uitproberen

Heb lsdzegeltjes kunnen bemachtigen, en kan ze deze week eindelijk probere .
ik ga ze woensdag halen en donderdag gebruiken.
iemand tips voor mij ?
best binnen of buiten doen , ..
ik doe het met een vriend , mr zonder een sitter.
ik heb wel al een keer paddo's gedaan, maar toen op het einde toen ik echt vermoeid werd , werd ik er depri van en wou ik dat het ophield omdat ik zo moe was.
Nu dat waren de lichtste paddo's en vermits lsd een stukje harder is , vroeg ik me af of het slim is het te combinere met speed .. om de vermoeiheid niet te voelen.
zoja, speed voor of na het nemen van lsd , en hoeveel ervoor ?
En hoe zit het met wiet ?
want op internet vind ik dat het fijn is een joint te roken dan ..
hopelijk knn jullie me verder helpen

timmaniac

Bewuste gebruiker
Andrew zei:
Buiten, zonder wiet, zonder speed.

ligt er maar net aan...

als je een regelmatige blower bent zal ik er zeker wiet bij gebruiken :sunglasses:

spiet niet, miss helemaal aan het einde als je nog een nacht wil wakker blijven ofso :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
LSD is niet per se harder dan paddo's, het duurt alleen veel langer. De eerste keer niet bij blowen of tegen het einde pas. Geen speed bij gebruiken, je blijft sowieso wel wakker.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
En als je blowt, doe het voorzichtig aan, teug een paar keer en wacht een kwartiertje af van hoe je er op reageerd. Als ik teveel rook wil ik weleens para worden.

Speed zou ik er niet bij doen, de LSD houd je wel wakker :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Vind persoonlijk speed+lsd een geweldige combo, maar ik raad het niet aan voor de eerste keer.

azgaza

Badass junkie
Lsd houdt van zichzelf al redelijk wakker, het is voor de meeste mensen redelijk stimulerend, ik denk dat de speed dus absoluut niet nodig is en bovendien niet echt aan te raden. Een joint er bij kan zeker wel als je gewend bent vaak te blowen.

Wacky

Badass junkie
Immo zei:
Vind persoonlijk speed+lsd een geweldige combo, maar ik raad het niet aan voor de eerste keer.

Vind ik ook, en dan pak ik de speed altijd als eerste, en daarna pas de LSD, werkt elke keer super :)

Kan ook zijn dat dat zo goed gaat omdat dat altijd de impulsieve, ongeplande trips zijn wanneer ik naar een feestje gegaan ben met het plan niets te gebruiken. (dan begin je met een heel klein beetje speed om toch wakker te blijven, en dan ben je veel te helder dus pak je nog wat LSD, je snapt het wel :tongueout:)

dain

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Lsd houdt van zichzelf al redelijk wakker
QFT!

Persoonlijk zou ik het buiten doen, maar met een goede basis vlakbij (bv wat in de tuin chillen bij je (of van de vriend) huis. Zeker bij de eerste keer. Het kan lang duren, en je wilt je toch veilig voelen met een plek waar je ook eens rustig kan gaan liggen zonder dat er volk langskomt.

Wiet zou ik na de piek roken, als je iets of wat regelmatig blowt is het wel zeer fijn, maar rustig aan! Speed zou ik (al heb ik het zelf nog nooit gebruikt) zeker niet gebruiken, omdat ik zou denken dat je op je eerste trip toch wel puur het effect van die trip wilt voelen, niet?

Sitter heb ik zelf nooit nodig gevonden bij een niet te grote dosis met veilige omgeving, als je sterk in je schoenen staat en snel wat bibberig of para word.

Misschien lijkt het nu wat eng omdat je niet helemaal weet wat je ervan moet verwachten (al zijn paddo's al een mooie indicator), en dat je er dan nog allerhande "veiligheidtips" bij krijgt, maar de allergrootste tip die ik je geef is: GENIET ERVAN! Daar doen we het tenslotte toch voor...

AiRown

Newbie
Ik heb het zelf twee keer gedaan. De eerste keer was samen met vrienden en dan heb ik er een paar jointjes bij gerookt. Dat was dikke fun. Ik was vooral gefocust op de 'visuals'.

De tweede keer wou ik eigenlijk gewoon een joint roken, maar in een kleine gemeente in België is dat niet zo gemakkelijk te vinden om 1u 's nachts. Ik had alleen nog een zegeltje over. Dus dit heb ik dan alleen genomen. Uiteindelijk ben ik zo'n 7 uur als een gek aan het schrijven geweest in mijn kamer, dit terwijl mijn moeder de kamer naast mij lag. Ik ben tussendoor even een wandeling gaan maken. Ik ben zelden zo bang geweest in mijn leven. Wanneer ik terug binnen was viel dat terug mee. 's morgens was ik enorm emotioneel. Ik heb een grote afstand met de fiets afgelegd en gehuild en gelachen onderweg. Ik heb een brood meegenomen voor mijn moeder en zei dan als ik thuis kwam dat ik naar de bakker was geweest, ze geloofde het nog ook. Wat ik die nacht op papier geschreven was bijna niet te geloven, het was alsof ik de zin van het leven verklaard had.

Je diepste gevoelens en gedachten komen boven water drijven. Ook de dingen die je liever wou verbergen. Het is moeilijk uit te leggen, maar uit mijn ervaring kan je alleszins al afleiden dat als je het wil proberen je moet zorgen voor een plaats waar je het op je gemak kan nemen, het best met mensen die je vertrouwt. Een jointje kan geen kwaad volgens mij.

Angramar Temenos

Badass junkie
Vergeet niet dat LSD secundair een upper is.. Primair is het een psychedelic, daardoor vergeten veel mensen de stimulerende werking ervan.. Ik vind het soms wel echt een energy rush geven. Ik kan uren blijven dansen en feesten op lsd.

Hippie

Newbie
Uiteindelijk, na 5 jaar geen LSD gebruikt te hebben, gaan we weer eens heerlijk trippen.

Heb nog geen LSD kunnen bemachtigen, dus ben paddos aan het kweken, met een kant en klare grow kit, ze zijn nu 1cm hoog en het wachten is spannend.

Maar tijdens het wachten zijn we alles aan het lezen over de LSD die nu op de markt is, en lezen graag tips over welke echt goed zijn en over de dosering, wij namen altijd 2 zegels elk, voor een echt super trip.

Maar of dat bij de huidige zegels nog kan is de vraag, zijn hier ervaringen mee ??

Ook hoeveel gram verse cubenis, gelijkstaande is aan 1 zegel, heeft iemand hier een mening over.

Ervaren tripper ( er komen nog een paar leuke trip rapporten van ons )

timmaniac

Bewuste gebruiker
het ligt er maar net aan...

er zijn op het moment zowel zwakke hoffmanns (50 ug) als sterkere (100 ug ofso) op de markt, daar hoor je veel over.

maar de laatste tijd zijn de zeer sterke ganesha's in omloop (heb ze zelf ook :) ) en die zijn getest op 208 ug :hearteyes:

dus het varieert nogal...

Hippie

Newbie
Bedankt

Wow dat zijn nogal grote verschillen in sterkte, ik weet dat aan het uiterlijk niet te zien is hoe sterk ze zijn, maar weet jij of iemand een site, waar ik kan zien hoe deze eruit zien.

Zodat ik een beeld heb van waar ik naar moet zoeken of vragen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En dit...
Hippie zei:
Ook hoeveel gram verse cubenis, gelijkstaande is aan 1 zegel, heeft iemand hier een mening over.
... werkt natuurlijk niet zo. Het zijn 2 verschillende stoffen met verschillende uitwerking. Je zou misschien van de drukte van de visuals uit kunnen gaan. Dan zou ik misschien 30 gram gelijk stellen aan 100-150µg.. maar pin me daar niet op vast.

Hippie

Newbie
Bedankt ExceptionalInsight

Daar heb ik wat aan, ik had op het web wel gevonden dat 30g een goede start is.
Maar was benieuwd of dat een lage, of gemiddelde dosis zou zijn.

Maar hoe dat ongeveer staat ten opzichte van lsd, kon ik nerigens vinden.
Ik hou je er niet aan, maar als 30g ongeveer 100-150µg is.

Dan is 30g zeker een genoeg, en dus gewoon een gemidelde dosis.

:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hippie zei:
Bedankt ExceptionalInsight

Daar heb ik wat aan, ik had op het web wel gevonden dat 30g een goede start is.
Maar was benieuwd of dat een lage, of gemiddelde dosis zou zijn.

Maar hoe dat ongeveer staat ten opzichte van lsd, kon ik nerigens vinden.
Ik hou je er niet aan, maar als 30g ongeveer 100-150µg is.

Dan is 30g zeker een genoeg, en dus gewoon een gemidelde dosis.

:)
In de smartshop werd 30-35 gram verkocht als 1 portie. Cubensis kreeg de naam "Mexicaanse Paddo's" en was de lichtste soort. 30 gram is zeker een goed begin, zeker ook omdat je zegt dat je een ervaren trippper bent moet dit goed te doen zijn.

wave

Belezen gebruiker
timmaniac zei:
ganesha's : (velletje van 25) de achterkant.

de gehele blotter (500 zegels ofso..) (de voorkant) :

Een zo'n stukje van deze gaat dus over een paar weken mij een mooie dag bezorgen :hearteyes: .

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
En dit...
Hippie zei:
... werkt natuurlijk niet zo. Het zijn 2 verschillende stoffen met verschillende uitwerking. Je zou misschien van de drukte van de visuals uit kunnen gaan. Dan zou ik misschien 30 gram gelijk stellen aan 100-150µg.. maar pin me daar niet op vast.

Ik zou 30 gram dan ook vergelijken, visueel, met rond de 80-120 ug eigenlijk, vergelijkbare schatting. Mentaal vind ik het eigenlijk helemaal niet te vergelijken maar daar zou ik het eigenlijk ook wel ongevéér op schatten.

grinder

Newbie
ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar zondagavond is het zo ver!
'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen..
heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
grinder zei:
'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen..
heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden?

Ik kan me altijd wel nog normaal houden, maar als je voor de eerste keer 250 tot 300 mics naar binnen knalt denk ik dat het wel wat lastiger voor je gaat worden.

leppeh

Bewuste gebruiker
grinder zei:

En, hoe ging het? :)

grinder

Newbie
leppeh zei:
grinder zei:

ik zal proberen dan een tripreport te schrijven... ik ben wel niet zo goed in opstellen en zo, maar ik zal m'n best doen:wink:

grinder

Newbie
Flip Trip zei:
grinder zei:

Ik kan me altijd wel nog normaal houden, maar als je voor de eerste keer 250 tot 300 mics naar binnen knalt denk ik dat het wel wat lastiger voor je gaat worden.

tja, die kerel zei me dat het zulke zware waren, maar ik reken er niet op... daar zit toch meestal minder op dan gezegd wordt...

leppeh

Bewuste gebruiker
Heb je het nou al gedaan of niet? Als je een hele korte beschrijving geeft van wat je hebt meegemaakt dan kunnen we wel een schatting geven van of wat je dealer zei klopte :)

edit: Sorry, ik lees niet goed. Succes zondag!

grinder

Newbie
leppeh zei:
Heb je het nou al gedaan of niet? Als je een hele korte beschrijving geeft van wat je hebt meegemaakt dan kunnen we wel een schatting geven van of wat je dealer zei klopte :)

edit: Sorry, ik lees niet goed. Succes zondag!
haha, dat geeft niet hoor :)
ik heb de zegel nog niet genomen, maar ben dit van plan om het deze week nog in te nemen:) ik hou jullie op de hoogte hoor :)
donderdag heb ik m'n laatste examen, mss dat ik het die avond doe, ik heb dan een hele dag om te bekomen vrijdag :)

groetjes!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
leppeh zei:

Jij hebt je ogen zeker ergens waar de zon niet schijnt? 8jun was zijn post, is het sinds dien al zondag geweest? :P

Even om in te gaan over het paddo/lsd gebeuren. LSD is vrij precies te meten, maar paddo's niet. in 10 gr paddo's kan bv 20mg psylocine/psylocybine in zitten, maar ook 30mg. Licht er maar net aan hoe potent die oogst is. Getallen kloppen waarschijnlijk niet, geen idee hoeveel dr in zit maar gewoon even als voorbeeld. En zo heb ik vaak verschillende trips gehad op dezelfde paddo's en dezelfde aantal grammen. Maar je kunt dan niet spreken van dezelfde doses want je weet niet hoeveel er in zit.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
J0rrit zei:
ik zou de helft nemen, misschien wel 1/3, vooral als je ouders thuis slapen,

gr
Dat is natuurlijk de meest verantwoorde manier. Maar wel de minst leuke. Gewoon een hele doen, je gaat echt niet door het huis slingeren hoor. Zet een muziekje aan, ga in bed liggen, of kijk een mooie film.. Ga op het balkon zitten, op het dak liggen (pas wel op, anders krijg je dat ook weer hè), mp3tje erbij.. Komt goed (:

grinder

Newbie
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:

gr
Dat is natuurlijk de meest verantwoorde manier. Maar wel de minst leuke. Gewoon een hele doen, je gaat echt niet door het huis slingeren hoor. Zet een muziekje aan, ga in bed liggen, of kijk een mooie film.. Ga op het balkon zitten, op het dak liggen (pas wel op, anders krijg je dat ook weer hè), mp3tje erbij.. Komt goed (:

bedankt voor de tips! ja, maar ik ben van plan om hem helemaal in te nemen, ik wil er zoveel mogelijk genieten van hebben(qua visuals). Hopelijk geen bad trip!(ben nochal een doemdenker als ik nuchter ben :) )

J0rrit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
J0rrit zei:

gr

Mwoah, ik zelf trip goed op zon 100 mics hoor. Kan me voorstellen dat als je ouders de kamer naast je slapen 250 mics toch wel wat veel is, maar wie ben ik he...

Bovenaan