• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels + XTC

Freud

Newbie
Een tijdje heb ik samen met een vriend ‘’gehippieflipt’’, een combinatie van truffels met xtc. Een andere vriend truffelde alleen.

Rond half 2 begonnen wij weer eens een manier te bedenken om zo min mogelijk van die afschuwelijk truffelsmaak te proeven, na het maximaal benutte van onze intiligentie kwamen we op het idee om de truffels te verkruimelen met een halter en ze daarna met redbull op te drinken.

We hadden besloten om naar de Botanische tuinen te gaan, een natuurgebiedje in de stad, met grote grasvelden omringd door hoge oude bomen. Eenmaal aangekomen begonnen wij, R, B en T, al gelijk wat te merken van de truffels, en besloten eens lekker in de warme zon te gaan zitten/liggen. Het was de eerste keer voor mij dat ik overdag tripte, en visueel was het niet erg bijzonder op wat mooie patronen in het van papier geworden gras na. Toen kwamen de chaotische moeilijkverlopende omnietsgaandegesprekken op gang en kort daarna was er dan ook een gezellige tripsfeer. Zo gezellig dat T en de 2 tripsitters vonden dat het tijd werd voor R en B om een blauw mitsu in te nemen, dit hebben we dan ook gedaan met behulp van wat dubbelfris. Ik betwijfelde echter of ik hier uberhaupt wat van zou merken aangezien het niet zo hele sterke zijn en je al onder invloed van drugs bent. Na een kwartiertje kwamen wij op het geniale plan om een rondje te lopen door de inmiddels felgeworden wonderbaarlijke natuur en zijn enorme stilte. Na 5 min begon de extase in me op te komen en werd ik overweldigd door het machtige xtc gevoel. Dit deed het echt enorm goed in combinatie met het trippende gevoel van truffels. Door de xtc werd de verbontenis met elkaar groter en zo ontstonden lange gezellige open gesprekken. We bleven ons verwonderen over hoe goede dag het was en hoe goede plek we hadden uitgekozen, en we waren allebei puur gelukkig. We zijn nog even gaan zitten op de steiger van een kleine vijver en hebben daar met onze voeten in het water genoten. Even later zagen wij dat we al 3 kwartier aan het lopen waren en T en een tripsitter nog steeds op het gras lagen. Eenmaal terug gekeerd, werd het tijd voor wat rust en legde ook wij ons neer op het warme avondgras (inmiddels 6 uur). In stilte genoten we, en door 1 seconde oogcontact met B wist ik dat hij precies hetzelfde euforische gevoel beleefde. T en de 2 tripsitters gingen weg om hun behoefte bij de cafetaria te bevredigen, en ik en B bleven nog even liggen. Helaas daalde de temperatuur sterk en leek het ons een goed idee om deze geniale dag af te sluiten en richting B te fietsen.

Een dag om nooit te vergeten.
:)

Eyezblack

Belezen gebruiker
Heh toch eindelijk maar eens gepost? :wink:

maarehh moeten we in de zomervakantie nog eens doen, en dan de dosis wat hoger maken :)

Bovenaan