valium

TheSaver

Newbie
Weet er iemand of je zomaar valium kan krijgen bij de dokter als je bv. zegt dat je vliegangst hebt? :P

Flameon

Badass junkie
Vroeger was die kans een heel stuk groter als nee, dus ik verwacht dat je ze niet krijgt en als je ze al krijgt maar een paar (bv 2) en niet structureel

Flameon

Badass junkie
Dan heeft hij een goeie doktor. Van onze klinieks arts heb ik vernomen dat artsen niet meer zo snel benzo's mogen voorschrijven ivm verslavingskans. Schijnt een richtlijn te zijn sinds kort.
Maar TS: wie niet waagt wie niet wint

TheSaver

Newbie
Ja ik vertrek binnen een week op vakantie en ik heb ook wel redelijk veel schrik in een vliegtuig dus dat zou wel vanpas komen. :) Niet da ik er persé valium voor nodig heb maar ik heb alleen nog maar ervaring met temesta en die vond ik niet zo spectaculair daarom dat ik aan diazepam dacht , maar kan ik tegen de dokter zeggen dat ik graag diazepam zou hebben of zou ik dat niet doen en hem gewoon iets laten voorschrijven dat ook goed werkt oxazepam bv? :P

Flameon

Badass junkie
Mensen die vragen worden overgeslagen ... kijk maar eens wat hij voor wilt schrijven in eerste instantie. Je kan daarna nog altijd later over diazepam beginnen evt

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
^precies, als je naar valium vraagt komt dat nogal apart over. Beste gewoon naar de huisarts gaan en vertellen dat je vliegangst hebt en of hij hier iets op weet.

Judas

Wijs gebruiker
Gewoon proberen. Ligt helemaal aan de instelling van de betreffende arts. Er zijn idd nieuwe richtlijnen, maar als ik elke week telefonisch aan de assistente een recept voor een nieuw doosje benzo's vraag, dan krijg ik het. Niemand controleert wat artsen voorschijven dus je kan geluk of pech hebben. Zeg iets in de trand van dat temesta niet effectief is.
Oxazepam is trouwens ook verdomd leker spul en als je echt iets zoekt tegen vliegangst, dan zal het resultaat je niet teleurstellen. It's a motherf*cking great fearkiller.

Oom Klaas

Badass junkie
Carlitos zei:
Dan heb ik het nog goedkoper als de apotheek :tearsofjoy:

Daar hoef je gelukkig ook niet heel veel moeite voor te doen.
Apotheek is gewoon absurd duur met benzo's om het gebruik te ontmoedigen,
en mensen met zware angststoornissen mogen nu maandelijks lekker vette rekeningen betalen.
Kunnen ze beter eerst een oxatje pakken voordat ze de factuur open maken.

TheSaver

Newbie
Ok mensen ben dus ondertussen naar de dokter geweest , hij heeft mijn xanax 0.5mg voorgeschreven. En jammer genoeg geen dia of oxezapam :( , Heeft er hier iemand ervaring met xanax ? En maakt het je ook rustig , want ik zou ook niet in slaap willen vallen op de vlucht aangezien het maar 2 uur vliegen is. En kan ik er nog helder op blijven denken ? Alvast bedankt voor de reacties !

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heeft je huisarts hier niets over verteld? :rolleyes:

Alprazolam
Stofnaam: alprazolam
Merknaam: Xanax / Xanax Retard
Voornaamste werking: anxilotisch / sedatief
Vorm: tabletten
Sterkte: 0,25 / 0,5 / 1 / 2 mg
Halfwaarde eliminatietijd: 12 - 15 uur
Maximale plasmaspiegel: 1 uur
Weetjes: Dit word in amerika op straat en in gevangenissen veel illegaal verkocht
Persoonlijke ervaring: Deze tabletten ( ik heb de retard 0,5 mg gehad ) werken ook vooral op je geest, en dempen vooral angst... Weinig lichamelijk effect, perfect voor onder het werken, of als je last hebt van paniekaanvallen.

Vanuit het grote benzo topic en er zijn wel meer topics over. Wees dus niet lui en gebruik de search.

J0rrit

Badass junkie
Hey mensen,

Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?

Flameon

Badass junkie
J0rrit zei:
Hey mensen,

Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?

niet nemen zonder strip, das het enige advies wat ik je kan meegeven

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Flameon zei:
J0rrit zei:
Hey mensen,

niet nemen zonder strip, das het enige advies wat ik je kan meegeven

normaal blauw met breeklijn en roche op de achterkant geschreven..wat jij hebt lijkt me idd niet betrouwbaar dan..

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
hmmja had nog niet verder gedacht dan de generische die altijd wit zijn en roche in het blauw..verder heb ik enkel nog maar eens 1x die van ratiopharm gehad maar dat waren ook witte..
dusja kan wel natuurlijk

Carlitos

Badass junkie
J0rrit zei:
Hey mensen,

Heb ik ook wel is gehad zonder strip,zonder opdruk.
Had enorm wantrouwen erin dat het afghaanse troep zou zijn.
Heb er is eentje genomen en de rest weggeflikkerd.
Wel de werking van diazepam alleen wat korter leek wel,beetje vaag.
Zag er te nep uit ook om te gebruiken,beetje saai..

Wil alleen nog maar ratiopharm/roche daar ben ik nu aan gehecht.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Carlitos zei:
J0rrit zei:
Hey mensen,

Heb ik ook wel is gehad zonder strip,zonder opdruk.
Had enorm wantrouwen erin dat het afghaanse troep zou zijn.
Heb er is eentje genomen en de rest weggeflikkerd.
Wel de werking van diazepam alleen wat korter leek wel,beetje vaag.
Zag er te nep uit ook om te gebruiken,beetje saai..

Wil alleen nog maar ratiopharm/roche daar ben ik nu aan gehecht.

Ratio is voor die mensen die te arm zijn voor La Roche.
Een soort 2de keuze, half werk dus ....

La Roche is the enige echte.

Carlitos

Badass junkie
Ratiopharm is gewoon prima.
Het is alleen een B-merk maar wel met dezelfde 'kwaliteitseisen' als la roche.
Maakt dus niet of je nou die van roche neemt of ratio,behalve dat de roche meer klasse heeft als naam uiteraard.
Ik heb al diverse keren allebei gehad en merkte geen verschil zoals die mensen die wel is van me kregen het ook verschil ook niet voelde.
Was de laatste keren daarom ook maar op ratiopharm overgestapt omdat het goedkoper was maar niet omdat la roche te duur is verschilt niet zoveel kwa prijs :tearsofjoy:

2e keuzes zijn meer van die pakistaanse troep of merken als die pch,hk en bla bla.
Daar heb ik het niet zo mee.
Altijd vermelden die random verkopers 'ze hebben de licentie van roche'

Flame me

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Ik merk zelf geen verschil in halfwaardetijd of kwaliteit bij EG/Roche/Ratiopharm/...
Ik weet enkel dat ik per strip generische 10 euro moet betalen en voor Roche 20 (of 15 als men dealer goed gezind is..)

Het enige wat ik ooit heb opgevangen van verschil is dat ze bij Roche-tabletjes een stof zouden toevoegen die verslavender werkt dan bij andere merken zodat je de nood hebt aan méér ervan...zelf geloof ik hier weinig van maar het komt van een exceptionally experienced drugger die het me vertelde..
die persoon kan trouwens blindelings op het gevoel zeggen of hij net een diazepam van roche of EG genomen heeft (ja we hebben de proef op de som genomen :) )

verkoop ik bullcrap?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
verkoop ik bullcrap?
het komt van een exceptionally experienced drugger die het me vertelde
Heb er nog nooit van gehoord, je moet maar eens vragen of hij bronnen heeft.

Ik heb zelf alleen nog la roche gehad, maar mij maakt het niet uit of het van ratiopharm is. Diazepam blijft Diazepam.

Bovenaan