Truffels eenmalig proberen

Waanzinpriester

Experimenterende gebruiker
Hey medeleden,

Na een tijdje en wat leeswerk te hebben verricht, ben ik wel nieuwschierig naar truffels.

Nu het volgende, ik slik ook medicatie, waaronder olanzapine 20mg, diazepam 5 mg en lorazepam 6 mg.
Dit allemaal verdeeld over de dag.

Is het verstandig om met deze medicatie truffels te doen, want ik heb er niet veel, maar wel wat over gelezen.

Ik kijk uit naar antwoorden, voornamelijk voor als ik dadelijk beter zit, ik een innerlijke reis wil maken.

Greetz van de waanzinpriester

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Olanzapine is antipsychotica. Ik lees op wiki: remt wanen en hallucinaties. De andere 2 zijn benzo's, dus onderdrukken je emoties.

Je hebt dus precies de 2 soorten medicijnen te pakken om een trip succesvol mee te dempen/onderdrukken/teniet te doen.

Ik zou zeggen, als je dat allemaal moet slikken dan zijn daar vast goede redenen voor en kun je in eerste instantie beter sowieso niet trippen, los van dat dat met deze medicatie waarschijnlijk niet eens gaat lukken. Je kunt inderdaad denk ik beter wachten met trippen tot je geestelijk beter bent. Het beste is dat je je eigen emoties en gedachten zelfstandig de baas bent, zonder hulp van verdovende middelen en antipsychotica.

Waanzinpriester

Dank je voor je antwoord, jammer dat deze 2 soorten middelen de trip onderdrukken.
Ik had echt een keer zin in een innerlijke reis naar het diepste van mijn ziel.

Misschien in de toekomst, maar dat lijkt me helaas sterk.

In ieder geval nog bedankt voor je antwoord.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dank je voor je antwoord, jammer dat deze 2 soorten middelen de trip onderdrukken.
Ik had echt een keer zin in een innerlijke reis naar het diepste van mijn ziel.

Misschien in de toekomst, maar dat lijkt me helaas sterk.

In ieder geval nog bedankt voor je antwoord.
Ik wou je niet teleurstellen, maar we hebben hier altijd al psychedelica afgeraden aan mensen die antipsychotica nodig hebben.

Mag ik vragen waar je dan precies last van hebt? Angsten, wanen, hallucinaties? Als je daar (die laatste 2 in ieder geval) nu gevoelig voor bent, is het eigenlijk sowieso geen goed idee om later psychedelica te gebruiken. Dus daar moet ik mezelf even corrigeren. Niet om je dwars te zitten. :(

De spirituele zoektocht natuurlijk niet opgeven hè. Alles wat je met psychedelica ontdekt wordt je toch weer ontnomen (beware of unearned wisdom). Het is natuurlijk wel jammer, maar we kunnen prima zonder.

Waanzinpriester

Ik slik de olanzapine tegen geluiden die er niet zijn.

Benzodiazepinen tegen de dwang naar drank.
( heb een hele geschiedenis met alcohol gehad).

Nu ik dit zo typ, heb ik wel begrip om niet met antipsychotica te beginnen aan tripmiddelen.
Ik wou alleen een diepe innerlijke reis maken, anders dan met wiet.

Maar nogmaals bedankt voor de info

Portobello

Belezen gebruiker
Ik wil niet belerend doen maar je slikt nogal wat benzo's. Uit ervaring (ruimtschoots) weet ik hoe enorm verslavend dat is. Kijk je een beetje uit? En laat je je niet overhalen ineens te stoppen als je behandelaar vindt dat het wel zonder kan? Afbouwen is het devies.

/belerende modus uit

LazarusTaxon

Eerst afbouwen lijkt me heel wijs. Dit klinkt ook alles behalve het moment om ook maar iets te proberen met natuurlijke psychoactieven. De geluiden die je hoort kunnen de overhand gaan krijgen tijdens een trip. Het klinkt wat zweverig maar ik raad je aan om te beginnen met meditatie. Sam Harris heeft een uitstekende mobiele applicatie gepubliceerd onder de naam Waking Up. Die reis kan altijd nog.

Bovenaan