Carlitos zei:Dan heb ik het nog goedkoper als de apotheek![]()
J0rrit zei:Hey mensen,
Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?
Flameon zei:J0rrit zei:Hey mensen,
Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?
niet nemen zonder strip, das het enige advies wat ik je kan meegeven
J0rrit zei:Hey mensen,
Carlitos zei:J0rrit zei:Hey mensen,
Heb ik ook wel is gehad zonder strip,zonder opdruk.
Had enorm wantrouwen erin dat het afghaanse troep zou zijn.
Heb er is eentje genomen en de rest weggeflikkerd.
Wel de werking van diazepam alleen wat korter leek wel,beetje vaag.
Zag er te nep uit ook om te gebruiken,beetje saai..
Wil alleen nog maar ratiopharm/roche daar ben ik nu aan gehecht.
verkoop ik bullcrap?
Heb er nog nooit van gehoord, je moet maar eens vragen of hij bronnen heeft.het komt van een exceptionally experienced drugger die het me vertelde