U 4770

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Wat zijn de effecten, Is het de moeite waard, makkelijk te verkrijgen en het belangrijkste zijn er ervaringen mee? :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qwertyuiopa zei:
Wat zijn de effecten, Is het de moeite waard, makkelijk te verkrijgen en het belangrijkste zijn er ervaringen mee? :)
Of het makkelijk te verkrijgen is kun je prima zelf uitvinden, hoe en waar bespreken we hier niet zoals je weet.

De effecten zijn typische opiaat effecten, heb je al eens een opiaat gebruikt? Als je al eens opiaten hebt gebruikt dan weet je dan genoeg, anders kan ik wel een poging doen om het je uit te leggen.

Ik heb ervaring met het middel en vind het persoonlijk een van de fijnere opiaten. Dat gezegd hebbende is het ook een van de meer verslavende opiaten, en opiaten staan in het algemeen al bekend om hun verslavingspotentieel. Ik vond het zelf in ieder geval wel de moeite waard om te proberen, maar ik probeer bijna alles dus weet niet of ik nou een goede maatstaf ben hiervoor.

Als je nog geen ervaring met opiaten hebt moet je je echt afvragen of je er aan wilt beginnen, ze zijn ontzettend verslavend en je moet wel echt sterk in je schoenen staan om het af en toe te proberen. Zorg in ieder geval voor hele duidelijke gebruikersregels voor jezelf voor je er aan begint, dan kun je later altijd je gebruik daar tegen afzetten want je grenzen kunnen vervagen en voor je het weet doe je misschien veel vaker dan dat je ooit van plan was.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik heb nog nooit een opiaat gebruikt, met name in verband met de verslavingspotentie. Wel zou ik graag een beschrijving willen hebben van wat de effecten van dit stofje zijn, hoe lang de effecten aanhouden, is er een kater aanwezig?

Qua verslavingsgevoeligheid zit ik wel goed, gebruik al meer dan 4 jaar van alles en nog wat maar kan het prima onder controle houden.

Ik weet niet of ik dit stofje wil uitproberen maar met een beetje uitleg over hoe en wat kan ik een goede overweging maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qwertyuiopa zei:
Qua verslavingsgevoeligheid zit ik wel goed, gebruik al meer dan 4 jaar van alles en nog wat maar kan het prima onder controle houden.
Pas alsjeblieft op met deze redenatie. Vaak heeft iedereen wel zo zijn of haar eigen drug waarmee het mis kan gaan qua verslaving. Zo kun je dus vele drugs zonder problemen gebruiken totdat je mogelijk net die ene tegenkomt waarbij je wel gevoelig bent.

Opiaten geven over het algemeen een sedatief effect, je wordt een beetje suffig en kan in een staat terecht komen die tussen slaap en waak in zit. Verder krijg je het vaak lekker behagelijk warm. Opiaten geven eigenlijk een beetje stoned effect zoals met wiet, maar dan zonder het space effect. U-47700 is nog steeds behoorlijk sedatief, maar in vergelijking tot bijvoorbeeld morfine of fentanyl valt het wel mee.

Ook wordt je er extreem onverschillig van, dit is vaak ook de reden dat mensen verslaafd raken want al je problemen zijn even niet meer belangrijk. Je kunt dit fijn vinden of juist vervelend omdat dat niks je meer boeit.

Qua bijwerkingen is het gebruikelijk om extreme jeuk over je lichaam te krijgen. Verder kun je misselijk worden bij een te hoge dosis. De eerste keer is misselijk worden sowieso wel gebruikelijk eigenlijk. En constipatie is met opiaten echt een ding, zorg dus dat je bijvoorkeur nog even goed naar de wc gaat voor gebruik, want constipatie is geen pretje.

Oraal houden de effecten tussen de 4 en 6 uur aan ongeveer, nasaal tussen de 3 en 4 uur ongeveer.

Een echte kater heb je er niet van wat ook een deel van het gevaar is vind ik. Ik ben de dag erna vaak wel behoorlijk moe, maar dat komt omdat ik gek genoeg vaak slecht slaap na opiaten. Ik heb altijd de hele nacht nog jeuk als een gek. Maar veel mensen slapen juist wel goed na opiaten.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb het ook geprobeerd en de effecten zelf waren wel erg lekker. Heel erg warm maar gewoon precies goed warm. Niks maakte uit ik kon een uur naar de vloer kijken en vond dat wel prima en genoeg. Bij blowen gaat mijn tijd heel traag dat had ik hier niet.

Uiteindelijk in bed gaan liggen en toen het begon uit te werken kreeg ik enorm veel jeuk dit was tijdens het effect ook wel maar toen maakte het me niet veel uit.

De rest van de ochtend en middag echt ziek in bed gelegen super misselijk en veel gekotst. Ik moet wel zeggen dat het waarschijnlijk kwam door het alcohol gebruik vlak voor de U-47700.

Maar goed ook deze ervaring moet je maar even meenemen in je besluit.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Dank voor jullie belevingen eniet duidelijke uitleg.
Het wijze besluit genomen om het lekker te laten liggen. Genoeg andere dingen met minder risico's waar ik plezier van kan beleven! :)

Bovenaan