• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels en wiet = ZALIG!!!!!

LoVeTrIpS

Newbie
Ik heb afgelopen zaterdag truffels gecombineerd met wiet dit was gewoon zo zalig.
Eerst was ik met wat vrienden in een jeugdhuis waar ik de truffels innam.(2de maal dat ik dit deed)

Na een half uur voelde ik me high worden maar ik had die dag nog geen wiet gerookt.Na een uur ongeveer kwamen de visuals(dingen die bewegen,vervormen)en het energiek gevoel.Ik stond wat gekke bekken te trekken enzo ik weet niet of er nog zijn van jullie die dat hebben ?Ik heb ook pool gespeeld dat was gewoon ongeloofelijk moeilijk want ik kon mij niet meer concentreren.

Daarna gingen we naar een reggea/dubstep festival op de zeedijk.de wandeling naar daar was zo zalig omdat al mijn vrienden zo high waaren en ik was aan het trippen.We lachten heel de tijd uit het niets.Gewoon hilarisch.

Eenmaal daar zat de sfeer er echt in ik had gewoon zoveel zin om te dansen op de muziek en met de geur van wiet die overal rondhing.Er werd mij wel af en toe een trekje aangeboden maar ik wist niet wat het zou doen met me in combinatie dus bleef ik gewoon doordansen.

Plots belde mijn kleine broer,ik kon hem niet verstaan door de muziek. Ik ging even weg en belde terug; Hij vroeg op een heel zielig toontje hoelaat ik thuis kwam wat hij was alleen.Aan de telefoon was ik zeer hard voor hem maar terug in de menigte moest ik bijna huilen.
Ik ging naar en vriend van mij die mij snel even kon voeren op de brommer terug naar het jeugdhuis waar mijn fiets stond.Hij zij nog dat ik voorzichtig moest zijn op de fiets.Toen ik eindelijk mijn fietsslot openkreeg snelde ik naar huis.Onderweg op het voetpad moest ik uitwijken voor een zwart voorwerp die daar helemaal niet lag ik reed in de struiken en viel.Ik stond zo snelmogelijk weer op en fietste door.De laatste straat die ik in moest werd steeds langer er kwam gewoon geen eind aan en plots was ik op het einde van die straat.

Eenmaal thuis was ik weer helemaal op mijn gemak.Toen ik met mijn broer naar de film kick-ass
had gekeken ging hij gaan slapen het was dan 23u ofzo.Ik rolde toen nog een jointje rookte die op en ging in mijn bed gaan liggen.Toen die erbij kwam zag ik overal blauwe en rode puntjes flikkeren(zoals bij een kerstboom) maar dan over heel de kamer verspreid. Om de duur werden die als maar feller.Ik zag in mijn ooghoek dingen vervormen als ik er recht naar keek werden die terug normaal.In het midden van mijn zicht (kan dit echt niet beter beschrijven) vormden zich allerlei patronen waar ik geen naam voor kan verzinnen het enige dat ik kan beschrijven waren overal kattegezichten.Het was volledig stil in mijn kamer en tog hoorde ik muziek die in mijn hoofd afspeelde ik ben 100% dat het niet van buiten komt want het halucinogene muziek die meespeelde met de patronen.En moest je nuchter zijn zou je zeggen wat een kutmuziek is dit. Daarna viel ik in slaap(best wel kut).

De volgende ochtende voelde ik het nog een klein beetje maar na een stevig ontbijt was dit ook weg.

Conclusie: Dit was zo zalig zal deze combi zeker nog eens doen :rockband:

Ik heb dit zo goed mogelijk proberen te beschrijven maar dit was zeer moeilijk.Whatever hopelijk was dit leuk om te lezen...

Peace :stoned: :stoned: :stoned:

2cbeenham

Newbie
Oké, vette ervaring. Ik heb er geen goede ervaring mee. Werd supermisselijk toen ik een jointje rookte tijdens een truffeltrip, en een vriend van me ging daarna mentaal helemaal bad (omdat ik lijkbleek was en hij dus dacht dat ik bad ging). Ik kan een jointje tijdens truffeltrip dus niet aanraden.

LoVeTrIpS

Newbie
Jammer voor je ik werd ook al een paar keer misselijk en lijkbleek in het begin dat ik blowde maar na eens goed kotsen voelde ik me helemaal beter :kots: :)

eeneend

Experimenterende gebruiker
Ik ben het met 2cbeenham eens, toen ik truffels deed ging ik out toen ik nog een bluntje rookte. Ik viel helemaal van de wereld af en belandde op een soort plein, het was een hele vreemde ervaring. Maar mijn vriend die toen ook blowde voelde zich gewoon chill. Daarna nog een x truffels gedaan en toen ik aan het uittrippen was ook weer een jointje gerookt. Ik kreeg het heel warm en begon helemaal te zweten en te kokhalzen terwijl toen die andere vriend het wel super chill vond. Was super eng ik zag toen niks meer en als ik naam een lamp keek was het te fel. Daar schrok hij toen wel van omdat hij geen ervaring had en ik wel. Maarja 10 minuutjes later weer helemaal lekker aan het uittrippen.

Dus het is niet voor iedereen weggelegd.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Onderweg op het voetpad moest ik uitwijken voor een zwart voorwerp die daar helemaal niet lag ik reed in de struiken en viel.

^Ik moest hier stiekem een beetje om gniffelen. :flushed:

dernael

Bewuste gebruiker
leuk report, bedankt voor het delen.

Ik heb mezelf voorgenomen om nooit meer te beginnen aan een trip, maakt niet uit op welk middel, als er geen wiet aanwezig is. Als ik niet blow tijdens het begin van een trip heb ik altijd het gevoel dat ik in een "Wachtkamer" blijf zitten en dus niet het volledige uit mijn trip kan halen. wiet doet deze wachtkamer niet meer bestaan en lanceert mij altijd rechtstreeks naar het tripniveau waar ik wil zijn.

Zo zie je maar hoe verschillend mensen kunnen reageren op bepaalde stoffen. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

LoVeTrIpS

Newbie
ZERO- zei:
Onderweg op het voetpad moest ik uitwijken voor een zwart voorwerp die daar helemaal niet lag ik reed in de struiken en viel.

^Ik moest hier stiekem een beetje om gniffelen. :flushed:
geen probleem hoor :tongueout: ik krijg hier ook binnenprettjes van als ik er terug aan denk :grin:

Bovenaan