truffels na bad trip lsd?

luuntje

Newbie
Hoi allemaal, 3 weken geleden heb ik een vreselijke bad trip gekregen door de combinatie LSD en wiet. Ik heb tijdens deze trip psychoses gehad, zelfmoordneigingen en vreselijke thought loops. Ik heb wel altijd positieve ervaringen gehad met truffels, en wil deze ook weer een keer uitproberen. Nu is het probleem dat ik heel erg bang ben dat ik een bad trip krijg van truffels, omdat ik waarschijnlijk veel aan mijn lsd trip terug ga denken. Ik twijfel nu of ik het moet doen, zal ik er nog een tijdje mee wachten? raden jullie het helemaal af? of is het onwaarschijnlijk dat ik weer een bad trip ga ervaren?

Alvast bedankt,
Luun

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nu is het probleem dat ik heel erg bang ben dat ik een bad trip krijg van truffels, omdat ik waarschijnlijk veel aan mijn lsd trip terug ga denken.
Je mindset is enorm belangrijk voor een trip, en met deze angst in het achterhoofd is het vragen om problemen.

Ik zou dus zeker even wachten met trippen totdat je een en ander een plaats hebt kunnen geven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi allemaal, 3 weken geleden heb ik een vreselijke bad trip gekregen door de combinatie LSD en wiet. Ik heb tijdens deze trip psychoses gehad, zelfmoordneigingen en vreselijke thought loops. Ik heb wel altijd positieve ervaringen gehad met truffels, en wil deze ook weer een keer uitproberen. Nu is het probleem dat ik heel erg bang ben dat ik een bad trip krijg van truffels, omdat ik waarschijnlijk veel aan mijn lsd trip terug ga denken. Ik twijfel nu of ik het moet doen, zal ik er nog een tijdje mee wachten? raden jullie het helemaal af? of is het onwaarschijnlijk dat ik weer een bad trip ga ervaren?
Ik ben ook een keer zwaar bad gegaan op LSD + wiet. Het heeft bij mij een halfjaar geduurd voordat ik weer een beetje wiet en psychedelica kon gebruiken zonder direct terug te vallen in datzelfde gevoel. En ik had niet eens zelfmoordneigingen (lag er meer aan dat ik zag dat dat toch niet zou helpen).

Zoals @acht.zes zegt, is met deze mentale staat trippen vragen om problemen. Maar los daarvan, bij het hebben gehad van echte psychoses is het sowieso helemaal af te raden om ooit weer te trippen. Weet je zeker dat je psychoses had?

Bovenaan