Van nat naar droog

123spacer

Experimenterende gebruiker
Yo,
Ik had een vraagje, ik kan hier nu goeie pep kopen, maar het is wel natte (pastaachtig), en hij weegt deze volges mij ook nat.
Nou is mijn vraag of er iemand weet als je natte pep gaat zitten hakken tot ie droog genoeg is dat hij niet meer aan elkaar plakt en weer soort bolletje vormt, of het dan veel scheelt in gewicht? In een paar gram. Houd ik van 10 gram dan bijv. nog maar 8gram gebruikersklaar over?

later

DjTrips

Bewuste gebruiker
beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep,

maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden

DjTrips

Bewuste gebruiker
Wel,

je hebt de pasta,
de pasta wordt droog, een deel van de amfetamines staan op punt te verdampen,
je gooit er wat nietschadelijk poederdoorheen, dit absorbeerd deze amfetamines ( hoe goed hangt af van de stof )
doe wel niet te veel nonpeppoeder dat je je pep ni verfuckt
zo heb je meer massas van uw pasta en nog goeie pep :wink:
en terwijl je da andere ding erbij gooit hakken en hakken

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
bij coke gebruiken ze toch manitol om te versnijden.. niet dat ik een kenner ben hoor :mrgreen:

Klopt, maar het gaat hier niet om versnijden, zodat het meer lijkt. Het gaat om een stof die je bij het drogen van je pep kan gebruiken. Deze neemt dan de pep op die normaal vervliegt (verdampt) bij het drogen.

Ik denk alleen dat het niet mogelijk is.

Accepteer maar gewoon dat er wat verdwijnt bij het drogen, lekker boeiend ook :smoke:

Antondebeuker

Poedersuiker.
Klinkt raar, maar het werkt echt, suiker neemt het vocht op en heeft verder geen invloed op de werking van de pep.
Ook handig als je naar een feest wat in een bullit wil doen en je hebt weinig tijd, ff wat poedersuiker erop en hakken, en je hebt droog poeder.
Krijg je ook nog wat kalorietjes binnen :smoke:
Laat wel eerst het meeste vocht eruit dampen, die oplosmiddelen zijn niet echt gezond.
Ik had afgelopen zomer 25 gr. gekocht, ook behoorlijk nat, daar bleef na verdampen krap 17 van over.. :(
Gelukkig was het wel hele goeie :P
Succes!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
versnijden van speed ... daar zouden zo standaard de doodstraf op moeten uitreiken ...

met of zonder goede bedoelingen.

sommige verdampt heel veel die moet je vermijden.
Koop droge ballen en je zit al een stuk beter.

:mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
Wat lult iedereen over verdampende amfetamine? Als je pasta droogt dan verdampt een hoop rotzooi die je echt niet in je neus wil hebben, de amfeta zelf verdampt zomaar niet.
Accepteer het gewoon dat je 'n derde van je spul verliest, junk :P

MrStreep

Newbie
Van Nat naar Droog!!

Je hebt ongeveer 20% verlies als je het laat drogen! Maar je kwaliteit gaat achteruit.
Als je bv natte pep gebruikt krijg je een heel ander gevoelseffect dan bij droge pep.

Als je pep DROOG is en je wilt hem vochtig hebben, in een zakje zo weing mogelijk zuurstof. Je legt het zakje in een bakje met een deksel zodat je hem kunt afsluiten, bv een blikken sigarendoosje ofzoiets (maakt niet zo heel veel uit), daarna in de vriezer ermee en je zult zie naa een aantal uren is je pep weer vochtig.

Laterzz MrWitte

MrStreep

Newbie
vervolg van Nat naar Droog!!

Je kan Pep met diverse andere peoders versnijden, die ook een oppeppende werking hebben.

Vaak worden suikers als mannitol en inositol gebruikt voor amfetamine en cocaine, maar ook voor heroïne, en cafeïne wordt ook vaak voor stimulerende middelen als cocaïne en amfetamine gebruikt omdat het zelf ook stimulerend is.

Zorg wel dat het allemaal in verhouding is!!!! Meestal gebuik ik de verhouding 1:3 of 1:5

erwin krol

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Wat lult iedereen over verdampende amfetamine? Als je pasta droogt dan verdampt een hoop rotzooi die je echt niet in je neus wil hebben, de amfeta zelf verdampt zomaar niet.
Accepteer het gewoon dat je 'n derde van je spul verliest, junk :P

Yup, je verliest loos gewicht.

speedy13

Newbie
Eeeyz... ik had al een half jaar niks meer gebruikt... maar nu heb ik dus weer wat wete te regelen.. alleen deze keer was het dus een beetje vochtig en voor mijn gevoel werkt het echt minder goed... heeft dat daarmee te maken?? Zo ja... hoe droog ik het t beste??

speedy13

Newbie
whahaha jaah das wel makkelijker gezegd dan gedaan... kwoon dus nog bij mn ouders... en mijn moeder is zo'n opruimtype... dus als ik dat ergens neerzet... vind ze het...

123spacer

je hoeft het niet perse een dag te laten staan.
Ik leg het meestal gewoon op een spiegeltje ofzo en dan met pasje goed hakken, alles wat verspreiden, dan steeds lijntjes blijven leggen en de korreltjes doorhakken. Word je pep vanzelf droog als je dit 10min blijft doen :smoke:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van nat naar droog, had ik vannacht tijdens de seks opeens met mijn poesje ook. Heb ik ook wel vaker met speed op en ik vind dat nou echt (mijn) KUT! Jezus, wat ben ik flauw zeg........Het is zo denk ik tijd om naar bed te gaan :P

zaagmans

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
beste is nog eens het gewicht van een andere stof erdoor gooien, messchien een stof die de amfetaminen die vrijkomen absordbeerd, zo behoud je nog een 10g ongeveer die ook vol zit met amfetaminen, zo heb je minder verlies en meer pep,

maar dit oefen/probeer je best 1st paar keer met kleine hoeveelheden

HAHAHAHAHa, wat een dom antwoord weer

zaagmans

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
Wel,

je hebt de pasta,
de pasta wordt droog, een deel van de amfetamines staan op punt te verdampen,
je gooit er wat nietschadelijk poederdoorheen, dit absorbeerd deze amfetamines ( hoe goed hangt af van de stof )
doe wel niet te veel nonpeppoeder dat je je pep ni verfuckt
zo heb je meer massas van uw pasta en nog goeie pep :wink:
en terwijl je da andere ding erbij gooit hakken en hakken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, geweldig vezonnen weer.

Bovenaan