vaag slapen

Hallo,
Pasgeleden ging ik een nacht Door met vrienden, we zaten bij mij thuis op de bank. Rond een uur of 5 begon ik in te kakken en pakte een bommetje bij, na een uur voelde ik het en had weer energie. Maar mijn lichaam was te moe ofzo, ik ben toen een soort van in slaap gevallen maar ik hoorde alles nog wat hun zeiden. Ik kon nergens op reageren, ik had een hele hoge hartslag en kon mijn lichaam niet bewegen.

Weet iemand wat dit is? Of heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Mag
Snuifduifje15

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Omlangs had iemand dit enkele seconden vanuit duizeligheid veroorzaakt van bloeddrukschommelingen, vermoeidheid en te veel pep en te weinig gegeten ook.
De persoon hoorde alles , die paar seconden , maar draaide met de ogen weg, alsof ie flauw viel , scary shit.
Ik denk dat je niet goed de nodige voedingsstoffen neemt tijdens gebruik, mss teveel gebruikt, of gewoon zoals ik van velen lees, vaak vrouwen dat ze dagen duizelig zijn... met flauwvallen soms tot gevolg.
Dit kan vrij ernstig zijn en bv een val van een trap veroorzaken, ik raad iedereen die zulke flauwtes of duizelingen geeft speed ten stengste af.

daderf

Newbie
lijkt op slaapverlamming. je hoort alles maar je impulsen hebben geen macht over je lichaam... ken iemand die heeft dat soms vlak voor het opstaan. duurt een paar minuten.. best eng voor de eerste keer. maar het blijkt dat sommige daar gevoelig voor zijn

spitniater

Newbie
ik eet goed ,slaap goed ,zoals het hoort ,ik eet veel en veel vitamine maar sinds een maand is het net of de speed niet meer werkt en word ik alleen moe en slaperig er van. anderen hebben hetzelfde probleem, totaal geen ondernemingsdrang en energie meer hoe komt dit?

Bodhi

Experimenterende gebruiker
lijkt op slaapverlamming. je hoort alles maar je impulsen hebben geen macht over je lichaam... ken iemand die heeft dat soms vlak voor het opstaan. duurt een paar minuten.. best eng voor de eerste keer. maar het blijkt dat sommige daar gevoelig voor zijn

Jaren last van gehad. Ik werd vaak midden in de nacht wakker en voelde dan een aanwezigheid in de slaapkamer waarbij ik mij niet kon bewegen. Wordt tegenwoordig onderzoek naar gedaan.

Bovenaan