Truffels uitgekotst.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Goedenavond.
Daarstraks had ik truffeld gehaald. 15 gf
Ik heb deze zojuist opgegeten en 10 minuten later heb ik ze uitgekotst. Hoe kan dit? Is dit echt puur van de smaak of echt omdag men maag het gewoon niet kan hebben.

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Beste Peroxide,

Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.

Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten :)

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Dreamer4 zei:
Beste Peroxide,

Mij lijkt het logisch dat dit niet van de smaak is geweest, anders had je ze namelijk wel gelijk uitgekotst lijkt mij. Of je moet de smaak nog steeds in je mond hebben gehad die je dan zo vies vondt en daarom ze uitspuugde? Denk dat je dit zelf het beste weet.

Misschien beter om er de volgende keer thee van de zetten :)

Ik vind de smaak inderdaad vies, maar op het moment van het kotsen had ik de smaak nochtans niet meer in mijn mond. Wat heb ik wel gedaan? Ik heb die hele portie in een keer in mijn mond gepropt, 3 à 4 keer gebeten erin en toen met 1 liter sprite doorgespoeld. Heeft dit er iets mee te maken? Als ik die bolletjes één per één moest gaan afslikken, nouja.. weet niet als ik dan nog maar de helft had binnengekregen door de smaak.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Peroxide zei:
Ik vind de smaak inderdaad vies, maar op het moment van het kotsen had ik de smaak nochtans niet meer in mijn mond. Wat heb ik wel gedaan? Ik heb die hele portie in een keer in mijn mond gepropt, 3 à 4 keer gebeten erin en toen met 1 liter sprite doorgespoeld. Heeft dit er iets mee te maken? Als ik die bolletjes één per één moest gaan afslikken, nouja.. weet niet als ik dan nog maar de helft had binnengekregen door de smaak.
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels, dus wat je nu gedaan hebt is niet echt handig. Daarnaast zal die liter sprite ook wel niet hebben meegeholpen. Is niet echt een fijne combinatie voor je maag die truffels samen met een liter sprite.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Peroxide zei:
Hoe maak je er trouwens thee van?
Genoeg water koken voor 1 kop in een pannetje. Truffels zo fijn mogelijk maken. Ik vind het het makkelijkst om het fijn te prakken met een vork. Echt er op letten dat het zo fijn mogelijk is. Water van het vuur halen en even wachten zodat het zeker weten niet kookt (belangrijk). Dan de fijngeprakte truffels in het warme water gooien. Dit zo'n 20 minuten laten trekken en zo nu en dan roeren met je vork. Vervolgens afgieten in een kop en zorgen dat de stukjes niet in je kop komen.

Tijdens die 20 minuten zet ik zelf altijd zo nu en dan het vuur weer even aan, anders krijg je van die lauwe thee. Heel even maar, want het mag absoluut niet gaan koken.

Smullen maar... (niet echt, maar honderd keer beter dan ze gewoon opeten)

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Vandaag dan maar weer 15gr Majoto ofzoiets gehaald.
De 2de zwaarste wat er lag. Ik heb de helft daarvan gewoon afgeslikt alsof het pilletjes zijn. rond half 12 ongeveer. Nu voel ik pas de effecten, is dat normaal dat het langer duurt?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Peroxide zei:
De 2de zwaarste wat er lag. Ik heb de helft daarvan gewoon afgeslikt alsof het pilletjes zijn. rond half 12 ongeveer. Nu voel ik pas de effecten, is dat normaal dat het langer duurt?
-->
Psychedelibee zei:
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels
Je moet er wel goed op kauwen, anders wordt het niet snel en goed opgenomen, dus nee als je ze zo inslikt is het niet gek dat je het pas zo laat merkt.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Peroxide zei:
-->
Psychedelibee zei:
Voor een goed effect moet je sowieso heel goed kauwen op truffels
Je moet er wel goed op kauwen, anders wordt het niet snel en goed opgenomen, dus nee als je ze zo inslikt is het niet gek dat je het pas zo laat merkt.

Ik heb er naar mijn gevoel ook niet veel van gemerkt.
De dag ervoor had ik toch lichte effecten, misschien dat het toch tolerantie heeft opgebouwd en ik daarom weinig heb gevoeld de 2de dag? Hoe dan ook, binnen een week of twee thee zetten!

Bee

Belezen gebruiker
Kan kloppen, je lijf wordt erg snel tolerant voor psilocybine en dat houd 3-5 dagen aan. Daarna kun je pas weer trippen. Ik word ook altijd een beetje misselijk na het eten van die krengen, maar dat zakt meestal snel weg. Raadzaam is om even te gaan liggen iig :) Ken iemand die inderdaad ook een keer over zijn nek is gegaan na het eten van truffels. Denk toch een beetje het idee en de smaak. Er zijn lekkerdere dingen om te eten :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Met 1 dag ertussen is het geen wonder dat je er de tweede keer helemaal niets van hebt gevoeld. Minimaal 1 week wachten, maar ik zou toch echt twee weken wachten.

Bovenaan