Truffels

Gewjasper

Experimenterende gebruiker
Beste forum leden,

Ik heb truffels gekocht en die ga ik laten drogen. Moet ik na het drogen de truffels in de koelkast leggen of kunnen die ook op een donkerplekje op m'n kamer.

Heb ze liever niet in de koelkast ivm me moeder :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Op een donker en koel plekje is wel een must, maar dat was je al van plan zo te lezen. Daarnaast helpt het om ze zo luchtdicht mogelijk te verpakken. Het beste is vaccumeren of in een strijkzak. Heb je dat niet dan is het handig het in meerdere zakjes te stoppen en dat eventueel ook nog in een goed afsluitbaar bakje.

Gewjasper

Op een donker en koel plekje is wel een must, maar dat was je al van plan zo te lezen. Daarnaast helpt het om ze zo luchtdicht mogelijk te verpakken. Het beste is vaccumeren of in een strijkzak. Heb je dat niet dan is het handig het in meerdere zakjes te stoppen en dat eventueel ook nog in een goed afsluitbaar bakje.

Dankje voor de tips!

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Zijn de truffels in Nederland nog steeds zo sterk als circa eind jaren 90?
Dan waren dat best pittige zure knolletjes... ook wel philosophers stones genoemd toen in de smartshop

krannatom

Belezen gebruiker
Tripreporter
In het verlengde van bovenstaande vraag:

Ik zou heel graag gaan microdoseren met truffels, de juiste soort ben ik nog aan het zoeken aangezien het volledig nieuw is voor me.
Nu, zoals elk natuurproduct lees ik dat ook truffels niet lang mee gaan eens ze uit hun verpakking gehaald zijn.
Op welke manieren kan je ze bewaren, met het doel om er elke 4 dagen ongeveer 0.2 gram van te snoepen zonder ze te laten slecht worden?

Hierboven lees ik dat je ze kan drogen. Wellicht moet je dan ook je dosis gaan verkleinen, niet?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hierboven lees ik dat je ze kan drogen. Wellicht moet je dan ook je dosis gaan verkleinen, niet?
Als je ze gedroogd heb moet je daar inderdaad wel je dosis op aanpassen. De beste manier is ze eerst vers te wegen en daarna nog een keer wanneer ze droog zijn. Dan weet je de juiste verhouding van vers naar droog.

Gewjasper

Net even gelezen wat micro dosering is. Mag je daar ook mee auto rijden en werken enso?

Bovenaan