Vaak pep in ecstasy

Skirre

Bewuste gebruiker
Wat zijn de testresultaten van jouw "speedpillen" dan? Juist, laats je zooi testen en je zal merken dat het overgrote meerendeel zuiver is en dus geen speed bevat.

Fool

Badass junkie
zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor. :wink:

MeejheM

Badass junkie
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.

Susanne

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.

Heb je je pillen laten testen? Zoals Fool zegt bevatten XTC-pillen zelden speed, en speedpillen komen zelden voor.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.

Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...

Susanne

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.

Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...

Het komt gewoon door mensen die te vaak xtc hebben gebruikt en daarom alleen de oppeppende effecten ervaren. Maar het is op zoveel manieren onlogisch: pep is veel minder geconcentreerd. Het volume van een xtc pil, maar dan met speed, daar voel je heel weinig van. Vooral als je het slikt. Van een deel speed in een pil dus al helemaal niet. Daarnaast neutraliseert pep de effecten van xtc. Gezien de stijgende sterkte van xtc pillen maakt een producent zijn xtc dus waardeloos als hij er pep bij pleurt. Maar ja.. deze discussie heb ik zo vaak gevoerd :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat deze vraag in 2015 nog gesteld kan worden... onbegrijpelijk... :rolleyes:

Zoals gezegd...

Fool zei:
zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor. :wink:

Einde verhaal :P

MeejheM

Badass junkie
het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.

in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...

hij is alleen wat gecompliceerder opgebouwd.

MethyleenDioxyMethylAmphetamine

er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:

in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
MeejheM zei:

Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :P

+1 :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!
Ga je nou bijdehand zitten doen terwijl je zelf tot twee maal toe iets post wat totaal niet relevant is voor het topic...? :P Maargoed, ik neem dit hele topic eigenlijk niet zo serieus gelukkig.

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Zal wel toeval zijn dan in deze regio.
Roode wolfjes blauwe supermans en gele ups zijn er hier nu met met pep er in hoe veel weet ik niet.
Bij de supermans ( getest in het ziekenhuis vanwege iemand die fout ging) 40 mg pep mdma weet ik niet meer.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gele ups werden al nagemaakt op pillreports te zien. Supermans zou ik zwz al niet vertrouwen met het pma verhaal. Rode wolfjes schijnen schoon te zijn.. Komt erop neer, laat je spul altijd testen. Dan ben je op de hoogte wat je neemt of net niet wil nemen...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Fool zei:

Precies! Ik denk dat je echt moeite moet doen als je ze mét pep wil hebben. :wink:

Exact , rond het jaar 2003 kwam het veel vaker voor. Kreeg je er meestal bij te horen Mitsubishi pillen waar 120mg mdma en 90mg speed in zat was wel leuk toen :) Nu kom je ze niet meer tegen minuscule kans

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
ik heb nog nooit pillen met speed gehad.

Prijs jezelf gelukkig, indertijd bij mij in de buurt circuleerden er heel wat van die peppillen. Die pillen waar je keihard op ging maar een reuze "afkick" van had tot de donderdag door. Gekke tijden :grin:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Peppillen is wel zo een verzinsel. Ik zat tot voor kort best wel in de xtc. In al die jaren heb ik nog nooit peppillen gezien of gehad. Ik laat alles altijd testen.

Tip: om die geruchten voor eens en altijd de das om te doen. Doe navraag naar peppillen bij 1 van de testcentra. Zij, die een heel goed beeld van de markt hebben, kunnen je uitsluitsel geven of iets een peppil is. En je vertellen hoe vaak dit nu voorkomt. Geloof me peppillen is echt de grootste larie die rondgaat.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
dubbel0seven zei:
Peppillen is wel zo een verzinsel. Ik zat tot voor kort best wel in de xtc. In al die jaren heb ik nog nooit peppillen gezien of gehad. Ik laat alles altijd testen.

Tip: om die geruchten voor eens en altijd de das om te doen. Doe navraag naar peppillen bij 1 van de testcentra. Zij, die een heel goed beeld van de markt hebben, kunnen je uitsluitsel geven of iets een peppil is. En je vertellen hoe vaak dit nu voorkomt. Geloof me peppillen is echt de grootste larie die rondgaat.

Ja en jij weet er alles van ? Ik praat over een heel aantal jaren terug en ja er gingen "peppillen" rond...

SirErick

Wijs gebruiker
Ik wil niet bijdehand doen, maar er zijn genoeg amfetamine pillen op de markt die als "XTC-pillen" verkocht worden. Afijn, het gevolg hiervan is dat veel mensen ten onrechte denken dat amfetamine een vast bestanddeel van XTC-pillen zou zijn terwijl dat niet het geval is.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Vraag het testcentrum maar. Die zogenaamde speed pillen worden vrijwel nooit getest. En zij hebben toch wel een goede kijk op de markt ondersteund door labtesten.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Pep zat meer in pillen ver voor de mcpp periode. En als je niet wil geloven dat er pep in bepaalde pillen zit, ik heb het "levende" bewijs op tafel liggen.

Een grijze dobbelsteen van 10x10mm getest op 187mg MDMA. Een bijna identieke namaak van 5x5mm in het blauwgrijs met een inhoud van 91mg Amfetamine.

Ze komen bitter weinig voor maar er zijn er nog. Volgens mij heb je in deze tijden wel eerder kans dat er 4F in je pil zit...

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Ik geloof je wanneer jij zegt zo'n speedpil in bezit te hebben. En dit met een lab test kunt bewijzen.
Het is dus een kopie van de recentelijk gedrukte grijze dobbelstenen? Het formaat en de kleur zijn al verschillend. Hoe kun je dan spreken van een kopie of namaak? En drukken zoals simpele dobbelstenen zijn er sowiezo in verschillende varianten, vormen, kleuren, formaat en diktes.
Niet echt een namaak naar mijn mening, daarvoor verschillen ze teveel. Het is meer een poging mee te liften op het succes van een ander. En dan iets te drukken wat er nogal op lijkt.

En veel mensen roepen meestal maar wat. Speedpillen dit dat. Maar bewijs hebben ze zelden. Daar stoor ik mij nogal aan. Gehoord van, ervaring dit dat, zus zo, bla bla. Zelden spreken ze de waarheid.
En ondersteund door iemand van een Nederland's testcentrum. Die vertelde mij bij navraag dat het percentage speedpillen verwaarloosbaar is, wanneer je kijkt naar het totaal aantal labtesten. Het bestaat dus wel, ontken ik ook niet.

Maar mijn mening is dat meeliften op een ander zijn succes nogal inspiratieloos is. En daarbij iets als xtc verkopen wat dit niet blijkt te zijn is al helemaal kansloos en gevaarlijk.
MDMA is er in overvloed en voor stuntprijzen. Waarom dan toch nog pillen drukken met speed erin? Snap dat nooit...

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
Ja en jij weet er alles van ? Ik praat over een heel aantal jaren terug en ja er gingen "peppillen" rond...

Ik beweer nergens dat ik er ALLES vanaf weet. Wel beken ik informatie te hebben van een medewerker van een testcentra ondersteund door testesultaten.
Verder heb ik de afgelopen jaren wat dieper in de scene gezeten dan waar jij weet van hebt. En kan ik best stellen goed geïnformeerd te zijn.

Daarbij Spreek ik over het heden. En ik lees nu pas dat jij spreekt over jaren geleden. Ongetwijfeld spreek jij over de crisis jaren. En dat verklaart een hoop. Destijds werd veel nep xtc geproduceerd met een totaal andere inhoud. Dan was speed nog het minst gevaarlijkere.....

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.
Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen. :smoke:

SirErick

Wijs gebruiker
Je hebt serieus dealers die in clubs en discotheken ADHD-medicatie, zoals bijvoorbeeld dextro-amfetamine en methylfenidaat, met enorm veel winst proberen te verkopen door de koper(s) wijs te maken dat het een XTC-pil is. Dit trucje flikken ze vaak bij jongeren, immers, dealers hebben er een neus voor om te zien wie ze wel of niet kunnen bedonderen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
dubbel0seven zei:
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.
Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen. :smoke:
Iets zegt me dat hij dat wel weet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Topic is eigenlijk redelijk nutteloos. Zonder testresultaat mag je zoveel gaan speculeren als je wil. Heb je een amfetaminegevoel bij een avond snoepen kan dat aan zoveel factoren liggen zoals setting, mindset, tolerantie,... En het is een feit dat momenteel weinig pillen met amfetamines in rond gaan. Research chemicals met MDMA-effecten maken volgens mijn mening meer kans om in een pil gedrukt te worden maar zoals gezegd, als je test heb je zekerheid.

MeejheM

Badass junkie
dubbel0seven zei:

met 229.71 g/mol kom ik uit op 84,1%. dat noem ik minstens knap klaargemaakt, als farmaceutische kwaliteit je te hoog gegrepen is.

en zoals ik al eerder zei is het 2,6% dacht ik van de geteste pillen. je kan je beter druk maken over PMMA.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
dubbel0seven zei:

met 229.71 g/mol kom ik uit op 84,1%. dat noem ik minstens knap klaargemaakt, als farmaceutische kwaliteit je te hoog gegrepen is.

en zoals ik al eerder zei is het 2,6% dacht ik van de geteste pillen. je kan je beter druk maken over PMMA.

Zeker weten dat het knap is 84% te produceren in die illegale laboratoriums. En tegenwoordig zijn die labs ook steeds professioneler dat zie je terug in de kwaliteit.

Klopt ook dat er wel eens een druk opduikt waar iets anders in zit dan MDMA. Maar om te stellen dat er "VAAK" speed in pillen wordt aangetroffen klopt niet. Dat stoort mij nogal. "Zelden" is een beter gebruikt begrip.
Verder niks persoonlijks ofzo! :smoke:

En PMMA is helemaal gevaarlijk. Beter ver bij uit de buurt blijven. Snap ook niet dat mensen met een geweten dit in zogenaamde xtc stoppen. Kost op die manier te vaak onnodige levens.
Ik heb er een vriend aan verloren en ben zelf net aan ontkomen. Dit door zogenaamde "xtc" met als inhoud PMMA/MCPP. Foute rommel.

Bovenaan