Truffels + Bloedverdunners

Hallo iedereen,

Ik heb hier apart even een account aangemaakt omdat ik een vraag heb waar ik het antwoord niet op kan vinden.

Ik ben van plan om volgende week met wat vrienden truffels te gaan doen. Nou ben ik een paar week geleden begonnen met bloedverdunners injecteren ter preventie van trombose.

Ik spuit eenmaal per dag fraxiparine 0,3 in met de werkzame stof nadroparinecalcium.

Is het nu gevaarlijk om truffels te gebruiken, of kan ik gewoon mijn gang gaan?

Alvast bedankt voor de hulp!

Narayani

Bewuste gebruiker
Checken met de arts inderdaad en anders bij twijfel niet doen. Je gezondheid is belangrijker en kansen om truffels te doen zijn er nog genoeg.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik zou eerst zelf checken bij de huisarts.

Zelf heb ik ook trombose overwonnen en in die tijd ook fraxiparine gebruikt samen met acenocoumarol op een vrij hoge dosis. Ik heb toen truffels gedaan (atlantis 15g) en ik had nergens last van.

kan per persoon verschillen.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
FlyInTheSky zei:
Hallo iedereen,

Ik heb hier apart even een account aangemaakt omdat ik een vraag heb waar ik het antwoord niet op kan vinden.

Ik ben van plan om volgende week met wat vrienden truffels te gaan doen. Nou ben ik een paar week geleden begonnen met bloedverdunners injecteren ter preventie van trombose.

Ik spuit eenmaal per dag fraxiparine 0,3 in met de werkzame stof nadroparinecalcium.

Is het nu gevaarlijk om truffels te gebruiken, of kan ik gewoon mijn gang gaan?

Alvast bedankt voor de hulp!

Ik zou dit gewoon niet doen. Het lijkt mij erg onverstandig om dit soort drugs te gaan gebruiken terwijl je lichaam niet helemaal fit is. Daarbij weet je nooit hoe je medicatie gaat reageren. Wacht gewoon tot je hersteld bent.

MeejheM

Badass junkie
Weet er eigenlijk iemand of truffels een effect hebben op je bloeddruk, en welke? ik kan niet precies vinden welke actieve stoffen er allemaal in de truffel zitten.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat je veel antwoorden kan krijgen uit mijn topic, hoeveel bepaalde dingen doen op je hart en vaten is natuurlijk niet altijd voorspelbaar. Het topic hieronder is van mij van de dingen die ik me toen afvroeg toen ik trombose heb gekregen, misschien heb je er wat aan.

Je kan me altijd een PM sturen en dan vertel ik je mijn eigen ervaringen als je er behoefte aan hebt (ik ben nu sinds begin februari klaar met trombose en heb nu al een aantal keer uppers en psychedelische middelen gebruikt.

je kan het terug vinden onder Hulpverleners en andere professionals -> vraag van de week -> trombose en drugs.

hier is ook een link naar de topic.

ik hoop dat hier veel voor je beantwoord word. succes.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=42&t=58815

Bovenaan