Bij benzo's moet je je niet teveel focussen op de milligrammen. De ene benzo is sterker dan de ander, dus 2 mg van benzo A kan véél sterker zijn dan 10 mg van benzo B. 2 mg clonazepam is de hoogste dosis in tabletvorm. Het is dan niet de bedoeling dat je bijvoorbeeld 20 mg clonazepam zou gaan slikken, omdat je weet dat je 20 mg diazepam aan kan. Die 2 werken totaal verschillend.anon22 zei:ik had toen een strip van 10mg tabletten oxazepam
eerst 1 genomen en de keer daarna 3 dus 30mg, maar merkte hier niets van
ik heb nog 3 diazepam 10mg over en nog een aantal Clonazepam maar dit is maar 2MG dus ik denk dat ik daar helemaal niets aan heb??
ik gebruikte GHB langere tijd geleden maar na een tijd zou de tolerantie weg moeten zijn neem ik aan?
straks 25MG diazepam proberen en anders weet ik het ook niet
ongeveer hoelang blijft het effect aanhouden van diazepam??
en hoelang zou dit moeten zijn van oxazepam??
wel gebruik ik een zogenaamde MAO remmer maar ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben Fenelzine heet het..
o. ik dacht de nachtapothekeranon22 zei:haha ja, voorgeschreven vanuit ziekenhuis![]()
anon22 zei:ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's)
wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC.
Johanna* zei:anon22 zei:ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's)
wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC.
Hmhm... Dan zou ik het in een andere hoek zoeken, misschien melatonine of iets drogisterigs als valeriaan?

ikwilslapen zei:Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal? Groet van ikwilslapen
ikwilslapen zei:Hallo,
hier dan iemand die wat scheelt.
Geen ervaring met drugs of ghb.
Wel met rohypnol en diazepam 10 mg.
Diverse keren diazepam genomen, idd eerst zenuwachtig 1, niks, toen 2 erbij, niks, later de rest dus 100 mg genomen. Niks.
Paar dagen later weer, maar dan meteen 7 stuks. Niks.
Later rohypnol/flunitrazepam gekregen. Men waarschuwde me nog hoe sterk het was en dat ik het pilletje best kon delen in twee stukjes want 2 mg.
gedaan, niks. Meteen 1,5 pil erbij, niks. Later gewoon 4 erbij, niks.
En ik had me er zo op verheugd.
Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal?
Groet van ikwilslapen
Oom Klaas zei:100 mg voel je zelfs op de pep nog wel hoor![]()
Van Benzo's (zonder combinaties) ga je huis niet zomaar dood. De geschatte LD50 van Diazepam 100 000 mg (100gram) Diazepam nodig hebt om eraan te sterven. Ik denk dat je na de eerste 100 l het effect van de eerste 3 voelt en dat je neervalt dus stopt je slikken :P...Sublimo zei:Oom Klaas zei:100 mg voel je zelfs op de pep nog wel hoor![]()
Ja, inderdaad :P Ik betwijfel of je 100 mg in overleefd. Laat staan er niks van voelen... Lijkt me een beetje onmogelijk, de enige verklaring die ik daarvoor zie is dat het gewoon neppillen waren.
Om dan nog maar te zwijgen van de rohypnol... Van die dosis wordt je heel zeker niet meer wakker. 12 mg is echt teveel :P

Feit :PSublimo zei:Ik zal het overleven niet noemen danMaar bij bewustzijn ga je ook niet zijn he ?
Designerx zei:Smoort een jointje als je in slaap wilt vallen na een avondje peppen.
Werkt meestal wel bij mij.