Truffelen geblazen (poging 2)

Kruisverstuiver

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal,

Gisteren heb ik truffels besteld, 3x15gram. De truffels die ik heb besteld zijn de psilocybe pajaritos van magic-truffels.nl

Zo'n vier maanden geleden heb ik het voor het eerst geprobeerd met mijn vriendin, zij had het ook nog nooit gehad.
We hebben toen allebei 7.5 gram opgegeten (gewoon fijnkauwen) en dat vond ik niet echt heel lekker, maar het was te doen. Helaas werd ik vrij snel daarna misselijk en raakte ik lichtelijk in paniek. Ik werd erg gespannen en was bang voor wat zou komen: ik had mij namelijk erg goed ingelezen over truffels en ben daarbij ook veel nare ervaringen tegengekomen. Daar zat ik veel te veel mee in mijn hoofd, over hoe het misschien wel fout kon gaan, terwijl ik zelf een erg nuchter en ontspannen persoon ben en wel bijna dagelijks geniet van een grammetje wiet.

Achteraf is er eigenlijk niets gebeurd, geen trip, helemaal niets. Het lijkt er dus op dat ik mijzelf erg bang heb lopen maken om niks. Aanstaande zondag wil ik het graag weer gaan proberen en wil ik een hele portie met kwark opeten, zodat ik de smaak niet zo proef. Ik sta er nu ook meer voor open en het lijkt mij erg leuk om een goede trip te hebben.

Maar..... het blijft een beetje in mijn hoofd ronddolen: stel dat ik weer van alles ga verzinnen over hoe fout het kan gaan. Ook heb ik destijds gewoon zitten wachten op de trip, wat voor mij niet helemaal goed uitpakte.
Nu is mijn vraag: hebben jullie misschien tips over hoe ik kan voorkomen dat ik weer angstig wordt? Is het verstandig om gewoon een beetje te gaan gamen en niet teveel zitten afwachten?
We zorgen er trouwens voor dat bekenden denken dat wij niet thuis zijn, zodat we ook niet onverwacht bezoek kunnen krijgen.
Ik hoor graag van jullie!

Het aller beste,

Bourgondiër.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Zoals je zelf al zei ga lekker gamen of tv kijken of wat anders. Zoek vooral afleiding en laat het over je heen komen. Geef je er vooral aan over blijf er niet tegen vechten. Misschien eerst slim om 10 gram te proberen? Hou ons op de hoogte hoe t was :)

Bovenaan