• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport: DMT de beste ooit.

Tripreport DMT.

Substantie: DMT (Dimethyltryptamine)
Hoeveelheid: 120 mg per man (verdeeld over ongeveer 2 uren)
Ervaring: 3e keer dat ik het gebruikt heb.
Setting: Achtertuin van een maat van me. 2 Personen op een zomerse dag vanaf 20:00.
Manier: Indampen via een propje staalwol in de hals van een corona flesje. Inhaleren via een gat in de onderkant van het flesje.

Persoon 1(de schrijver van deze report):
Man, 18 jaar, 75Kg gewicht, 195cm lengte.

Persoon 2:
Man, 19 jaar, 57Kg gewicht, 179cm lengte.

We lieten de DMT rustig verdampen tot witte rook in het flesje. Eerste hit was klein om te beginnen. De tweede hit al iets grooter. Na de damp
ongeveer 20 seconden in te hebben gehouden blies ik het uit. Wat volgte was het wel bekende gezoem in je oren. Het gevoel was alsof mijn spieren allemaal super ontspanden en ik gaf me zelf volledig over aan het gevoel. Na een paar seconden nam ik de derde hit.

Deze hit was vrij groot. We hadden uitzicht op een klein bos. Na de derde hit was het alsof ik in een soort tunnelvisie belande. Ik zag de bomen en struiken alsof het allemaal foto's waren op een verschillende afstand van elkaar. Dit bewoog langzaam in verschillende vormen en hoeken. De vormen waren voornamelijk rond. Opeens viel een bepaalde struik mij op. Ik zag in elk blaadje een guy fox masker. Terwijl de struik erachter vrolijke vrouwen gezichten had. Opeens begon de boom die zich daar weer achter bevond langzaam de grond in te zakken. Alsof er mensen in de grond de boom aan het kappen waren. Hierna even gewacht en na ongeveer 20 minuten de volgende hits.

De hits die hierop volgden kwamen een stuk harder aan. Het gevoel was alsof ik me lichaam verliet qua gevoel. Een heel relaxt gevoel evengoed.
De tafel waar we achter zaten werd vel wit. Mijn handen zaten op de stoel alsof ik een grote Maya god was. De tafel werd donkerbruin van kleur en hierop verschenen allemaal egyptische tekens. De tafel was opgedeeld in 6 planken. Op elke plank stond een regel tekens die alle kanten op bewogen. Opeens bedacht ik me wat ik eigenlijk zag. Hierop volgte een keiharde lachkick. Ik ging staan. haha en bedacht me meteen dat dit geen goed plan was.

De muur achter me ging alle kanten op met alle snelheden. Ik ben maar weer gaan zitten en het viel me meteen op dat er een soort beamer op me handen scheen. Ik bekeek het goed het zag letterlijk het intro filmpje van Tomorrowland.

De tegels onder me werden rare bewegende objecten. Voornamelijk alsof er constant kleuren werden gemenkt in de tegel zelf. En weer het guy fox masker. Het guy fox masker smolt samen in een super echt lijkend gezich van een vrouw. Deze vrouw was in een gesprek met iemand die ik zelf niet kon zien. Dit alles zag ik op een neutrale tegel.
Toen ik opkeek zag ik overal waar ik keek het zelfde gezicht van die vrouw terug komen. Van super groot in een boom, tot piep klein in een aansteker.

Hierna hebben we een sigaret gerookt wat gedronken en zijn boven gaan zitten. Boven hebben we de meeste hits genomen. Toen kreeg ik de grootste trip in me leven. Het gras veld waar we op uitkeken werd een grote vlag. Het tapijt in de kamer kreeg een golvende beweging. Ik zag hier een hele stad in. Toen ik weer naar buiten keek zag ik de bomen in cirkels veranderen in alle kleuren die weer in cirkels zaten. Het raarste moment was dat ik mijn telefoon pakte en een antwoord naar iemand op whatsapp probeerde te sturen. Mijn woorden schat was compleet weg. het voelde alsof ik een apparaat in me handen had waarmee ik in contact stond met de rest van de wereld(wat eigenlijk ook zo is). Maar dit gevoel was zo machtig dat ik het even niet meer snapte. Na ongeveer 20 minuten werkte werd alles weer rustig aan normaal. Het eerste wat ik me bedacht was: Oh Ja hier was ik! En daarna: WTFFFFF

Hopelijk kunnen jullie je een beetje inleven, maar het is eigenlijk vrij nep als je tripreports lees(behalve als je weet hoe het is). :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Mooi zo!

Kan je spreken van een breaktrough?
Heb zo de inruk dat je in de 'tussen' wereld zat of heb ik dat mis, je had nog altijd ergens contact met de omgeving rond je?

grts

Druqs

Experimenterende gebruiker
Voor een DMT-trip vind ik dit nog een best kalme trip, eerlijk gezegd.
Wel leuk om eens dit soort reports te lezen!

jwz!

Newbie
Leuk tripreport! Een vraagje: 120mg per persoon is toch ontzettend veel? 50-60mg p.p. is toch een sterke dosering?

Bovenaan