Vanaaf eerste keer paddo

Hallo jongens/meisjes,

Vanavond wordt mijn eerste keer paddo! :P
Aangezien ik vaak lees dat de smaak niet bepaald lekker is, vroeg ik me af of het erg is als ik het eet en dan doorslik met een slokje cola ofzo....
Ik ben wel redelijk gespannen (om eerlijk te zijn wel een beetje bang om het te gebruiken aangezien de slechte verhalen die ik heb gehoord.
Mja dan denk ik weer: Dat waren van die kut toeristen die gelijk 3 bakken leeg vreten enzo..... (Amerikanen etc)
Kan iemand mij mischien ook muziek tips given?
Ik blow wel redelijk vaak dus vroeg me af of het ook relaxed is om Reggae te luisteren als je zit te tripe.

Tot nu toe waren dit mijn vragen :P

henkie84

Bewuste gebruiker
Je kunt het gerust wegspoelen, maar let er even op dat je dat niet doet met iets wat veel suiker bevat, dit schijnt het effect duchtig te verminderen.

Muziek tijdens het trippen verschilt per persoon. Ik moet zeggen dat reggea het bij mij inderdaad goed doet, maar ook ZEKER goa/psytrance-achtigen zoals Shpongle, of 'volksmuziek' als Celtic Myst, etc. Je zult er vanzelf achter moeten komen wat jij het fijnst vind, sommige muziek die je normaal oke vindt zul je misschien wel verschrikkelijk vinden met paddo's op.

Ik vermijd zelf altijd wel rap en dergelijke, daar komen negatieve vibes vanaf die het er geen fijnere trip van maken.

-spaceman-

Badass junkie
als ik het goed herinner kan je als je hard wilt trippen beter zo min mogelijk suikers tot je nemen... (glas cola = 7 suikerklontjes)

je kan het bijvoorbeeld met yogurt eten... of thee van zetten en het restant (nooit gedaan, lijkt me niks) opeten... ik laat het liever bij een thee'tje... Het meest heb ik het gegeten met cup-a-soup... water koken.. paddo's snijden... mokje pakken, water en soepje erin... en daarna paddo's toevoegen...

als het maar in je maag zit toch...

Alles je een stabiel persoon bent qua geest heb vrijwel niks om je zorgen over te maken...

Qua muziek: Wat jij lekkere muziek vind... alles zal snel toch al vreemd en uniek klinken dus dan maakt het bijna niet meer uit wat je aan hebt staan... reggea zal het goed doen denk ik!

fijne reis!

Hmm bedankt voor de tip van de suiker, ben van plan om dan maar een bakje vla te maken en dan de paddo's in stukjes er in te doen. :grin:
En geestelijk is er totaal niks met me aan de hand. :grin:
Of nouja wel iets, maar dat noem ik positief gestoord :P
In ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden. :stoned:

azgaza

Badass junkie
Ik neem paddo's vaak met cola, en het heeft bij mij niet veel af gedaan aan de werking. Als je wel bang bent de werking te vermiddelen kan je ze wegspoelen met cola-light. Als het maar sterk smaakt. Zo doe ik het ook altijd, en het is even vies, maar zolang je de smaak uiteindelijk maar uit je mond krijgt.
Muziek is het beste als je het nuchter ook vet vind, daar kan je dan mee experimenteren, ik denk niet dat er echte aan en afraders zijn, dat is heel pesroonlijk.
Verder.. als het even kan; doe het niet alleen, zorg dat er iemand bij is, of die nou tript of niet, doe het niet alleen.

DreamWeaver

Badass junkie
Ik vind de smaak van de befaamde paddo wel meevallen. De eerste keer vond ik ze zelfs lekker smaken :hearteyes:
De smaak is hetzelfde als champignon, alleen hoe dichter je bij de onderkant van het steeltje komt hoe sterker de smaak word. Bakje doritos erbij?

Schmeirdo

Newbie
normaal luister ik heel graag naar punk/hc/ska etc.

Maar als ik trip kan ik het om een of andere reden echt neit horen. Ik denk dat dit komt omdat alles in je hoofd al zo snel gaat je geen muziek wilt horen die ook pokkesnel gaat.
Ik heb naar klassieke muziek geluisterd (waar ik normaal nooit naar luister) en dat voelde heel goed aan tijdens de trip. Ik denk dat reggae ook wel rustig chill kan zijn.

Ik wou op het moment dat het zo snel in mijn hoofd ging iets rustiger op de achtergrond om het toch ietwat chiller te proberen maken.

denk ik toch :smoke:

Bovenaan