Truffels, Paddo's, LSD

steenkist

Newbie
Beste mensen, ik wil weer eens met een paar maten een tripje gaan beleven. Ik heb al meerdere keren ervaring met paddo's en een enkele keer met truffels. Wij willen nu graag weer paddothee zetten(van paddo's), omdat een paddotrip toch wat heftiger is dan een trip dmv truffels. En daarnaast zijn de truffels echt totaal niet te eten. Nog nooit zoiets vies gegeten. Alleen zijn alleen de truffels te koop in de smartshop. Weet niet iemand een plek waar ze de echte paddestoelen nog verkopen? Ook ben ik nieuwsgierig naar het effect van LSD, maar daar kan ik volgens mij helemaal nooit aankomen. Kan iemand helpen?

Tigg

Belezen gebruiker
In veel smartshops kan je paddokweeksets kopen. Het kweken is erg makkelijk en ook vrij snel. Binnen vier weken na aankoop heb je zo'n 100-150 gram verse paddo's (30g is een portie).

Dit is de enige manier waarop je er aan kan komen.

steenkist

Newbie
Bedankt voor de reactie. Maar we gaan het vrijdag doen, dus dan is 4 weken te lang. Dan maar die truffels eten :kots: , en daarna trippen. Van hoeveel gram truffels ga je goed hard?

Tigg

Belezen gebruiker
15 gram vers wordt als een portie gezien, daar ga je aardig hard van. Afhankelijk van je ervaring kan je iets meer of minder nemen, maar ik denk dat 15g voldoende is.

Nog een tip, eet minstens 4 uur van tevoren niets. Dan wordt je ook helemaal niet misselijk van de truffeltjes. Tijdens je trip kan je het beste dan wel wat eten (en drink vooral ook veel).

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eet ze gewoon samen met wat fruit, een banaan ofzo, dan proef je ze totaal niet.

Een beetje raar om hier te vragen naar verkooppunten van ander soortige paddo's, de enige legale plek waar je die nog kan krijgen is via internet in de vorm van kweekbakjes, waar iemand het dus al over heeft gehad. Als je echt graag de oude paddo wilt proberen is dit echt de beste manier, dan maar 4 weken wachten hoor! Maar dan heb je ook wat.

Paradox

Experimenterende gebruiker
Zo vies zijn ze niet.. ze smaken een beetje naar walnoot vind ik. Of je moet dat niet lusten.

Dan maar inderdaad in je aars.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Paradox zei:
Zo vies zijn ze niet.. ze smaken een beetje naar walnoot vind ik. Of je moet dat niet lusten.

K vind ze zuur en naar gras en grond smaken.
Maar mensen moeten niet zeiken, want volgens mij smaken de meeste drugs fucking smerig en bitter. Gewoon een kwestie van snel kauwen met een sapje of glas water erbij.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Damien0124 zei:
Paradox zei:

K vind ze zuur en naar gras en grond smaken.
Maar mensen moeten niet zeiken, want volgens mij smaken de meeste drugs fucking smerig en bitter. Gewoon een kwestie van snel kauwen met een sapje of glas water erbij.

Goed kauwen is bij truffels naar mijn inziens wel belangrijk!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
ja des te beter wordt het ook opgenomen volgens mij.

en ja, wat de smaak betreft, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.

gewoon snel kauwen en wegspoelen met water. Hoe langer je vante voren niks gegeten heb hoe harder ze aankomen, is bij mij de ervaring. Ook de setting is erg belangrijk.

KoxBox

Badass junkie
Zazuu. zei:
ja des te beter wordt het ook opgenomen volgens mij.

en ja, wat de smaak betreft, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.

gewoon snel kauwen en wegspoelen met water. Hoe langer je vante voren niks gegeten heb hoe harder ze aankomen, is bij mij de ervaring. Ook de setting is erg belangrijk.

Goed en lang kauwen voorkomt ook voor een stuk helse pijnen in de maag... En inderdaad de stoffen worden sneller en beter opgenomen door je speekselklieren.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Maak er een gezellige bezigheid van :)
Muziekje op, winegums en cola erbij, en knabbelen maar. Goed kauwen helpt (bij mij in ieder geval wel) tegen een opgeblazen of vol gevoel, en het zorgt ervoor dat de werkzame stoffen beter worden opgenomen. Terwijl het eten je neus dicht knijpen werkt goed tegen de smaak. Placebo effect of niet, het werkt haha

Succes!!!! :rock:

soldiermoney zei:
Maak er een gezellige bezigheid van :)
Muziekje op, winegums en cola erbij, en knabbelen maar. Goed kauwen helpt (bij mij in ieder geval wel) tegen een opgeblazen of vol gevoel, en het zorgt ervoor dat de werkzame stoffen beter worden opgenomen. Terwijl het eten je neus dicht knijpen werkt goed tegen de smaak. Placebo effect of niet, het werkt haha

Succes!!!! :rock:
Niets Placebo effect, de neus is een belangrijk deel van je smaakzintuigen.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ohja nog iets wat helpt. Snij de truffels goed fijn, tot het hele kleine brokjes zijn. Doe het daarna op een lepeltje en spoel de brokjes gelijk door met een drank met sterke smaak. Je proef er niets (bijna) geen truffel meer door, en het effect is nog steeds super. (zie mijn dragons dynamite report) Echt een aanrader om het zo te doen als je de smaak niet te harden vindt :rock:

ImmortalTech zei:
Je kan er ook truffelthee van maken. Dan heb je minder last van de gore smaak.
\\

thee zetten is idd wel een goeie maar dan moet je er wel voor zorgen dat het neit gaat koken anders kook je ale stoffen er uit :wink:

Bovenaan