urine test

vrouwke

Newbie
ik moet sraks voor het eerst in een potje piesse.
ik ik vind het echt eng! eigelijk is het niet echt eng, maar je wordt gewoon geconfronteerd, "met je gebruik" (eigelijk gewoon verslaving)
en dat is eng om onder ogen te komen.
ik ben al zover dat ik weet dat ik een probleem heb en dat ik er nu iets aan moet gaan doen voor dat het echt te laat is!
maar meteen als ik eraan denk dat ik echt moet stoppen, douw ik me neus weer vol, met tranen in me ogen. :(
net als nu op dit moment. ik had gister met een vriend van afgesproken (hij trouwens de enige die het weet) dat ik dat vandaag zou doen (in 't potje piesse) en hij gaat met mij mee.
maar dan toch weer pakken tot nu aan toe. snap je toch niet??!! :confused: :flushed:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
waarom moet je in een "potje piesse" dan?, ik weet wel dat je via die uni in utrecht mee kon doen aan zo'n drugstest, hoe erg je verslaafd was en alles. Kreeg je iets van 50euro voor :rolleyes: :grin:

vrouwke

Newbie
ik moest niet ja van mezelf. want als ik nu niks doe.
Want het gaat van kwaad tot erger. het begint met sigaretje, een jointje en toen pilletje als ik naar party's ging ik was toen 14
toen ieder weekend van het pad van don. tot zon. en soms ma er ook nog ff bij. niet overdag ofzo. en toen kwam de WITTE SLOPER in beeld
eerst af en toe als ik zat was ofzo.
maar ja dat werd steeds vaker. En met soss kun je nog redelijk normaal blijven doen zonder dat iemand het in de gaten heeft. en dat is met pillen niet. en je gaat steeds vaker doen en opeens zonder dat je het in de gaten hebt zit je eraan. maar om ff terug te komen op je vraag ik kreeg niks

needlefreak

Bewuste gebruiker
vrouwke, ik kan niet goed volgen... waarom ben je in een potje gaan pissen? je krijgt enkel een uitslag met wat er in je urine zit van drugs maar dat weet je sowieso toch al zelf. wat veranderd dat aan je druggebruik als je wilt stoppen?

Bovenaan