Truffels in de avond

nasdreas

Newbie
Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag.
Ben van plan binnenkort truffels te gaan doen.

Het beste leek mij aankomende zaterdag avond na het werken, onder werktijd is niet echt een strak plan :P. Dit zal mijn eerste keer worden

Welk soort : Psilocybe Hollandia
Hoeveel: Heb 15 gr tot mijn beschikking, ik begin met 7,5 op nuchtere maag. (doe het niet in mijn eentje)

Nu is mijn vraag: Als ik dit doe en loop daarna naar buiten en het is dus donker, loop hier en daar langs lantaarnpalen, etc winkels die licht geven.Misschien binnen in de shoarma zaak.
Zal ik in het donker minder waarnemen van de truffels? Zal ik dus minder visuals hebben?

gz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
nasdreas zei:
Nu is mijn vraag: Als ik dit doe en loop daarna naar buiten en het is dus donker, loop hier en daar langs lantaarnpalen, etc winkels die licht geven.Misschien binnen in de shoarma zaak.
Zal ik in het donker minder waarnemen van de truffels? Zal ik dus minder visuals hebben?

gz

Als het de eerste keer is dat je gaat trippen zou ik beslist niet naar buiten gaan winkels bekijken en een shoarma zaak binnenstappen, echt geen goed plan hoor :)

Blijf gewoon lekker thuis of ga wandelen waar je niet veel 'nuchtere' mensen tegenkomt.

Wanneer het donker/schemerig is zal je juist sneller waarnemen van truffels( uit mijn ervaring dan ).

Ga echt niet winkels of shoarmazaken binnen ( zo kan er allerlei narigheid gebeuren ).
Mensen kunnen raar gaan opkijken dan, en dit kan een bad trip en/of een paniek/angst reactie uitlokken. Heb het zelf ook al voorgehad dat ik dingen nam uit een winkel maar bij afrekening niets maar dan ook niets meer snapte van geld. Of echt mensen beginne uitlachen in hun gezicht ( niet kwaad bedoeld dan ), maar dat weten die mensen niet he :).

Nee doe het gewoon veilig

nasdreas

Newbie
okee bedankt voor goede reactie denk dat we dan een parkje opzoeken. Dan nemen we het thuis in wachten tot we wat merken en beslissen dan of nog richting parkje lopen, eerst maar kijken hoe het voelt. mooi dat je als het donker is ook dingen waarneemt. Hopen op geen regen!

Kan echt niet wachten, mensen die hier nog dingen op aan te merken hebben, het wordt gewaardeerd!

Pim070

Experimenterende gebruiker
dit is best wel sterk spul, heb het afgelopen zaterdag gedaan. ik zou beginnen met de helft! en een fijn veilig plekje uitkiezen, hij is erg visueel, dus ik zou niet in het donker trippen. sowieso is het heerlijk als je niet moe bent van een dag werken :)

R4diumz

Newbie
Pim070 zei:
dit is best wel sterk spul, heb het afgelopen zaterdag gedaan. ik zou beginnen met de helft! en een fijn veilig plekje uitkiezen, hij is erg visueel, dus ik zou niet in het donker trippen. sowieso is het heerlijk als je niet moe bent van een dag werken :)

hoe ga jeje voelen en na hoelang? (ik krijg ze binnenkort ook binnen) heb aleen nog maar Wiet/Hasj gebruikt, moet ik nog ergens op letten?

justmakepeace

Belezen gebruiker
mooi spul hoor, zelf ook alleen nog maar wat geblowd gedronken en pas truffels.
In het openbaar niet echt een goed idee de eerst keer, want als je het met iemand anders doet en je zit op een lijn, dan garandeer ik je dat je gaat lachen :tongueout: en veel en hard.
Ik had ook het gevoel dat praten hard ging terwijl ik dat niet opzettelijk deed.
ik had ook een half bakje opgegeten, maar de volgende keer trek ik er thee van want het is niet bepaald smakelijk, vooral de nasmaak. Wat ik wel had was dat ik binnen in een kleine ruimte zat en dat niet echt super chill voelde, buiten in het bos of in een wijland lijkt me een goede plek. In een hele kleine ruimte zijn zoals een wc voelde claustrofobisch en ineens waren mijn benen 6 meter lang dus daar zou ik mezelf ook niet te lang in ophouden. Voor de rest veel tripplezier!

Bovenaan