Uitgeput tijdens de trip

L

Lid 149424

Gast
Hallo allemaal!

Om de half jaar gebruiken mijn vriendin en ik xtc! We vinden dit beiden heel leuk om samen te doen, echter is er wel een maar! Richting het einde van de trip begint mijn vriendin heel moe te worden, zo moe dat als ze aan het lopen is in slaap kan vallen! Ik verzorg haar natuurlijk dan heel goed en we kijken hoe het verder gaat. Als het echt niet gaat dan verlaten we het feest. Ze wil zelf dan nog heel graag blijven en wil dan bijnemen wat ik afraad.

Wat kunnen wij hier aan doen beste leden? Gewoon accepteren dat het lichaam niet wil en lekker naar huis gaan om te rusten? Of bepaalde dingen eten, zoals fruit? Of gewoon een snuif speed? Binnenkort hebben we weer een feestje, dus alle tips zijn welkom! 👌🏼

inner_search

Badass junkie

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het lichaam is moe op het einde van xtc gebruik. Ze zal niet de enige zijn die hier last van heeft. Ik kan zo wegzakken in de zetel en helemaal "zen" gaan als het uitwerkt.

Gezond eten om de opgebruikte reserves wat aan te vullen is zeker geen slecht plan.

Een lijn speed doe je beter niet. Zorgt voor extra neurotoxiteit en de dip word sterker achteraf.

Wat later innemen op een feestje.
Xtc/Mdma werkt gemiddeld 5 a 6 uur ten volste hou daar rekening mee. Na die tijdspanne is het gewoon goed om de rust op te zoeken.

Bovenaan