Valentijn?

Valentijn, onzin of leuk?

• Onzin

Stemmen: 30 66,7%
  • Leuk

Stemmen: 8 17,8%
  • Ik vind t maar niks, maar doe wel wat leuks voor m'n partner

Stemmen: 7 15,6%

• Totaal aantal stemmers
    45

BifiWorst

Belezen gebruiker
Onzin...
Veel te commercieel...
En als je dan toch met je vriendin iets wil doen, doe het dan onverwacht.... Veel leuker toch !?! :)

Gemini

Badass junkie
Onzin, ik ben sowieso a-romantisch. Van mij hoeft die zooi allemaal niet.
M'n vriend en ik hebben afgesproken dat we de hele dag in bed blijven, the Simpsons gaan kijken en pizza gaan bestellen, wat ik al romantisch genoeg vind.

Mike

Bewuste gebruiker
Onzin!

Maar wel leuke onzin.
Bovendien is romantiek altijd onzin, maar wel leuk.

Opa

Bewuste gebruiker
Leuk: De enige dag dat romantiek een heel klein beetje te plannen valt...

Heb een verassings-weekendje voor d'r: ze krijgt eerst d'r 1e motor-rijles, dan met het vliegtuig een kort weekendje Londen, en ze weet nog van niets :grin:

En jij zelf ellesdee?>

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik steiger altijd een beetje bij mensen die klagen over valentijn en zeuren dat je dat ook andere dagen kan doen. Ja natuurlijk hoor je dat ook op andere dagen te doen en niet alleen op valentijn, maar het is toch extra leuk om het hele jaar door zowiezo te doen en op valentijnsdag nog eens een keer? Meer liefde, meer romantiek, meer verassingen!

caatje

Badass junkie
Vind Valentijnsdag totaal niet boeiend. Geldklopperij van de middenstand. Net als Halloween. Een Amerikaans "iets" wat dan hier ook maar ingeburgerd moet raken. We komen om in de feestdagen van ons zelf maar heeeey. dit kan geld opleveren dus laten we die Amerikaanse feestdagen ook maar uitbuiten voor onze eigen portemonnee.

Suntablet

Bewuste gebruiker
vind het wel leuk, is toch fijn om eens EXTRA romantisch samen te zijn, allerlei dingen samen plannen. Natuurlijk kan je ook gewoon altijd lief zijn voor elkaar, op gewone dagen en zonder reden...dat is zeker zo fijn.

en commercieel...tja, dat is wat je er zelf van maakt eh. Het hoeft geen (of toch niet veel) geld te kosten om iets romantisch samen te doen of om elkaar eens goed te verwennen

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Leuk: enige dag van het jaar dat wild vreemden je iets minder raar aankijken als je ze een roos geeft of een romantisch gebaar maakt, zo uit het niets :grin:

Gemini

Badass junkie
Kom er net achter dat ik 13,14 en 15 februari moet werken, dus ik zie m'n 'valentijn' niet eens dat weekend.

Serenity

Badass junkie
Ik ga naar een feestje van m'n broer. Natuurlijk hoop ik (net zoals vele anderen) op een geheime aanbidder, een prins op het witte paard :P
Ik vind het maar overrated, puur commercieel, bedacht om geld te verdienen aan chocoladehartjes. Mij niet gezien.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Onzin, naja deze valentijn vind ik wel leuk want ga naar een hardcore feesie 14 februari :grin:
Me vriendin wil dat ik 13 feb. naar een valentijns disco ga, 14+ feesie, ga liever 14e naar een hardcore feesie.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Leuk én onzin ^^ Leuk als je iemand op het oog hebt, onzin als je verder niemand bijzonder leuk vindt of als je al iets hebt (ik vind dat je elkaar genoeg aandacht geef normaal gezien, anders zou het niet standhouden).

Extisi

Wijs gebruiker
Ik vind het onzin. Je hebt het hele jaar de kans om te zeggen hoeveel je van iemand houdt.
Net als goede voornemens vind ik dit dus ook onzin. :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
rozen en roze kaartjes, zelfs briefpapier met aardbeiengeur, zijn 3 x zo duur.

nee als ik een meisje had, hoefde ze niet tot 14 februari te wachten, voor leuke kaartjes.

TrippyShit

Badass junkie
Opzich is het natuurlijk commerciele bullshit :P Maar toch vind ik het wel leuk :)
Leuk/romantisch cadeautje of wat doen ofzo. Maarja, ik vind het onzin om dat alleen op valentijnsdag te doen. Dat doe ik op andere dagen ook gewoon. Maarja, 1 dag staat vast dan :P

Ape

Badass junkie
Valentijnsdag is onzin, elkaar verwennen of lief doen tegen elkaar doe je (als het goed is) het hele jaar door, dat zo'n dag verzonnen is, om geld uit de zakken te kloppen, spreekt mij niet zo aan.

Djo

Badass junkie
Ik vind het wel onzin, maar als postbode is het wel weer leuk. Eerst om die volle postzakken op te halen en vervolgens die kaartjes (pure commercie!) (Hallmark rules!) bij mensen in de bus te mogen doen. Zie ik precies wie er allemaal een kaartje krijgen, want het is hier ons kent ons!
Ik heb ook een kaarten- en giftshop gehad en dat was ook echt briljant hoeveel mensen er toch aan Valentijn doen. Die kaartenrekken zo goed als leeg. En de de gifts ook echt ver op.

Ik wil stiekem eigenlijk best weer eens een kaartje ontvangen, ook al vind ik het onzin. Vroeger deden we nog wel eens een cadeautje voor elkaar kopen. En voor de lol kaartjes met hele flauwe gedichtjes bij familieleden in de bus. Die echt een jaar aan het raden waren, voordat het ze verteld werd.

:rockband:

SperSIZEboon

Badass junkie
commercieel geblabla..

heb de hele dag een feessie van een maat van me. stop wel een lief briefje ofzo in mn vriendin dr jaszak als ze naar dr werk gaat

Ellesdee

Badass junkie
Er lag vanochtend een heel lief kaartje in mn brievenbus. <3
Ga vanavond naar mn vriend.
Heb allemaal kleine cadeautjes en een kaart in een tasje gedaan.

TrippyShit

Badass junkie
Haha, ik heb zo'n grote lange roos gekocht met een kaartje met een mooi zelfverzonnen zinnetje. En ik wou iets functioneels erbij. Na lang denken en twijfelen tussen iets van sieraden, luchtje, noem maar op, ben ik op het idee gekomen om een cocktail van 30cm (met liefde) te draaien :P Ze vond het de liefste/leukste/vetste cadeau's die ze ooit gehad had haha.. :grin:

Bovenaan