truffels en gamen

bjo19

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal,

Ik en een kameraad eten geregeld truffels samen en vinden het dan geweldig om te gamen. Niet van de nieuwere games maar echt van de oudere nintendo games (simpel, niet te veel nadenken) meestal ook gewoon vechtgames. Laatste hadden we nog eentje met een echt ongelooflijk trippy achtergrond en vond het echt geweldig (ken de naam niet meer, iets met samurai en fighting game) Alhoewel we soms wel een momentje hadden van, nu toch even liever naar de muur staren.

Maar dus wie doet dit nog wel meer tijdens de trip en welke vind je chill om te spelen (want hebben ook al games opgezet die een grote mindfuck in het hoofd zette)

Xblister

Ikzelf zou mijn aandacht echt maar een paar seconden op het spel kunnnen houden, maar dan kan natuurlijk verschillen per persoon.

ik zou peggle aanraden. lekker luchtig en simpel.

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb wel een COD modern warfare gespeeld met een 3kwart portie equadoriaanse in mn mik. Ik draaide eigenlijk een rondjes en schoot in het wild rond MAAR ik vermaakte me wel. En iemand anders deed ff niks en de ander had een headset op waarmee een andere vriend onze trip volgde.. Was leuk :P

bjo19

peggles hebben we al gespeeld, maar dat was niet zo leuk.. saai :tongueout:

Hebben ook al games zoals cod en halo gespeeld, maar daarin liepen we gewoon wat rond en staarden we naar graphics enzo (en natuurlijk ook het in rondjes draaien en schieten :tongueout:)

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kheb een keer geprobeerd nintendo te spelen, maar ik heb hem alleen uit me tas gehaald, toen was ik het alweer beu.

Immo

Badass junkie
Lsd + gamen :hearteyes:

Met paddo's/truffels gamen heb ik niet veel gedaan omdat ik mijn aandacht er niet zo goed bij kan houden.

psych-out

Bewuste gebruiker
fifa,
heerlijk als je dan een doelpunt maakt, je geniet meer van het spel.
maar soms lukt gamen goed en soms ook nie.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik game vaak op m'n sega als ik nog aan het natrippen ben na een feestje. Als ik gewoon thuis wat gepakt heb speel ik vaak met FL of ben ik bezig met Audiosurf. Audiosurf is echt geniaal. :3

Launched

Mario ofzo lijkt me wel leuk met truffels maar het moet iig niet te diepgaand zijn...
Vorige keer bij truffels kon ik mn aandacht een kwartier na het eten al niet meer bij de film houden.

Peace

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Heerlijk! TONY HAWK! Echt superspannend als je poppetje metershoog in de lucht vliegt en al draaiend naar beneden dendert om weer verder te rijden naar de volgende lancering :grin: En dat vaak gepaard met een hoop geschreeuw van de mensen met de controller in de klamme handen :rock:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Dat is inderdaad een gaaf idee gast!
Ik mag binnenkort weer dus dan gaan we dat is even proberen!
heb er zin an

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Ik heb met truffels op geeneens zin gehad om uberhaupt bij een tv of computer in de buurt te zijn. Dat is allemaal nep. De echte wereld is veel leuker :hearteyes:

vogel

Bewuste gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Ik heb met truffels op geeneens zin gehad om uberhaupt bij een tv of computer in de buurt te zijn. Dat is allemaal nep. De echte wereld is veel leuker :hearteyes:

Amen,

naar de kale herfst-takken kijken van de bomen, dat is mooi,

Tigg

Belezen gebruiker
Mario is briljant. Ik heb dan vaak het idee dat ik er veel beter in ben dan normaal. Nog leuker is dat Mario ook paddo's eet.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik :grin:

Cuppie

Motorcross Madness. Gewoon een landschap en maar beetje stunten....mooiste is als je op je bek gaat...

Wij deden elke keer het zelfde stuk, met een enorme schans, en dan zo lang mogelijk een truc doen, en net voor dat je de grond raakte weer op je bike klimmen....Paar seconden ademloos kijken om vervolgens helemaal dubbel te liggen als je weer eens vol onderuit gaat. :mrgreen:

Mind_blowing

Wat bij mij masterlijk werkte was (na een portie Golden Teachers thee gecombineerd met dragon's dynamite, + resten van de GT schransen) Overlord 2 spelen.
Waar ik nuchter meestal moeite had met de hoeveelheid enemies/minions, vloog ik er in die trip ZO snel doorheen dat de term 'overrun' het nog tekort deed.
'k Schrok naderhand wel, toen ik in de spiegel keek zag ik die Overlord in mezelf, maar dan nog slechter... en het voelde goed :mrgreen:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb anderhalf jaar geleden op mijn eerste paddo trip met een kameraad 2 uur lang CTR: crash team racing van crash bandicoot gespeeld echt ongelofelijk vermaakt :grin: daar zal de lachgas ook wel veel mee te maken hebben, ik concentreerde me meer op de vervormingen van de tv en de muren die vibreerden dan op het spel zelf :rolleyes:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ergens op het forum kwam ik het spel 'plasma pong' tegen. Het staat nu op mijn computer en het is echt schitterend. Echt zoveel in elkaar vloeiende kleuren! :hearteyes: Echt het proberen waard imho.

Die motor madness ziet er echt lache uit trouwens. Doet me denken aan GTA en dan uit een helikopter springen en kijken hoe je tegen gebouwen en lantaarpalen stuiterd, en met wat geluk op een nietsvermoedende voetganger te landen :tearsofjoy:

Black Ronin

Eerste keer dat ik paddo's deed (3/4 portie Colombiaanse, wel op een volle maag), speelde ik een demo van Dead Rising voor de eerste keer. Het lukte me niet echt goed. Het was wel leuk, maar niet echt leuker dan anders.

Later toen ik meer tripervaring had speelde ik trippend op 10g Psilocibe Mexicana Super Smash Bros. Melee, wat ik vroeger redelijk goed in was. Trippend was ik juist extra goed. Ik had ziek veel overzicht en planningsvermogen. Het was daarom veel leuker dan normaal.

Ik zie gamen in een trip als een optioneel extraatje. Soms heb ik er zin in, soms zijn andere dingen veel interessanter. Daarom zorg ik er meestal van te voren ervoor dat ik veel dingen kan doen in me trip.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Ik game vaak op m'n sega als ik nog aan het natrippen ben na een feestje. Als ik gewoon thuis wat gepakt heb speel ik vaak met FL of ben ik bezig met Audiosurf. Audiosurf is echt geniaal. :3
Kijk, dan heb je verstand van games + drugs :smoke: :P Audiosurf FTW! :rock:

Ook nuchter kan ik verdwijnen in de muziek met Audiosurf :mrgreen: Lichten uit, koptelefoon op en jijzelf wórd de muziek :hearteyes: Héérlijk!

Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TV :rolleyes: Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....:wave: Ik geloof niet dat ik al trippend echt gegamed heb :P Kan me aandacht er niet bij houden en zodra de intiele impuls vedrongen is door nieuwe gedachten ben ik allang ergens anders :P

MoNsTeR

Newbie
Wat ik echt rilax tijdens, paddo´s en truffels, is een rilaxte rpg of mmo.
vooral omdat je daar niet meteen dood gaat als je even niet oplet, en ja kan ook gewoon rond lope en geniete van de vage dingen die je tege komt in de computer wereld :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wowen, en dan gewoon een beetje rond lopen in een low level area.
Je maakt elke mob af, vind dit geweldig maar hebt niet door dat ze 25 levels lager zijn. :hearteyes:

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Bij mij doet Geometry Wars het altijd goed tijdens een trip, ik bak er dan weliswaar niet zo veel van maar mijn tripgenoot knalt de sterren van de hemel. En dan ziet het er echt super dik uit :grin:
Vooral als het geluid van het spel uit staat en er een mooi setje op de achtergrond knalt.
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AP6TK2xFWZs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AP6TK2xFWZs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Mind_blowing

Delcasa88 zei:
Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TV :rolleyes: Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren....:wave:

[/lachkick] :grin:
Kan ik me wel ergens iets bij voorstellen, ja xD

OT: ik wil volgende week Dragon's Dynamite doen, 'k ben benieuwd hoe 't met m'n creatieve eigenschappen gesteld zijn in LittleBigPlanet eens de tijd daar is... :)

maxpayne

Belezen gebruiker
Black Ronin zei:
Eerste keer dat ik paddo's deed (3/4 portie Colombiaanse, wel op een volle maag), speelde ik een demo van Dead Rising voor de eerste keer. Het lukte me niet echt goed. Het was wel leuk, maar niet echt leuker dan anders.

Later toen ik meer tripervaring had speelde ik trippend op 10g Psilocibe Mexicana Super Smash Bros. Melee, wat ik vroeger redelijk goed in was. Trippend was ik juist extra goed. Ik had ziek veel overzicht en planningsvermogen. Het was daarom veel leuker dan normaal.

Ik zie gamen in een trip als een optioneel extraatje. Soms heb ik er zin in, soms zijn andere dingen veel interessanter. Daarom zorg ik er meestal van te voren ervoor dat ik veel dingen kan doen in me trip.
Amen

KoxBox

Badass junkie
Daarnet met acid op wat zitten wow'en, haha was wel grappig moet ik zeggen! :hearteyes:
Wat is wow toch zalig en wat is acid toch nog zaliger! :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:
Daarnet met acid op wat zitten wow'en, haha was wel grappig moet ik zeggen! :hearteyes:
Wat is wow toch zalig en wat is acid toch nog zaliger! :hearteyes:

Oeh, eens een hele trip lang zo in het spel gezeten dat ik na een uur of 8 :openmouth: onafgebroken spelen weer terug kwam op aarde. Zo voelde het ook echt, alsof ik 2 weken weg was geweest :sunglasses:

Zoals Filemon zegt in dat maffe filmpje: Alsof je hoofd met vakantie is!

Lord Herbal

Belezen gebruiker
soldiermoney zei:
Hahahaha inderdaad!!!! Mario is echt cool. Mariokart lijkt me echt geweldig om trippend te spelen! Een hoop geschreeuw en gelach gegarandeerd denk ik :grin:

Klopt, wij speelden dat altijd bij het trippen, en dat is echt geniaal.XD

Bovenaan