van het begin, tot het stoppen...

r@r@

Wijs gebruiker
Yoro...

Lieve mensen,

Even over Yoro; we hebben ons (bijna) allemaal zorgen gemaakt of hij wel/niet teruggevallen zou zijn omdat we niets meer van hem hoorden.

Ik heb zo'n 2 maanden geleden via Hotmail een bericht van hem gekregen dat het redelijk gaat, dat hij clean is, maar dat het voor hem juist goed werkt om alles wat aan drugs gerelateerd is ver van zich af te houden.

Hij schreef nog meer, maar hier wil het even bij laten vanwege zijn privacy :wink:

Groet,
R@ :wink:

joolie-ah

Belezen gebruiker
blij te horen dat het idd goed met hem gaat!
vanwege mijn slaapgebrek :grin: heb ik dus alles gelezen en ik herken zoveel van mezelf in hem,
van de wiet kwekerij, het dubbelleven( mijn fam was wel op de hoogte, maar of dat nou zo goed was weet ik ook niet) de ellende thuis hij met z'n moeder die in een inrichting kwam, ik met mijn vader, die was er alleen niet uit na een jaar en heeft een aantal x geprobeerd zelfmoord te plegen waar ik op m'n 14de, 15de alleen voorstond, mijn moeder was op die momenten niet thuis.
het hele emo gebeuren na het gebruik, wat een ellende, ik heb als kind een sterke muur opgebouwd en na het gebruiken brak hij vanzelf af, ik had nix meer in de hand, ook daar leer je mee om te gaan.
te jong het huis uit zonder een echt dak boven je hoofd, te jong een kind( ik zou haar niet kunnen missen hoor)
maar ik klaag niet, ik ben zoveel wijzer en sterker geworden.
ik ben zelf zonder begeleiding van artsen in een paar mndn van 25 mg( waar ik te lang op heb gehangen) naar 0 gegaan, het is mij goed bevallen zo, tuurlijk ben je strontziek ed maar ook retetrots :grin:
het doet me echt goed om te lezen dat er zoveel mensen zijn die het kunnen en ook kunnen leven met de gedachte dat er zeker leven is na de dope.
en ik kan me volledig indenken dat hij niet meer zonodig hier hoeft te zijn, ik denk er net zo over, ik heb er veel aan gehad maar klaar is klaar, hoewel ik met sommigen nog wel contact hou, maar das op een ander level.
dus r@ ik kom je nog ophalen om te toeren met de motor hoor :P en nonna, bellen, mailen, terrasjes pakken( niet in joggingpak! :wink: ) en lange wandelingen met de honden :grin:
zo nou lekker de tuin weer in met een lekker stukkie muziek :rockband:

joolie-ah

Belezen gebruiker
ik moet er eerlijkheidshalve nog wel wat aan toe voegen, ik heb na het stoppen met bruin( 1ste serieuze poging) nu bijna 5 jaar geleden zoveel voor mijn kiezen gehad kwa gevoel,( de bekende lijken in de kast en dan bedoel ik geen schulden) dat ik eerst dat heb weggewerkt,
ik weet natuurlijk niet als ik toen gelijk met meet was gestopt hoe het dan was gegaan maar dit was iig goed, eerst de kop en dan het lijf.
daarom ben ik ook niet bang om terug te vallen, heb wel geleerd dat klaar zijn met gebruiken iets anders is dan klaar zijn voor stoppen, dan pas kom je erachter wat bruin onderdrukt en dat was in mijn geval erg veel, maar wat wil je ook na ongeveer 18 jaar verslaving.
ik wens iedereen heel veel succes, de wil is het belangrijkste, kijk naar yoro!
:wave:

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
Re: Yoro...

r@r@ zei:
Lieve mensen,

Even over Yoro; we hebben ons (bijna) allemaal zorgen gemaakt of hij wel/niet teruggevallen zou zijn omdat we niets meer van hem hoorden.

Ik heb zo'n 2 maanden geleden via Hotmail een bericht van hem gekregen dat het redelijk gaat, dat hij clean is, maar dat het voor hem juist goed werkt om alles wat aan drugs gerelateerd is ver van zich af te houden.

Hij schreef nog meer, maar hier wil het even bij laten vanwege zijn privacy :wink:

Groet,

Goed nieuws,fijn om te horen...Groet De Reiziger

Sarori

Bewuste gebruiker
Re: Yoro...

Reiziger888 zei:
r@r@ zei:
Lieve mensen,

Groet,

Goed nieuws,fijn om te horen...Groet De Reiziger

Daar sluit ik me helemaal bij aan!
grtz
Sarori

insaniac

Newbie
Me too!

Met mij gaat t nu al een jaar goed, ben vorig jaar mei op 0 gekomen.
Ik gebruik nu 1 x per week wat, maar voor de rest hou ik me er toch zo veel mogelijk van af hoor!

Ik merk dat het weer een wekelijks plan begint te worden, tijd om weer eens een pauze in te lassen!

Ik had de vorige week zaterdag en toen weer afgel. woensdag gepakt, maar toen had ik van al dat gerook(en weer 2 pakjes sigaretten) de volgende dag een slokdarm-irritatie ervan over gehouden.
En dat deed GVD pijn! Nu heb ik tabletten ervoor en ben ik niks meer aan t roken.(zelfs geen sigaret)

Ik heb ook dat ik gauw moe ben aan mijn voeten en heb t ook af en toe koud, zou dat al een waarschuwing zijn?

In dat geval ga ik nu echt definitief kappen!
Want iedere week 1 keer, dat loopt toch weer verkeerd af... :(

Sorry dat ik halverwege deze discussie ben afgehaakt maar ik had t toen zo ontzettend zwaar, dat ik al mijn energie nodig had om af te bouwen.

Bovenaan