Truffels online bestellen

Hallo538

Newbie
Hallo ik heb vandaag online truffels besteld maar ik ben 17 het is niet voor mijn zelf ik en mijn vriend zijn van plan om een truffel taart/cake te maken voor een verjaardag van een vriend mijn vraag is moet ik mijn id aan de deur laten zien? want ik heb het wel op een legale site besteld

Don Draper

Badass junkie
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat 18+ producten van de smartshop een ID check wordt gevraagd. Ook voor andere dingen zoals vapes.

Mijn drogisterij doet dat sinds laatste weken ineens wel met geneesmiddelen maar met smartshops dat niet meegemaakt. Kan per winkel verschillen maar ik zou zeggen, don't worry.

Het wordt dan teruggestuurd en dan kan je het proberen het geld retour te krijgen.

• Like
Waarderingen: ljuv

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Dat klinkt als het slechtste idee ooit. Zet er ten eerste thee van als je het gaat gebruiken. Doe voldoende onderzoek naar de werking (wat je sowieso niet hebt gedaan je moet het juist op een lege maag consumeren of met iets heel lichts (wat taart overduidelijk niet is)) Set en setting zijn belangrijk ik zou het niet willen gebruiken op een feestje. denk dat als je die vriend er mee verast in een taart alleen maar een slechte ervaring staat te wachten en een hoop kots.

Hallo538

Newbie
Dat klinkt als het slechtste idee ooit. Zet er ten eerste thee van als je het gaat gebruiken. Doe voldoende onderzoek naar de werking (wat je sowieso niet hebt gedaan je moet het juist op een lege maag consumeren of met iets heel lichts (wat taart overduidelijk niet is)) Set en setting zijn belangrijk ik zou het niet willen gebruiken op een feestje. denk dat als je die vriend er mee verast in een taart alleen maar een slechte ervaring staat te wachten en een hoop

Dat klinkt als het slechtste idee ooit. Zet er ten eerste thee van als je het gaat gebruiken. Doe voldoende onderzoek naar de werking (wat je sowieso niet hebt gedaan je moet het juist op een lege maag consumeren of met iets heel lichts (wat taart overduidelijk niet is)) Set en setting zijn belangrijk ik zou het niet willen gebruiken op een feestje. denk dat als je die vriend er mee verast in een taart alleen maar een slechte ervaring staat te wachten en een hoop kots.

Hallo538

Newbie
Hey dankjewel voor de tip ik had me er al voor ingelezen maar over dat het met taart slecht kan vallen wist ik niet wat ik wel weet is dat het het beste is om 3 uur van te voren niks te eten ik denk dat we het in een yoghurt doen of een thee met een paar kaarsjes er naast 🙈

Hallo538

Newbie
Nee. Maar je "vriend" zou beter wachten met het nemen van truffels tot hij wat ouder is. Truffel taart klinkt overigens vrij ranzig.
Hey dankjewel voor je reactie zo te zien van meerdere reacties stap ik over naar de thee of in een yoghurt doen mijn vriend is trouwens 19 zou je het ook kunnen eten met pindakaas ik heb dit ooit gehoord maar weet niet of het goed is

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hey dankjewel voor de tip ik had me er al voor ingelezen maar over dat het met taart slecht kan vallen wist ik niet wat ik wel weet is dat het het beste is om 3 uur van te voren niks te eten ik denk dat we het in een yoghurt doen of een thee met een paar kaarsjes er naast 🙈
Zou ik nog steeds niet zomaar doen. Zoals onze wijze @Harry In De Warrie zei: set en setting zijn belangrijk. Dus niet iemand zomaar voor zijn verjaardag geven.

Dirkdirk

DF-koning
Dat klinkt als het slechtste idee ooit. Zet er ten eerste thee van als je het gaat gebruiken.
Gewoon op kauwen kan ook, goed doorkauwen en doorslikken, spoelen met water en 20/30 minuten later zakt het in. Thee vind ik altijd zo’n gedoe want je moet wachten tot het water is afgekoeld tot onder het kookpunt, en dan wacht je of te lang of te kort en dan zit jij nog met je lepeltje in je mok te tingelen heb ik ze al bijna opgegeten.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Het is een beetje kurkachtig, bitter en zanderig. Het is niet lekker maar valt hartstikke mee en is veel minder vies dan hele paddestoelen.
Ja mijn eerste x dacht ik na 5 minutengoh laat ik is wat frisdrank eten dat helpt. Niks was minder waar 😂 eerste half uur kan ik sws alleen water drinken

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De smaak van truffels lijkt niks op rauwe champignons.

Ik zou de smaak omschrijven als zure moerasgrond met de structuur van walnoot. Ik krijg het zelf dan ook niet fatsoenlijk weggekauwd.

Ik heb het weleens geprobeerd weg te drinken met coolbest sinaasappel/aardbei sap. Dat sapje heb ik een jaar lang niet meer kunnen drinken, omdat de smaak van truffels telkens naar boven kwam.

Wat voor mij het beste werkt is zo fijn mogelijk kauwen. Echt zo lang mogelijk kauwen. En dan rustig aan doorslikken. Dit blijf ik doen tot ik begin te kokhalzen, dan neem ik een lepeltje van een Rolo toetje. Even genieten van iets dat wel eetbaar is. En daarna herhaal ik dit proces. Zo krijg ik ze meestal prima naar binnen.

Maargoed, dit is slechts mijn ervaring. Ik ken ook mensen die truffels als snack zouden eten en ze gewoon lekker vinden.

Number9

Newbie
De smaak van truffels lijkt niks op rauwe champignons.

Ik zou de smaak omschrijven als zure moerasgrond met de structuur van walnoot. Ik krijg het zelf dan ook niet fatsoenlijk weggekauwd.

Ik heb het weleens geprobeerd weg te drinken met coolbest sinaasappel/aardbei sap. Dat sapje heb ik een jaar lang niet meer kunnen drinken, omdat de smaak van truffels telkens naar boven kwam.

Wat voor mij het beste werkt is zo fijn mogelijk kauwen. Echt zo lang mogelijk kauwen. En dan rustig aan doorslikken. Dit blijf ik doen tot ik begin te kokhalzen, dan neem ik een lepeltje van een Rolo toetje. Even genieten van iets dat wel eetbaar is. En daarna herhaal ik dit proces. Zo krijg ik ze meestal prima naar binnen.

Maargoed, dit is slechts mijn ervaring. Ik ken ook mensen die truffels als snack zouden eten en ze gewoon lekker vinden.

De eerste keer dacht ik wat doet iedereen moeilijk zo erg is het nou ook weer niet, maar elke portie werd het geleidelijk ranziger tot er een punt kwam dat ik er niet meer op kon kauwen en ik echt wat anders moest verzinnen.

Tegenwoordig gebruik ik zo'n handige truffel grinder en dan gooi ik het door een klein glaasje chocomelk heen met daarnaast ook nog een schoon glas met chocomelk om het weg te spoelen. op die manier proef ik helemaal niks meer. Tipje van de week :nerd:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De eerste keer dacht ik wat doet iedereen moeilijk zo erg is het nou ook weer niet, maar elke portie werd het geleidelijk ranziger tot er een punt kwam dat ik er niet meer op kon kauwen en ik echt wat anders moest verzinnen.

Ja dit was bij mij ook zo. De eerste paar keren kon was het best te doen. Maar naarmate ik vaker truffels had gegeten werd het steeds lastiger. Tot ik bij elke 5 hapjes begon te kokhalzen...

Tegenwoordig gebruik ik zo'n handige truffel grinder en dan gooi ik het door een klein glaasje chocomelk heen met daarnaast ook nog een schoon glas met chocomelk om het weg te spoelen. op die manier proef ik helemaal niks meer. Tipje van de week :nerd:

Het schijnt dat het kauwen en je speeksel al een deel van de psylocibine omzet naar psylocine. Merk je hierbij niet dat het langer duurt tot het inkickt en de trip minder intens is?

Lemon tek 😈

Tja dan is kauwen niet meer nodig haha

Number9

Newbie
Het schijnt dat het kauwen en je speeksel al een deel van de psylocibine omzet naar psylocine. Merk je hierbij niet dat het langer duurt tot het inkickt en de trip minder intens is?
Ik kan met niet voorstellen dat dit echt merkbaar is, als dit wel zo is dan zou ik je aanraden om iets meer te nemen dan duurt het waarschijnlijk ook wat langer. Ik vind truffels en paddo's persoonlijk altijd net wat te kort duren, vooral de piek. Je zou het ook nog kunnen malen met een blender zodat je zoveel mogelijk oppervlakte hebt waardoor je lichaam het sneller opneemt.

Psaveler

Experimenterende gebruiker
Even 'oud' topic afstoffen, omdat hier weer geweldige truffeltips staan.
Eerste keer 10g atlantis die hard gekauwd en trip van mijn leven gehad, tweede keer toch maar met iets van pindakaas 15g echt niks van gevoeld, maargoed pindakaas is dan ook wel vet.
3e keer 15g met wat anders te eten en veel minder, weet niet meer wat het was, maar had moeten werken, ook niks gevoeld.
Laatste keer 15g lemon tek gedaan, ook geen succes. Maar kan in de bereiding hebben gezeten.
Maar wel steeds toch net die gore truffelsmaak en zat telkens maanden tussen de verschillende pogingen.
Vriendin van mij heeft een aantal porties van een gram voor MD gekocht en is er meer gekapt, volgende week die maar weer eens een keer proberen.
Maar bovenal iemand ideeën waarom die niet werkte? Ook netjes niets gegeten tot 3u vantevoren

Dirkdirk

DF-koning
Eerste keer 10g atlantis die hard gekauwd en trip van mijn leven gehad, tweede keer toch maar met iets van pindakaas 15g echt niks van gevoeld, maargoed pindakaas is dan ook wel vet.
3e keer 15g met wat anders te eten en veel minder, weet niet meer wat het was, maar had moeten werken, ook niks gevoeld.
Laatste keer 15g lemon tek gedaan, ook geen succes. Maar kan in de bereiding hebben gezeten.
Maar wel steeds toch net die gore truffelsmaak en zat telkens maanden tussen de verschillende pogingen.
Vriendin van mij heeft een aantal porties van een gram voor MD gekocht en is er meer gekapt, volgende week die maar weer eens een keer proberen.
Maar bovenal iemand ideeën waarom die niet werkte? Ook netjes niets gegeten tot 3u vantevoren
Ik moet toegeven dat het statistisch gezien een beetje "raar" is dat ze steeds niet werkten, maar een andere soort, andere shop, lege maag, hogere dosering etc. zou toch een keer moeten werken. Truffels zijn de ondergronds gelegen knollen van de paddo's, en het is als schimmel een eigen subklasse naast dieren, planten en bacterien, en zodanig complex en veelzijdig dat de ene truffel meer actieve stof bevat dan de andere. Vocht, licht, warmte, voeding, kortom allerlei factoren die meespelen.

Je zou zo'n pechvogel kunnen zijn die steeds een batch koopt van een soort mislukte truffel die ergens in een hoekje groeide en gepest werd door de andere truffels.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Enigste wat ik zou kunnen bedenken is dat je medicatie gebruikt of lang hebt gebruikt wat de werking van psilocin tegengaat.
15gram zou je toch echt flink van moeten trippen.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Potentie is 2/3 van een cubensis paddo.. waarom eet je die ranzige dingen? Koop een kweek setje, kweek een paar verse paddo's en volg deze tek voor het maken van een geconcentreerd extract/thee van verse vruchten.. Omdat de actieve stoffen niet meer in de vruchten zitten is de come-up razend snel... 15min ipv een uur a 1,5 uur.. soort lemon tek.. maar nóg beter.. kwestie van googlen op 'PrimalSoup' en 'Mushroom tea' als je meer wil weten over deze tek.

use a sharp knife and cutting board to chop em up. Then I take a saucepan with a tiny bit of water and 2% citric acid crystals (by weight of fresh), toss the chunks in there, put it on the stove and start mashing until it hits a rolling boil for 1-1/2 or 2 minutes, let sit stewing in own juices 10 mins or so, press all the liquids out, cool and enjoy. The waste will be pale shades of grey and the juice will be dark but not blue as all the psilocin is captured in solution.

Gets something less than the wet weight of the shrooms in tea which is easy to toss down and potent as its ever gonna be.

Boiling does not degrade them. People cook them on grills! The temps you read for psilocybin degradation are for the crystalline form, when it's locked into solution the story is very different.

Besides, I've done this for freaking' ever tried all kinds of methods - this most definitely extracts the maximum actives from fresh 'shrooms. Don't forget the citric acid (or lemon juice) see this post. 1 part in 40-50 by fresh shroom weight is proven optimal (read on down the thread).

Here's the dead-simple process for 275 gms fresh PES Hawaiian. I used about 100 gms water. (If brewing from dried shrooms you will want to START with boiling water like any tea, and experiment as to proportions.)

It took longer to edit the pics and upload them than to do it. This will store in a one pint plastic bottle in the freezer indefinitely. The net yield in this case was 350cc, and I poured off 65cc for today's festivities (50gm fresh weight) - the rest is now freezing.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Hebben jullie eerder psychedelica gebruikt?
Hallo ik heb vandaag online truffels besteld maar ik ben 17 het is niet voor mijn zelf ik en mijn vriend zijn van plan om een truffel taart/cake te maken voor een verjaardag van een vriend mijn vraag is moet ik mijn id aan de deur laten zien? want ik heb het wel op een legale site besteld
Hebben jullie eerder psychedelica gebruikt? Zo nee, bereid het dan goed voor! Het liefst met een ervaren tripsitter.

Bovenaan