Truffel soorten

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi mooie en minder mooie df gebruikers!

Na eigenlijk besloten te hebben om voorlopig geen drugs te doen kwam mijn vriendin ineens met het idee dat ze heel graag samen met mij truffels wou doen. Dit is natuurlijk een uitzondering op alles want mijn vriendin is niet z'n drugsliefhebber.

Nu vraag ik mij af. Is het echt zo dat de ene soort meer actieve bestanddelen heeft dan het andere soort? Truffels variëren erg van prijs namelijk.

Welke zouden jullie aanraden? We houden beide wel van een stevige trip die intens is, ook willen we mediteren en aura oefeningen uitvoeren. Visuals mogen er best zijn en de headfucks zijn ook niet erg.

Zelf zit ik te denken aan atlantis of hawaiians en dan een portie van 10-15 gram. We willen thee ervan zetten, tips?

Doei lieve mensjes!

benzzzy

Badass junkie
Ik vind de dragons dynamite persoonlijk het best
Maar aangezien jullie met zijn 2e trippen zou ik voor de hawaiiaanse gaan omdat daar lkkr 22g in zit.
Ja het ene soort bevat meer bestand delen als het andere soortje.
Zelfs truffels van de zelfde soort verschillen nog in de hoeveelheid bestand delen.
Het blijven natuur producten he :mrgreen:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Benzoboss zei:
Maar aangezien jullie met zijn 2e trippen zou ik voor de hawaiiaanse gaan omdat daar lkkr 22g in zit.
Zelfs truffels van de zelfde soort verschillen nog in de hoeveelheid bestand delen.

Zeker waar wat je zegt, nog nooit bij stilgestaan dat het een natuurproduct is haha! 1 bakje voor 2 personen bedoel je?

benzzzy

Badass junkie
oortjes zei:
Benzoboss zei:

Zeker waar wat je zegt, nog nooit bij stilgestaan dat het een natuurproduct is haha! 1 bakje voor 2 personen bedoel je?
Ja 1 vakje van 22 gram moet genoeg zijn voor 2 personen.
De high hawaiians truffels.
Als je meer wilt ist ook goed het blijft jouw trip.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind de verschillen in sterkte tussen de soorten eigenlijk minimaal en die zijn volgens mij vooral voor commerciële doeleinden bedacht. Wat sowieso onzin is, is dat de ene soort meer visueel zou zijn en de ander meer filosofisch, en weet ik veel wat voor dingen ze nog meer bedacht hebben. Ze werken allemaal hetzelfde, enkel de dosering en de set en setting bepaald het soort trip dat je hebt.

En aangezien het een natuurproduct is kan de sterkte binnen dezelfde soort per batch enorm verschillen, van niet heel potent tot super potent. Het blijft dus altijd een gok.

Advies over doseringen geven vind ik lastig, aangezien mijn doseringen altijd ver boven de gebruikelijke hebben gelegen. Maar 10-15g is volgens mij wel een gebruikelijke dosering. Hangt natuurlijk ook af van hoe diep jullie willen gaan.

Bovenaan