Truffels + Hasj (Meningen gevraagd)

Auraz

Belezen gebruiker
Hey Iedereen,

De kans is groot dat ik mij binnenkort (rond 23 nov) op nieuwe wateren zal bevinden.
Echter, voorbereiding is alles... na diverse zoeksessies, nog niet echt het antwoord gevonden die me geruststelt.
Door mij te verdiepen in truffels heb ik hier zeer veel respect voor gekregen. De mooiste uitspraak die ik gelezen heb is dat je niet de trip krijgt waarop je hoopt, maar die je ziel nodig hebt.

Nu heb ik vernomen dat psilocybine + thc erg goed op elkaar werkt / sync'ed. Om deze reden wil ik mij niet in het diepe gooien, het plan is 7,5g hollanda + de hasj soort hia supreme. (daar ga ik overigens goed op ca 1x per week een halve, deel hem dus..)

Ik kan zeggen dat ik een redelijke ervaring heb op dit gebied en nijg naar de levenslessen.. je ware zelf leren kennen, de therapeutische kant.. de vervormingen maken me niet zoveel uit.
1e en 2e keer volle 15g hollandia, 3e en 4e keer alleen en 7,5g atlantis (beviel me zeer goed, alleen in het donker, muziekje op / koptelefoon, ogen dicht..), trip 5 wat minder prettig, cirkel die zich bleef herhalen, maar ervaarde het niet als een 'bad trip'.

Ik zal dit hoogstens doen met iemand die exact hetzelfde neemt als ik.
Mijn vraag luidt, wat is jullie ervaring hierin?

Hebben jullie nog tips voor mij? De hia zal ik natuurlijk niet gelijk nemen, maar verspreidt over de avond samen met de andere persoon, setting etc is allemaal aan gedacht, lekker thuis, veilig, positieve sferen.

Zelf vind ik het alleen trippen in het donker op muziek geweldig, door de kleuren en inzichten die je erop krijgt. (dus voornamelijke therapeutische doeleinden)

Ik ben geïnteresseerd in (uiteraard) negatieve als positieve ervaringen, vertel svp ook gelijk bij je ervaring wat over je gezondheid, dat je dit bijv niet een dag hebt gedaan na een avondje stappen op X want dan kan ik me voorstellen dat dit hierdoor wordt beïnvloedt.

Thanks! :)

IZ420

Belezen gebruiker
Wel,
De eerste keer dat ik tripte was dit toen ik op reis was in Amsterdam met een vriend. Ik had meteen de sterkste genomen die ze hadden (High Hawaiiens) en er een volledig doosje van opgegeten, omdat ik al eerder een half doosje minder sterke truffels had gegeten en ik hier helemaal niets van had gevoeld. Het plan was om binnen te blijven maar toen we merkte dat onze tabak bijna op was (nog lang vóór de trip zijn hoogtepunt bereikte) zijn we naar buiten gegaan om tabak te gaan kopen. Dit leidde tot uren lang chaotisch verloren rondlopen door de straten van Amsterdam, wat ik niet als onaangenaam evaarde, ik vond het net een heel leuk avontuur, maar tegelijk voelde ik me nooit helemaal rustig. Toen we dan eindelijk aan tabak zijn geraakt en we een rustig bankje hadden gevonden en het ons na vele pogingen EINDELIJK was gelukt om een rookbaar miskraam van een joint te rollen en die dan vervolgens op te steken, voelde ik me meteen compleet tot rust komen. Het was zelf alsof ik bij elke trek de effecten van de truffels voelde verminderen, maar misschien kwam dit ook omdat ik voor de eerste keer sinds mijn trip begon neer zat en iets vertrouwd deed.

Ik zeg dus, rook zo veel je wil, maar vergeet niet van je joints op voorhand te rollen :tongueout:

Oh, en ik heb dit (uiteraard, Amsterdam) gedaan na een dagje enorm veel blowen en gematigd drinken. Ook hebben we deze reis gedaan met de fiets van Brussel (zo een 250 km), dus we waren natuurlijk de hele tijd dat we er waren erg blij dat we eindelijk onze Mekka hadden bereikt!

Auraz

Belezen gebruiker
Thanks voor je reactie! Ik zal ze zeker op voorhand rollen, voorbereiding is alles.
Amsterdam lijkt me ook wel een keertje leuk, deze keer zal het veilig thuis worden in mijn vertrouwde omgeving..! :)

Auraz

Belezen gebruiker
A.s zaterdag is het zover.. als iemand nog zou willen reageren, dan doe je me een plezier! :)
Anders is het jammer en mag dit topic gesloten worden.

Gr

Bovenaan