Qwertyuiopa zei:
Qua verslavingsgevoeligheid zit ik wel goed, gebruik al meer dan 4 jaar van alles en nog wat maar kan het prima onder controle houden.
Pas alsjeblieft op met deze redenatie. Vaak heeft iedereen wel zo zijn of haar eigen drug waarmee het mis kan gaan qua verslaving. Zo kun je dus vele drugs zonder problemen gebruiken totdat je mogelijk net die ene tegenkomt waarbij je wel gevoelig bent.
Opiaten geven over het algemeen een sedatief effect, je wordt een beetje suffig en kan in een staat terecht komen die tussen slaap en waak in zit. Verder krijg je het vaak lekker behagelijk warm. Opiaten geven eigenlijk een beetje stoned effect zoals met wiet, maar dan zonder het space effect. U-47700 is nog steeds behoorlijk sedatief, maar in vergelijking tot bijvoorbeeld morfine of fentanyl valt het wel mee.
Ook wordt je er extreem onverschillig van, dit is vaak ook de reden dat mensen verslaafd raken want al je problemen zijn even niet meer belangrijk. Je kunt dit fijn vinden of juist vervelend omdat dat niks je meer boeit.
Qua bijwerkingen is het gebruikelijk om extreme jeuk over je lichaam te krijgen. Verder kun je misselijk worden bij een te hoge dosis. De eerste keer is misselijk worden sowieso wel gebruikelijk eigenlijk. En constipatie is met opiaten echt een ding, zorg dus dat je bijvoorkeur nog even goed naar de wc gaat voor gebruik, want constipatie is geen pretje.
Oraal houden de effecten tussen de 4 en 6 uur aan ongeveer, nasaal tussen de 3 en 4 uur ongeveer.
Een echte kater heb je er niet van wat ook een deel van het gevaar is vind ik. Ik ben de dag erna vaak wel behoorlijk moe, maar dat komt omdat ik gek genoeg vaak slecht slaap na opiaten. Ik heb altijd de hele nacht nog jeuk als een gek. Maar veel mensen slapen juist wel goed na opiaten.