Sinds mijn carrière als Tripreporter op het forum toch echt een record; Er zijn in juni 15 trip reports geschreven! 
Wat gaaf dat steeds meer leden die moeite nemen! Sowieso natuurlijk voor ons allen om jullie ervaringen te lezen en eventueel van te leren maar zeer zeker ook als leuk/bijzonder naslagwerk voor jezelf!
Ik lees mijn eigen reports ook wel eens terug en lees dan best wel dingen die ik toch alweer vergeten was anders. Dus.
TOF!
Het gezamenlijke trip avontuur van @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant zullen als één report beoordeeld worden, daar zij gezamenlijk de gehele beleving vanuit drie persoonlijkheden het krachtigste weergeven.
De geselecteerde reports van de maand juni zijn:
DMT – “Ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk”, DMT - "jij=weg" EN Changa en DMT - “Te dom om te pijpen” door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant
15g truffels en lachgas – wegsmelten in vrouwelijke energie en door stoplichtsymboliek zweven door @Fenrir
1e ervaring met 4FMA (+xtc & hasj) door @FriendlyGiant
4-HO-MET, daarna 2-FDCK: drommels en nog eens drommels door @verwondering
Eerste keer speed (festival) door @Mdmja
Eerste keer ALD-52, 50µg trip door @theholyganja
Truffels Mexicana 15 g - Expressies van stilte door @Mindless
LSD en 30mg Oxycodon door @Noddynothing
Veel plezier met lezen en vergeet niet te stemmen!

Wat gaaf dat steeds meer leden die moeite nemen! Sowieso natuurlijk voor ons allen om jullie ervaringen te lezen en eventueel van te leren maar zeer zeker ook als leuk/bijzonder naslagwerk voor jezelf!
Ik lees mijn eigen reports ook wel eens terug en lees dan best wel dingen die ik toch alweer vergeten was anders. Dus.
TOF!
Het gezamenlijke trip avontuur van @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant zullen als één report beoordeeld worden, daar zij gezamenlijk de gehele beleving vanuit drie persoonlijkheden het krachtigste weergeven.
De geselecteerde reports van de maand juni zijn:
DMT – “Ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk”, DMT - "jij=weg" EN Changa en DMT - “Te dom om te pijpen” door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant
15g truffels en lachgas – wegsmelten in vrouwelijke energie en door stoplichtsymboliek zweven door @Fenrir
1e ervaring met 4FMA (+xtc & hasj) door @FriendlyGiant
4-HO-MET, daarna 2-FDCK: drommels en nog eens drommels door @verwondering
Eerste keer speed (festival) door @Mdmja
Eerste keer ALD-52, 50µg trip door @theholyganja
Truffels Mexicana 15 g - Expressies van stilte door @Mindless
LSD en 30mg Oxycodon door @Noddynothing
Veel plezier met lezen en vergeet niet te stemmen!