toch moet je psilo nooit gaan onderschatten. Zelf heb ik veel ervaring met psilo, maar daarom denk ik nog niet licht over DMT. :wink: (nog geen ervaring mee) Gewoon elke nieuwe stof met respect behandelen. :)

Met muziek heb ik ook fantastische ervaringen gehad, maar dat was vooral met LSD. Maar hoe ongelofelijk dat was, dat viel in het niet bij wat ik met psilocybine heb meegemaakt. Maar ja, dat is toch ook wel lastig te vergelijken hoor.

omfg

Belezen gebruiker
Mindless zei:
No problem :)

Het scheelt natuurlijk enorm dat je veel ervaring hebt met trippen. Maar toch moet je psilo nooit gaan onderschatten. Zelf heb ik veel ervaring met psilo, maar daarom denk ik nog niet licht over DMT. :wink: (nog geen ervaring mee) Gewoon elke nieuwe stof met respect behandelen. :)

Ja kijk mn edit op bovenste alinea.

omfg

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
omfg zei:
Ik kan me juist ook helemaal verliezen in de muziek, dat helpt als het ware om je aan over te geven ofzo. Gewoon uitproberen waar jij je prettig bij voelt denk ik. Persoonlijk lijkt me goa wel te actief voor psilo. Met LSD vind ik goa of psytrance ook altijd erg fijn, past goed bij de energie die ik heb. Aan psilo zou ik persoonlijk liever iets rustigers opzetten, maar bij ketamine ook eigenlijk. Dus wellicht is dat ook gewoon persoonlijk.

Ja, ambient oid? Dat doe ik met keta ook ja, rustigere muziek. Dat maakt de trip veel minder chaotisch.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Gewoon elke nieuwe stof met respect behandelen. :)
Dat is sowieso wel belangrijk ja, zeker met psychedelica. Het rustig leren kennen van een stof ben ik wel met je eens, niet zomaar sprongen gaan maken met doseringen. Alleen vind ik altijd wel dat je eerste een bepaalde basis dosering moet hebben die je diep genoeg kan brengen. Maar ook die zal je eerst moeten vinden natuurlijk.

omfg zei:
Ja, ambient oid? Dat doe ik met keta ook ja, rustigere muziek. Dat maakt de trip veel minder chaotisch.
Ambient bijvoorbeeld inderdaad, iets wat jij fijn vind in ieder geval. Psybient vind ik zelf nog net iets meer trippy. Maar chaotisch is inderdaad wel het goede woord als de muziek een wat te hoog tempo heeft.

Bovenaan