• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 2ci

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hieperdepiep hoera, het gaat eindelijk gebeuren! Mijn huisgenootje en ik hebben net ongeveer 12mg 2ci genomen. Ik dacht ik maak maar alvast een topic aan, als ik dan zin heb om te typen straks is het vast wel grappig om te lezen. En dan post ik hier m'n tripreport later wel.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is een half uurtje verder nu en we zijn vooral melig eigenlijk. Voel wel een beetje m'n kaken en spanning op m'n hoofd. En m'n maag voelt raar. Zoals het begin bij 2cb.

Edit. 16.08 Mijn huisgenootje vertelt net dat ze wel begint met dingen zien bewegen maar dat als ze er stop tegen zegt dat het dan stopt. Hier moesten we heel lang om lachen :P
Ik zie wel een beetje vervormingen maar niet echt dat het vervormd. Hoe leg ik dit uit.

Edit. 16:14. We merken wel een beetje dat het wat in golven gaat. Soms lijkt het wat erger te worden en dan weer zijn we een paar minuten wat helderder.

Edit. 16:47 Okay de donkere kant van mijn kamer is beduidend leuker dan de lichtere kant waar het raam zit. Mn andere huisgenootje die nuchter is kwam net binnen en kan er volgens mij geen touw aan vast knopen maar voor ons is alles echt super logisch (en heel grappig). We voelen ons wel heel erg hetzelfde dus dat is heel gezellig. Ohhhhh en alles begint bij mij wel wat meer te bewegen. M'n beeldscherm gaat een beetje opzij.

Edit. 17:04 Okay het wordt nu wel steeds meer. En als we naar buiten kijken is het heeeeel saaaai en donker en bluh en saai en donker en bij ons binnen vieren alle kleuren een feestje en is het heel gezellig maar eigenlijk kijken we vooral naar de muur waar het heel leuk is.

Edit. 17:21. Oke er zijn wel echt overal regenboogkleuren doorheen. Maar er hingen nog regenboogvlaggetjes op mijn kamer van m'n verjaardag dus misschien komt het een beetje daardoor, maar ik zie in ieder geval overal een regenboog doorheen.

Edit. 17:59. Ik vind dat ik dat typen best goed volhoudt. We hebben net de gordijnen dichtgedaan en dat maakt de ene kant van mijn kamer wel heel rood. Dus we zijn er nog niet uit of we dat leuk vinden. Ennnn. We hebben een stukje chocola met nootjes gegeten en dat is een beetje als een knetterijsje.

Edit. 18:00 OH JA We hebben ook bellen geblazen. Maar deze bellen knapten niet dus dat was echt een mindfuck.

Edit. 18:36. Oke we zijn net even naar boven gegaan naar de kamer van mijn huisgenootje en ik vond het daar wel gaaf, mooie regenboogkleurtjes en zo. Maar nu zijn we toch weer beneden want hier is muziek.

Edit. 19:10. We kunnen er niet echt achter komen of het minder aan het worden is of dat we dan weer net in een golfje zitten dat het minder is ehhh zeg maar. Maar ik ga nu proberen een jointje te maken.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Eindelijk een 2C-I rapportje, ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. :grin:

Ik kan zelf jammer genoeg niet meer an 2C-I komen anders had ik ook een rapportje uitgetikt. :)

Veel plezier!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is nu wel echt minder maar ik kan dan weer niet zeggen dat alles helemaal stilstaat of zo. Er is wel minder regenboog. Maar ik moet nog steeds veel lachen. Dus we gaan nu blowen :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mooi report! Heb erg moeten lachen om je schrijfstijl, lekker kinderlijk zoals het hoort met trippen. Vind het wel knap dat je zo netjes bleef typen trouwens.

Als ik het zo lees hebben jullie een redelijk milde maar gezellige trip gehad. Hoe zou je het vergelijken met 2C-B?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Mooi report! Heb erg moeten lachen om je schrijfstijl, lekker kinderlijk zoals het hoort met trippen. Vind het wel knap dat je zo netjes bleef typen trouwens.

Als ik het zo lees hebben jullie een redelijk milde maar gezellige trip gehad. Hoe zou je het vergelijken met 2C-B?
Ik ga morgen wel even zitten voor een uitgebreid reportje.

Maar vergelijking met 2cb... Het opkomen voelde heel erg hetzelfde, zelfde vage gevoel in m'n maag, spanning op m'n kaken en m'n hoofd, en m'n mondhoeken gingen elke keer omhoog ('beter dan naar beneden toch?!' - aldus mijn huisgenootje).
Verder was het minder chaotisch dan 2cb en ik zag minder patroontjes overal in. Nu was het veel meer regenboog en kleureffecten ipv patroontjes. Nog steeds dat schaduwen vervormen, lijnen langs de deur/plinten e.d. verlichten, maar alles met een discorand. :P We hadden dan weer niet ervaren dat voorwerpen van andere grootte lijken of dat afstanden wat lastiger in te schatten zijn wat ik met 2cb wel ervaren heb.
En ik had nauwelijks die bodyload zoals bij 2cb, daar moet ik echt elke keer zo'n drempel over, dat mijn lichaam naar voelt en mijn maag en darmen vervelend doen, en als ik dan over die drempel ben dan voel ik me prima en is het feest. Maar goed, daar nergens last van gehad dus.
Ohhhhhhhh en dit effect ging veel meer in golven!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kijk al uit naar je uitgebreide reportje. Wel leuk om zowel een live report als uitgebreid report te doen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Leuk livereport. Het uitgebreid report ga ik zeker ook lezen. Het lijkt wel alsof 2Ci nadelige effecten dat een 2ctje kan bezitten weg neemt...

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Volgende keer de 2C-I opdrinken met cola, is echt een aanrader als je last krijgt van je maag en darmen, helpt bij mij echt aanzienlijk in ieder geval. :)

Heel herkenbaar, als je de dosering nog een beetje omhoog werkt gaat de wereld er uit zien als een glitterplaatje. :sunglasses:
Herken wel meer van wat je verteld over 2C-I uit eigen ervaringen.
Ik heb een moodlamp staan, heel leuk met 2C-I op aangezien het zoveel effect heeft op de kleurbeleving, op een hogere dosering willen kleuren zelfs wel eens te intens worden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe vind jij 2C-I op mentaal vlak in hogere doseringen Jmths? Vergelijkbaar met 2C-B?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat iedereen hier schrijft maakt mij wel erg nieuwsgierig naar 2C-I. Toch maar eens kijken of ik het ergens kan krijgen. :mrgreen:

MeejheM

Badass junkie
ElvenSpice zei:
Wat iedereen hier schrijft maakt mij wel erg nieuwsgierig naar 2C-I. Toch maar eens kijken of ik het ergens kan krijgen. :mrgreen:

Ja, jijzelf. volledig legaal en redelijk makkelijk te vinden en betalen via je pc. Dat is het voordeel van die RC's.

@Mods, is het legaal mensen richting "legale" websites met idem handel te sturen? Het gaat toch over een legaal product. Of hoeveel informatie kun je iemand meegeven om zelf te gaan zoeken, wederom in het geval van chemische componenten, geen drugs of dingen om te comsumeren?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
@Mods, is het legaal mensen richting "legale" websites met idem handel te sturen? Het gaat toch over een legaal product. Of hoeveel informatie kun je iemand meegeven om zelf te gaan zoeken, wederom in het geval van chemische componenten, geen drugs of dingen om te comsumeren?

RC sites noemen staan we niet toe: viewtopic.php?f=37&t=49365

Daarbij staat 2C-I al best lang op de Lijst 1 van de opiumwet: http://www.wetten.overheid.nl/BWBR00019 ... 016#LijstI

Wellicht dat 2C-I in andere landen nog legaal is, dat durf ik zo niet direct te zeggen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Hoe vind jij 2C-I op mentaal vlak in hogere doseringen Jmths? Vergelijkbaar met 2C-B?

Net als 2C-B is 2C-I mentaal relatief gezien licht verteerbaar wat meteen ook de reden is dat het introspectief weinig waarde heeft. Bij mij als de dosering voorbij de 25-28mg gaat snap ik weinig meer van de wereld, reageer ik ook wat instinctiever op dingen maar van zwaar verteerbare gedachten is er voor mij totaal geen sprake.
Een wat minder ervaren tripper zou op hogere dosering wellicht een beetje angstig kunnen worden door de verwarring.

Wat wel interessant is om er aan toe te voegen is dat het moment van de dag en zelfs het seizoen nogal wat verschil maakt voor mij qua ervaring, op een zonnige zomerse dag is 2C-I naar mijn gevoel het meest vrolijke stofje dat er is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke laat ik het maar proberen.

Om 15:25 hadden we 24mg opgelost in 20ml water en dan beide 10ml genomen. Na 20 minuten voelden we al lichamelijk een en ander, dat je je niet meer nuchter voelt zeg maar. Na een half uur hadden we onze eerste lachbui al te pakken. Soms dacht ik, oh nu komt 'ie echt door, maar dan werd het weer wat minder. Zoals ik zei, het effect ging echt in golven. Daardoor was het ook een beetje moeilijk vast te stellen of we al op de piek zaten. We zaten trouwens gewoon op mijn kamer een beetje te chillen, muziekje op en kletsen. Al gauw kwamen daar niet hele zinnige dingen meer uit natuurlijk. :tongueout:

Rond 16:30 waren we flink in discussie over wat de leuke dingen om naar te kijken waren in mijn kamer. Ik moet er wel een beetje bij vertellen dat de ene kant van mijn kamer uitkomt op het balkon, bijna de hele muur is een raam. Wij waren eigenlijk de hele tijd naar precies de andere kant van mijn kamer aan het kijken. Buiten was het nog licht en als we naar buiten keken was het ook helemaal niet boeiend. Grijs, regen, bomen, binnentuintjes. De muur waar we telkens naar keken werd (in golfjes) steeds meer disco. Ik was vooral naar twee collage's aan het kijken, maar m'n huisgenootje vond de schaduwen van de vlaggetjes wel heel interessant. Soms waren we een beetje aan het kletsen, soms lagen we gewoon een beetje rond te kijken, soms waren we heel erg aan het lachen. :P Ik moest af en toe zo hard lachen dat ik echt aan het huilen was, dus ik zei dat ook. M'n huisgenootje probeerde te vragen of ik tranen had van het lachen of van de make-up (want die was natuurlijk helemaal uitgelopen) die in m'n ogen prikte, maar het kwam er helemaal niet meer uit, dus toen zei ze maar: 'Volgens mij snap je wat ik bedoel maar er komt alleen maar woordenkots uit.' Dat was weer goed voor een volgende tien minuten lachbui :P We snapten gelukkig elke keer precies van elkaar wat we bedoelden in onze grapjes dus dat was leuk.

Rond 17:00 was vlak daarvoor onze andere huisgenoot even komen buurten, maar wij waren eigenlijk alleen maar aan het lachen, dus dat was niet heel boeiend. De kamer werd tegen deze tijd echt steeds meer disco. Buiten was het donker aan het worden en die kant van de kamer was nog steeds stom, maar precies tegenover op de andere muur was het echt een kermis. 'Buiten is het stom, hier vieren tenminste alle kleuren een feestje!' We zaten eigenlijk vooral naar de muur te kijken dus eigenlijk was het niet zo feestachtig, 'een stille disco' besloten we dan maar. :P De muur was wit maar met vale regenboogkleuren erdoor heen. De ene keer was het meer een roze gloed, dan weer een blauwe gloed, dan weer een paarse gloed, etc. De randen van de deuren en plinten lichtten op en daar gingen ook regenboogkleuren doorheen. Mijn huisgenootje was vooral gefascineerd door schaduwen die leken te bewegen en veranderden van kleur. Zij ziet altijd 'deuren ademen' en dat zag ik nu ook wel. Alsof hij een beetje naar buiten en naar binnen ging. De visuele effecten wisselden wel, soms zag ik ineens heel opvallend het reliëf van de muur, en dan zag ik schaduwen juist weer meer oplichten, en dan later zag ik juist meer gekleurde lijnen overal omheen.. Zo nu en dan ging één van ons een tekening maken op weavesilk.com. Als een tekening goed gelukt was (op een of andere manier leken ze soms heel erg op enge kevers) dan lieten we hem een tijdje op staan. Af en toe wisselden we ook van plek (bed, bank of m'n bureaustoel) om de kamer vanuit een andere hoek te bekijken (vet spannend).

Rond 17:30 had mijn huisgenootje chocola gepakt: 'Waarom hebben we die in de keuken gelegd?! En niet alvast op jouw kamer?! ZO VER WEG?! Ik wil helemaal niet de keuken in, daar is het donker en saai, hier is het veel leuker.' (Onze keuken is recht naast mijn slaapkamer :tearsofjoy: ). Ondertussen ging ik de gordijnen dicht doen. Toen ik me omdraaide zat m'n huisgenootje in zichzelf te gniffelen terwijl ze chocola at. 'Kauwen is echt heel leuk.' Nou, weer vijf minuten lachbui. 'Wat vind je ervan dat ik de gordijnen dicht heb gedaan?' 'Ja, is wel erg rood.' 'Ja wel heel rood deze kant nu hè.' 'Die kant van je kamer kan toch niks goed doen bij mij vandaag.' Hoppa weer dubbel. Daarna was het tijd voor actie. Ik had bellenblaas gekocht waarbij de bellen dus niet kapot gaan. Het was extreem ingewikkeld om bellen te blazen terwijl je een regenboog overal doorheen ziet en je handen trillen, maar 't lukte mijn huisgenootje. Dus toen hebben we een beetje met die bellen gespeeld en ze geprobeerd op te stapelen (stond op het pakje dat dat kon), maar dan gingen ze toch kapot helaas.

Rond 18:00 vond ik dat het tijd was voor een switch qua plek. Toch bijzonder hoe het een heel plan van aanpak wordt om druiven uit de koelkast te pakken en naar boven naar de kamer van m'n huisgenootje te gaan. Halverwege de trap konden we niet meer verder lopen omdat we alweer een lachbui hadden. ( 'Ik vind dit echt nu al niks. Ik wil terug naar jouw kamer. Daar is tenminste kleur.') Ik vond het wel leuk op haar kamer. Zij heeft een wereldkaart op de muur en de kleur van de verschillende landen lichtten bij mij erg op. En de kamer veranderde ook hier telkens van kleur (alsof het de lamp was) dus ik besloot dat het toch echt wel de 2ci was en niet de regenboogvlaggetjes op mijn kamer die van alles een regenboog maakte :wink: Mn huisgenootje wilde nog steeds graag terug naar mijn kamer en wilde de druiven terug doen in de koelkast. 'WAAROM? Wat hebben die druiven jou misdaan?!' Gingen we weer...

Rond 18:30 dachten we af en toe dat het iets minder werd, maar dan ineens werd het weer wat heftiger. Dan voelde ik ook ineens m'n lichaam tintelen en m'n kaken weer aanspannen. Het vage gevoel in m'n maag was alleen in het begin, maar echt veel zin om te eten hadden we niet. 'Zal ik een stukje chocola eten of een stukje mandarijn?' Keuzes keuzes, alsof we zo'n kleine maag hadden dat we niet ook gewoon allebei konden eten. :tongueout: Om 18:50 besloot m'n huisgenootje de tv aan te zetten en gingen we Masterchef kijken, maar ik vond dat eigenlijk heel stom. Want op tv was de gewone wereld en in mijn kamer was het nog steeds best een kleurenfeestje (maar wel al minder).

Rond 19:15 kreeg mijn huisgenootje buikpijn. Ik was helemaal voor het maken van een jointje dus ik begon daar heel enthousiast aan, best nuchter al vond ik zelf. Het visuele effect was wel stukken minder al maar we waren nog steeds melig en voelden ons goed. Als ik me concentreerde op iets zag ik nog wel wat vervormen maar niet veel meer. Halverwege het maken van die joint werd het effect weer wat heftiger en toen werd de joint regenboogachtig en mijn handen begonnen weer te trillen en ik wist ineens niet meer hoe ik een joint moest draaien. Echt enorm ingewikkeld werd het. Ik heb het afgekregen maar je wil niet weten hoe. :P

Rond 20:00 gingen we uiteindelijk pas naar buiten omdat m'n huisgenootje even wilde wachten tot haar buikpijn minder was. Het blowen was prima (wel vies) en we kregen nog wat lachbuien maar verder deed het niet zo veel. Toen we klaar waren en weer op m'n kamer gingen zitten hebben we verder alleen nog wat tv gekeken en gechilld. Ik heb nog de rest van de bak met druiven opgegeten en m'n huisgenootje nog een hele (!) maaltijdsalade en toen rond 23:00 gaan slapen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh ja ik denk naderhand gezien wel dat we best wat meer hadden kunnen hebben, maar ik vond het heel leuk en gezellig verder dus het was prima voor nu. :)

Jmths zei:
Volgende keer de 2C-I opdrinken met cola, is echt een aanrader als je last krijgt van je maag en darmen, helpt bij mij echt aanzienlijk in ieder geval. :)
Geldt dat ook voor 2cb? Ik had nu geen last van maag/darmen, bij 2cb wel altijd. Nu hadden we het met limonade ingenomen.

Snoeischaar

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Erg leuke schrijfstijl, krijg al een stukje mee van die meligheid, vooral van dat de ene kant van je kamer zo stom en saai was haha. Klinkt als interessant stofje, vond 2C-B zelf al behoorlijk kleurrijk, dus dit zal helemaal een feestje moeten worden :).

Wat jij trouwens zegt over dat het erg in golven kwam en het moeilijk vast te stellen was of je de piek al had bereikt, dat had ik ook tijdens mijn eerste keer 2c-b (10mg). Sindsdien alleen nog maar 14mg+ 2c-b gedaan en nooit meer zo sterk dat golvend karakter ervaren.

Hoe was de muziekbeleving met 2ci trouwens?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Rond 18:00 vond ik dat het tijd was voor een switch qua plek. Toch bijzonder hoe het een heel plan van aanpak wordt om druiven uit de koelkast te pakken en naar boven naar de kamer van m'n huisgenootje te gaan.
Herkenbaar dit :grin:. Tijdens een paddo trip heeft een vriend van mij ooit letterlijk een word document aangemaakt voor een plan van aanpak om van plek te veranderen. Ik heb dat document nog steeds op mijn laptop staan, de hoofdvraag was: hoe gaan we van plaats veranderen en waar naartoe en wanneer en waarom? Een van de deelvragen was: Wat is de symboliek van het plaats veranderen?

Na alle vragen uitgeschreven te hebben staat er nog: Het probleem is al opgelost, maar we gaan het toch nog even behandelen.

Echt hilarisch om weer terug te lezen :P

Timmie94

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Rond 18:00 vond ik dat het tijd was voor een switch qua plek. Toch bijzonder hoe het een heel plan van aanpak wordt om druiven uit de koelkast te pakken en naar boven naar de kamer van m'n huisgenootje te gaan.
Herkenbaar dit :grin:. Tijdens een paddo trip heeft een vriend van mij ooit letterlijk een word document aangemaakt voor een plan van aanpak om van plek te veranderen. Ik heb dat document nog steeds op mijn laptop staan, de hoofdvraag was: hoe gaan we van plaats veranderen en waar naartoe en wanneer en waarom? Een van de deelvragen was: Wat is de symboliek van het plaats veranderen?

Na alle vragen uitgeschreven te hebben staat er nog: Het probleem is al opgelost, maar we gaan het toch nog even behandelen.

Echt hilarisch om weer terug te lezen :P

Hahaha geniaal dit, kan het zijn dat dit met D was want volgens mij heb ik dat document ook wel is gelezen of heeft D er over verteld.

Klinkt als een leuke ervaring Zero! Vooral heel vrolijk en positief. Je hebt ook een super leuke schrijfstijl, vooral dat live report is heerlijk kinderlijk haha zoals je met trippen kan worden. Hoe lang duurde de hele ervaring ongeveer? 6uur ofzo?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ZERO- zei:
Jmths zei:
Geldt dat ook voor 2cb? Ik had nu geen last van maag/darmen, bij 2cb wel altijd. Nu hadden we het met limonade ingenomen.
Naar mijn ervaring is de mate van maag irritatie voor alle 2C-X middelen ongeveer gelijk en heb ik er de ene keer wat meer last van dan de andere keer.
Ik heb nu een paar keer met cola gedaan en nergens last van gehad tot nu toe maar voor een vriend ('R') hielp het niet tijdens het laatste 2C-E tripje en hij kreeg alsnog last van zijn maag en misselijkheid. Geen garanties maar voor mij lijkt het te helpen. :smoke:
Nu ik je rapportje terug lees krijg ik weer herinneringen aan wat voor lekker vrolijk spul het is, krijg weer helemaal zin om het te misbruiken binnenkort. :tongueout:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Timmie94 zei:
Hahaha geniaal dit, kan het zijn dat dit met D was want volgens mij heb ik dat document ook wel is gelezen of heeft D er over verteld.

Nee volgens mij was dit in de periode dat D even niks gebruikte. Het was met M, die ken je ook wel denk ik. Maar waarschijnlijk heeft M of ik dit later nog eens aan D verteld.

Leuk report. Wil ook graag 2C-I een keer proberen maar helaas niet meer via vendors te krijgen.

Probeer voor de misselijkheid eens gember extract. Kan je gewoon als capsules kopen heeft bij 2C-B in ieder geval geholpen voor een vriend en mijzelf.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou je report volgens mij al een maand geleden lezen, maar was even niet zo actief :P Leuk report! Heb je het idee dat er heel veel verschil is met bijvoorbeeld LSD? Is het de moeite om eens te proberen?

Bovenaan