Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik was mijn kast aan het opruimen en tot mijn verbazing stond er een klein bakje truffels... Wel zit er wat wittigs op is dit schimmel? Het is natuurlijk een natuurproduct. Weggooien, drogen of gebruiken?
Weggooien lijkt me, de psilocybine zal voor het grootste gedeelte afgebroken zijn.
Verse truffels van bij de smartshop dienen in de koelkast bewaard te worden en de uiterste datum staat op het bakje, gemiddeld nog een maand te gebruiken na aankoop. Ik weet trouwens niet of je truffels kan drogen zoals bij paddo's. Maar dat drogen dient sowieso in de open lucht te gebeuren en niet in een afgesloten bakje want dan kan het vocht niet weg.
Mijn net aangekomen truffels zijn 2 dagen onderweg geweest in deze hitte en ik maak me al zorgen en jij overweegt ongekoeld bewaarde truffels op te eten waarvan je niet eens meer wanneer je ze daar neer hebt gezet?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.