• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

truffels+citroensap=full on paddo trip!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hiervoor 3 a 4 keer truffels geprobeerd met 10, 15 en 20 gram porties. Ondanks dat ik het effect hiervan erg relaxed vind voor een goed avondje chillen, mis ik altijd wel erg de hallucinaties en de mindfuck die ik met paddo’s had. Dus toen ik samen met 2 vrienden, die ik D en M noem, vorige week eindelijk weer is een keer een moment had om te gaan trippen wilde we kijken of we de potentie van truffels konden verhogen. We kochten 20 gram truffels per persoon en besloten de zogenoemde Lemon tek te proberen. D had namelijk op Amerikaanse sites gelezen dat dit paddo’s enorm zou kunnen versterken, omdat het er voor zorgt dat Psilocybine makkelijker word omgezet naar Psilocine in je lichaam. Ondanks dat we er niet heel veel vertrouwen in hadden besloten we het toch gewoon te proberen in de hoop een volledige paddo ervaring te krijgen met truffels. Verder hadden we voldoende wiet en lachgas in huis gehaald om optimaal te kunnen trippen.

Voor iedereen die niet bekend is met de lemon tek, het enige wat je ervoor dient te doen is paddo’s of truffels door een blender te halen en het vervolgens in voldoende citroen sap te laten trekken voor zo’n 20 minuten. Daarna kun je het aanvullen met wat heet water en drink je dit op. Dit is echter nogal zuur, dus neem de tijd met het opdrinken anders komt het er misschien weer uit.

Na zo’n kwartier drinken was ik ongeveer halverwege mijn glas en begon ik al de eerste effecten te merken. Kleuren werden intenser, mijn lichaam voelde licht aan en alles werd grappig. Zo ging M bijvoorbeeld in mijn slaapzak zitten en trok hij een muts volledig over zijn hoofd. Dit was natuurlijk hilarisch voor D en ik, maar voor M was het helemaal geweldig want hij begon al dingen te zien door de muts heen. Al heel snel hierna begonnen de hallucinaties bij ons allemaal te komen en op dat moment wisten we al, dat dit zeker geen gewone truffel trip zou worden. Ik herinner me nog goed dat D zei dat de muur zo hard ging waarop ik dit ook wel wilde ervaren. Ik bleef naar de muur kijken en eerst ontstonden er patronen die begonnen te bewegen, vervolgens begon het geel en groen licht te geven en ik herinner me dan ook nog goed dat ik zei, WOW geel, hѐ groen? WOW!

De hallucinaties werden steeds intenser en iets meer dan een uur na dat we begonnen waren met drinken zaten we al op de piek. Het eerste half uur van de piek waren we allemaal niet meer in staat om nog echt te bewegen en lagen we allemaal op een bed of bank, volledig gedissocieerd van de buitenwereld en allemaal waren we het bewustzijn van ons lichaam zo goed als kwijt. Ook hadden we allemaal het gevoel dat we door de kamer aan het zweven waren terwijl we allemaal stil lagen. D noemde het de hele tijd een soep en in eerste instantie begreep ik totaal niet wat hij hier mee bedoelde. Later toen het iets minder intens werd, werd de soep mij echter helemaal duidelijk. De kamer was namelijk zo’n vier meter hoog en het was net alsof wij alle 3 door een soep aan het drijven waren en af en toe even met elkaar communiceerden als wij elkaar in de soep tegen kwamen. Op het moment van volledige dissociatie werd het mij echter wel iets te veel af en toe omdat ik echt geen idee meer had wat nou wel en niet echt was. Tevens was ik hartstikke misselijk van het citroen drankje en was ik bang dat ik moest overgeven. Gelukkig kon ik al vrij snel tegen mezelf zeggen dat niet alles echt was en dat het wel weer voorbij ging. Toen ik ook nog vrede met de misselijkheid had gesloten kon ik pas echt optimaal gaan genieten van de trip.

Toen we alle drie weer een beetje een besef van ons lichaam kregen zijn we gaan rondlopen door het huis opzoek naar vette dingen om op te hallucineren. Elke kamer was echt een hele andere wereld en M nam D dan ook mee op ontdekkingsreis. Het bizarre is echter dat we in het huis van D aan het trippen waren en dat D het gevoel had dat hij niet in zijn eigen huis was op dat moment. Verder herinner ik mij ook nog goed dat D op een hele rare manier op de bank lag/zat en dit deed mij aan kabouter Wesley denken. Het meest grappige moment was toen ik naar de keuken liep en ik zag M op de verwarming staan tegen het raam aan met een bezem in zijn hand. Toen ik keihard begon te lachen realiseerde M ook hoe belachelijk dit eigenlijk was maar toch heeft hij daar nog zeker een aantal minuten gestaan. Wat ik minder leuk vond was dat toen ik M en D aankeek hun gezichten alle kanten op gingen en ik vond dit af en toe nogal eng. Zo heb ik dus ook een tijdje expres hun gezichten niet aangekeken en dan was het al weer veel beter. Een ander leuk moment was toen ik voor het eerst naar de wc ging. De muur was vol geplakt met foto’s uit de playboy. Al die vrouwen begonnen helemaal te stralen en ze hadden zo’n warme en overweldigende uitstraling. Ik heb denk wel 10 minuten in bewondering in de wc gestaan om elke foto afzonderlijk aandacht te kunnen geven. Alleen D vond al die vrouwen echter maar helemaal niks.

En toen van het een op het andere moment waren mijn hallucinaties zo goed als over en voelde ik mij zoals ik meestal met truffels voel, lekker mellow en vooral veel nadenken over dingen. Vlak daarna begon het ook bij M en D uit te werken en pas toen waren wij in staat om een eerste jointje op te steken. Toen keken we op de klok en had de piek maar 3 uur geduurd, terwijl wij allemaal dachten dat het minstens twee keer zo lang was geweest. Vervolgens hebben we eerst zitten na praten over de trip om een beetje grip te krijgen op wat er nou allemaal gebeurd was en vervolgens hebben we nog ons leven en onze vriendschap zitten analyseren. En het meest bizarre was dat M precies kon beschrijven hoe D en ik in het leven stonden.

Mijn misselijkheid gecombineerd met het snelle opkomen van de effecten zorgde ervoor dat ik in het begin tegen een bad trip aan zat maar dit veranderde gelukkig snel. Al met al is het echt een hele bijzondere en heftige trip geweest waar geen enkele paddo ervaring voor M, D en mij ooit bij in de buurt is gekomen. Alle wiet en lachgas die we gehaald zijn we zelfs niet aan toe gekomen omdat het al heftig genoeg was. Zo blijkt maar weer dat je ook met truffels keihard kunt hallucineren zolang je ze maar op de juiste manier bereid. De lemon tek is echter wel alleen voor ervaren trippers en wees daarom voorzichtig met de dosering. Ik denk dat ik de volgende keer met 10 gram truffels en citroensap ook een prima paddo-achtige trip kan krijgen die misschien iets controleerbaarder is.

kaasbaas

Badass junkie
Klinkt als of je een geweldige trip had :grin:. Nog nooit van de lemon tag gehoord! Ik heb wel een vraagje: heb je ook de stukjes truffel mee gedronken/gegeten, of niet?

Nathaniel

Wijs gebruiker
De meningen over de Lemon TEK (niet TAG) blijven verdeeld en ook ik ben er nog niet uit. Het versterkte effect kan gewoon net zo goed komen door het grinden van de truffels. Het blijft dus een theorie, maargoed als het bevalt waarom dan niet :wink:

Lekker reportje hoor :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
@ jos
Ik heb eerst het glas leeg gedronken en toen nog geprobeerd wat stukjes truffels te eten maar hier werd ik nog al misselijk van dus daar ben ik snel mee gestopt. D heeft nog wel aardig wat gegeten en M was pas halverwege zijn glas drinken.

@Nathaniel
Bedankt voor het verbeteren. Ik denk toch dat de lemon tek wel geholpen heeft want D heeft al is eerder 20 gram truffels gegrind en hier een thee van gezet en dit alles opgedronken/gegeten en dat kwam nergens in de buurt van deze ervaring. Maargoed ga het zeker nog vaker proberen.

-spaceman-

Badass junkie
grappig report, laat mij herinneren hoe leuk het kan zijn om in een huis te trippen. Voor jullie was het een soep, ik voelde mezelf rondzwemmen in een kamer vol water.. zeker vergelijkbaar dus..

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik ben de D uit dit verhaal :)

Ik heb mn glas keurig leeg gedronken én gegeten, maar ik betwijfel of ik veel harder ben gegaan dan de rest. Het was zeker een nieuwe ervaring die in geen paden noch wegen in de buurt komt van 20gr zonder lemon tek. Ik ben er heilig van overtuigd dat het wel degelijk een potentie verhogende werking heeft.

Ik wil ook ontkrachten dat het door het grinden van de truffels komt, ik heb 10,15 en 20grams porties altijd in de blender geflikkerd om thee van te zetten, maar nooit heb ik iets meegemaakt zoals laatst.

Zeker de moeite waard voor de wat ervaren mensen, ik ben zelf heel blij dat ik deze ervaring niet als eerste keer had, daar was het toch echt wel te heftig voor!

vogel

Bewuste gebruiker
dat M precies kon beschrijven hoe D en jij in het leven staan,, dat is dan wel vaag ja,,
Hij werd door de truffeltjes zeker een heuse telephatische psycho analyticus

en dat jullie zo contact maakte in de soep,, waauw tof :P

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Wat is precies GENOEG citroensap? en wat bedoel je met citroensap? Echt dat citroen wat in een klein flesje komt wat je met wat druppels over je eten gooit of iets anders?
Hoeveel ML hadden jullie gekocht?

Elohtibbar

Badass junkie
Wow, wel een aanrader zo te horen, lemon tek. :) Ik miste zelf ook bij truffels de mindfuck, dus misschien is dit wel een heel goed alternatief voor paddo's! Bedankt voor de tip, en leuk report om te lezen!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik presenteer u:

De lemon-tek :)

1. Koop per tripper 2 citroenen (die gele, sinaasappel achtige dingen).
2. Pers het sap uit de citroenen, in een glas.
3. Controleer of er een staafmixer aanwezig is. Ja? Ga door bij 6. Niet aanwezig? Ga door bij 4.
4. Snij de truffels/paddo's in zo klein mogelijke stukjes.
5. Voeg de versnipperde truffel/paddo toe aan het citroen sap. (Sla stap 6 over, ga door bij 7)
6. Voeg de truffels/paddo's toe aan de citroensap en staafmix het geheel voor 2sec.
7. Laat uw brouwsel op het aanrecht staan voor 20 minuten
8. Pak het glas met uw hand stevig vast.
9. Breng uw hand, met het glas naar uw mond.
10. Drink uw brouwsel incl stukjes op.
11. Laat uw brouwsel bezinken.
12. Geniet :)

Indien u geen puur citroensap weg kunt krijgen kan suiker toegevoegd worden en evt. water of thee.

Easy peasy, lemon squeezy!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Delcasa88 zei:
9. Breng uw hand, met het glas naar uw mond.
Bedoel je daarmee dat mijn hand van glas is, en dat ik mijn glazen hand in mijn mond moet stoppen?

Even serieus :P bedankt!! Ik ga dat echt een keer proberen, ben benieuwd of de trip erdoor sterker gaat worden. Ik hoop in ieder geval visueler :rock: Prettige feestdagen iedereen trouwens

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Trust me...

volg bovenstaande handleiding en ik weet zeker dat het werkt :wave: :sunglasses:

Veel plezier, en laat ff weten wat je hebt meegemaakt :P

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Yo Delcasa en I Love Shrooms!

Goed om jullie ervaringen hier te lezen. Dit soort shit zorgt ervoor dat ik regelmatig terugkom, je leert elke keer weer zoveel bij.
Volgende week was ik van plan om met 2 vrienden een derde sessie te zetten. Na een zeer succesvolle eerste (12,5 Mexicana) en tweede keer (15 gram Atlantis) wilden we grens wat oprekken richting de 20gr Atlantis. Het Lemon Tekken heeft dus mijn aandacht wel.

Klopt het dat je wat voorzichtiger moet doseren met de Lemon Tek? We zouden nu 'gewoon' waarschijnlijk 2x 10gr pp doseren: 10 gram om even in te komen en dan na een anderhalf uur een volgende portie om echt heftig te gaan. Nu had ik voor volgende week bedacht te beginnen met 10 gram droog en vervolgens 5gr te Lemon Tekken. Is dat volgens jullie oké of is het beter om gelijk een goede startdosis (van bijv 10gr) te Lemon Tekken en dan evt later bij te nemen?

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik heb voor mezelf besloten dat de volgende trip voor mij 1 portie (10gr) lemon tek wordt. Dat raad ik jou ook aan.

20 gram lemon tek is een hele vette ervaring maar was echt heftig. Voor mij niet té, maar wel dermate hard dat ik dat de komende tijd niet meer wil.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=24785
In dit report beschrijft iemand hoe hij 5gr lemon tek heeft ervaren, en dat was eigenlijk net niet wat hij ervan verwachtte.

Dus als 5gr te weinig is, en 20 teveel, dan lijkt 10gr mij een gezonde portie!

Wat over het algemeen wordt beweerd door ervaring trippers is dat Lemon tek je paddo's in sterkte ongeveer verdubbeld. Ik heb onlangs gelezen dat het citroenzuur de psylocibine om zet in psylocine, wat sneller opgenomen wordt en een andere (heftigere) trip veroorzaakt. Tevens houd je maag zuur voedsel langer vast dan basisch voedsel, dus de actieve stoffen worden grondiger opgenomen door je lichaam. Deze claims zijn voglens mij nooit wetenschappelijk bewezen (heb er iig geen bron van zo éen twee drie) maar ik kan je verzekeren dat het werkt!

mocht je meer willen weten mag je altijd PMen :wink:

Trip ze! :hearteyes:

ShootingStar

Thanks man,

Moet helemaal goed gaan komen nu. Ik kijk er erg naar uit en laat hier zeker even weten hoe het gegaan is.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Weet iemand of dit ook kan met gedroogde truffels? (Zijn namelijk KEIHARD)
En zo ja denken jullie dan dat ong 14 gram mexicana's (toen ze nog vers waren) een te hoge dosis is voor een half-ervaren tripper die toch wel echt even een keer ECHTE GOEDE visuals wilt zien maar ook echt niet nog een keer bad wilt gaan (1 keer van de LSD TEVEEL mindfuck gehad)?

Elohtibbar

Badass junkie
Vaste klant zei:
Weet iemand of dit ook kan met gedroogde truffels? (Zijn namelijk KEIHARD)
En zo ja denken jullie dan dat ong 14 gram mexicana's (toen ze nog vers waren) een te hoge dosis is voor een half-ervaren tripper die toch wel echt even een keer ECHTE GOEDE visuals wilt zien maar ook echt niet nog een keer bad wilt gaan (1 keer van de LSD TEVEEL mindfuck gehad)?

Het gaat over gedroogde truffels (of ik moet het héél verkeerd begrepen hebben), dus dat moet kunnen ja. Ook die kun je fijnsnijden of in de blender doen. Ik zou een halve tot driekwart (als je toch wel ervaren bent) portie aanbevelen, en dan lemon tekken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Dit staat nu officieel op mijn lijstje :)
Ik heb dit daarna nog vele keren herhaald met 10gr truffels en dat was eigenlijk wel een prima dosis, leek op een goede dosis paddo's. Meer mindfuck en veel meer visuals. Dus begin met 10gr en dan kun je vanzelf nog omhoog later.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dank je! Hoewel alweer wat jaren geleden zit deze trip nog steeds vers in mijn geheugen. Dit was mijn eerste echte zware trip.

roll-up

leuk verslag.

Ben van plan om het morgen te proberen met 10 gram truffels.
Ben heel erg benieuwd.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik vind van paddio's altijd zo jammer dat het maar een uur of 4 duurt en met lemontek duurt het nog minder.

Toch wel leuk om een keer te doen, de gebruikelijke golven worden ingeruild voor een meer constant gevoel en dat moet je toch wel een keer hebben meegemaakt. :)

Bovenaan