truffels en keta

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ola iedereen!

Ik heb een tijdje drugs van me af gezet. Nu er weer een mooi gelegen moment komt (ouders zijn hele weekend gone) kriebelt het behoorlijk om toch drugs te doen. Nu heb ik al regelmatig truffels gedaan en het zelfde geld voor keta. Ik hou er persoonlijk van om vaag te zijn en zinnen niet goed meer met elkaar te kunnen verbinden en er simpelweg gewoon niets meer van te snappen.

mijn motto is dan ook: Net zoveel gebruiken tot ik begin te roepen ''ik snap er niets meer van''.

I know, het is niet goed maar ik doe niet zo vaak drugs meer.

Om terug te komen waar ik gebleven was... Ik wil dus 20g verse truffels doen en daar een schepje keta bij te nemen. Heb het een en ander al opgezocht en bij een te hoge dosis keta kan het flink fout gaan omdat je heel snel nergens meer iets van snapt. Je zou zeggen dat is geschikt voor mij toch?

Nu zit ik met een paar vragen.

- Zijn er mensen hier die het al gedaan hebben en mij tips en tricks kunnen geven?

- Wanneer is het het slimst om de keta bij te pakken? (voor, tijdens of na het pieken)

- zorgt de keta ervoor dat de bodyload van de truffels heviger of minder word? (heb in het begin altijd moeite met de bodyload te accepteren)

- gaat de intensiteit van de truffels omhoog zodra ik keta heb gebruikt?

Anyway, er komt waarschijnlijk wel een verslag van. Heb hier belachelijk veel zin in.

Chow chow

Gabbertje

Wijs gebruiker
- Wanneer is het het slimst om de keta bij te pakken? (voor, tijdens of na het pieken)
Ik personelijk doe het altijd na de piek. Heb het voor of tijdens de piek nog maar 1 of 2x gedaan, maar dat gaf me het idee dat de ketamine de trip verslapte.

zorgt de keta ervoor dat de bodyload van de truffels heviger of minder word? (heb in het begin altijd moeite met de bodyload te accepteren)
Het haalde bij mij de scherpe randjes ervan af. Ik raad je wel aan pas ketamine te gaan doen als de heftigste bodyload voorbij is. Ik kom door de bodyload totaal niet van de ketamine genieten, voor mij niet voor herhaling vatbaar.

gaat de intensiteit van de truffels omhoog zodra ik keta heb gebruikt?
Kwa gedachtegang zeker, heerlijk is dat :). En kwa visuels die zakken altijd bij mij af.

Zijn er mensen hier die het al gedaan hebben en mij tips en tricks kunnen geven?
Doseer niet te hoog nu je voor het eerst deze combinatie gaat doen, het effect van ketamine en 2cb samen vind ik personelijk best wel heftig.

I

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb enkel ervaring met LSD en ketamine, maar vond het behoorlijk chaotisch en werd er extreem vaag van. Aangezien truffels chaotischer zijn dan LSD zal dit nog wel extra versterkt worden.

Ik vond de ervaring persoonlijk zonde, omdat ik trip voor de inzichten. En deze combinatie me vooral heel vaag maakte en daardoor de heldere mindset van LSD onderdrukte. Maar als jou motto is om zo vaag mogelijk te worden... tja dan zul je het waarschijnlijk wel leuk vinden. Ik vond het zelf niet zozeer vervelend of te heftig, maar gewoon zonde.

Ik weet niet of je vaker 20gr truffels doseert, maar ik zou het niet overdrijven met deze combinatie. Wacht sowieso tot na de piek, want keta overheerst snel wat eigenlijk vooral zonde van je truffels is. Doordat keta zo overheerst is het ook aan te raden heel rustig ermee te beginnen in ieder geval.

Verder haalde de keta bij mij de scherpe randjes van de bodyload er wel af, wat best fijn is. De keta maakte de visuals echter ook een stuk meer dof of mat, wat ik eigenlijk ook wel zonde en jammer vond.

Bovenaan