Update 3mmc het beste en het slechtste wat me ooit is overkomen

Gegroet sommige leden kennen mij al als het 20 jarig jochie die zijn leven omzeep helpt

dit bericht is om te laten weten dat ik 9 dagen ben gestopt en de bijwerkingen die ik heb opgemerkt

Wazig zicht : ik kan niet ver meer lezen alles is wazig en dicht bij is ook alles wazig pas als ik me echt focus op een zin kan ik het lezen

Ne toet in mn oeren : als ik neerlig heel af en toe een heel luide piep in mijn oren die toch een 7 tal seconden aahoud

heel moe: ik moet me zelf voortslepen al slaap ik 8uur kheb afgelopen week de vroege gehad kheb bijna niks van werk verzet gelukkig was de machine defect en kon ik het daarop steken

Denk dat da het een beetje is dit bericht is gericht naar beginnende 3mmc genieters die zich afvragen waar hun verslaving naar toe leid

een goede dag gewenst 🙋

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik het al 2 jaar, van eens in de week tot dagelijks en momenteel wekelijks. Het was toen nog legaal en ik zocht een alternatief voor coke, en vond dit na ff wennen zelfs beter. Mn neus is wel wat gewend heb er weinig last van. Maar 3m zo verraderlijk tering spul het zit constant in mn hoofd. Ik heb al tactus behandeling maar ik geef me zelf de december maand nog ivm mijn verjaardag en oud en nieuw en daarna is t afgelopen. De dosissen worden nu wel gevaarlijk hoog en mezelf dood snuiven is niet de bedoeling. Als je t nooit gehad hebt begin er beter niet aan

StraatPiraat

Badass junkie
Ik heb het een aantal jaren meerdere keren per week tot dagelijks gebruikt. Kliniek geweest 2 maal en na de laatste gaat het redelijk goed maar ik vraag me toch iedere dag af hoe ik me zou voelen als ik het nooit had gebruikt.
Heb een hartritmestoornis waar ik enorm last van heb, een aanhoudend gevoel van leegte en een (soms niet zo) subtiel gevoel van existential dread ofzo.

Motivatie vinden voor dingen is super lastig, moodswings van alles wel maar ik heb het niet eens door omdat het gewoon al zo lang speelt.

Er gaat geen uur voorbij dat mijn lichaam en hoofd me er niet aan herinneren.
Blijf sterk, ze zeggen altijd dat het beter wordt maar als je dat gewoon ff niet zo voelt, herinner jezelf er dan aan dat het nu misschien kut is maar het in gebruik veel erger was.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Tot je overmoedig wordt en dat diepe filosofische gesprek over determinisme tegenover nihilisme en plots begint
je brein te zweven. Je bent nog
even scherp bij de hand en net iets minder terughoudend maar feitelijk zijn je hersenen aan het koken, oververhit, te weinig zuurstof en je koorts is torenhoog. Maar je bent amper wat duizelig, so what! STOP met alles, hou je mond. leg je neer. Vochtige doek over je hoofd en langzaam maar zeker veel drinken want slapen doe je. Let in de eerste 6 uur.

Neem het aan van iemand die het het kent. Stuur gerust pb voor details als dit niet genoeg voor je was.

Bovenaan