• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 2cb extacy samen met mijn vrouw.

Hallo bij deze wil ik graag onze ervaring delen
Gisteravond na drie lange maanden wachten was het weer tijd voor een ons avondje.
We hebben flink ervaring met extacy maar wilde ook wel een keer wat anders proberen.
Ik vind de tripmiddelen altijd wel aantrekkelijk maar mijn vrouw kan er soms niet zo goed op en dan vooral truffels etc.
Ik heb me een beetje ingelezen op het forum dat 2cb in lage dosering niet zo trippie is als truffels en lsd etc.
Dus het ging 2cb in combi met xtc worden.
Eerste dosis 150 mg (halve pil) en half 2cb of iets meer zijn lastig in tweeen te breken die Pikachus😅
Alles tot poeder tussen twee lepels spuitje water poeder erbij en pluggen.
Voordeel voor ons is dat het lekker snel werkt en niet misselijk.
Na 10 minuten doen de eerste gevoelens hun intrede.
Heerlijke xtc rush maar voor mijn gevoel net anders als normaal ik weet niet of dit door de 2cb kwam.
We worden allebei altijd goed opgewonden van elkaar als we xtc doen maar het leek nu nog veel heftiger .
Na twee hete uurtjes vonden we het tijd voor de volgende dosis.
Rest van de 2cb en weer een halve pil 150 mg
Pluggen.
Wat knalde dat er lekker in zeg helemaal verbonden en versmolten met elkaar.
Mijn vrouw was niet te stoppen en ik kon hem ook nog omhoog krijgen met een halve enforce.
Ik moet wel zeggen dat de tweede dosis flink sneller over het hoogtepunt was dan de eerste.
We zaten na een uurtje van de tweede dosis al flink in de come down.
Misschien had het leuk geweest om dan nog wat 3mmc te doen.
Maar uiteindelijk beslist om allebei nog een pil te nemen.
Aangezien ik geen motoriek meer had om alles te poederen en gedoe met water etc voor pluggen gewoon geslikt.
ik denk achteraf dat we deze laatste pil beter niet hadden kunnen nemen.
We waren allebei zo van de wereld dat we alleen maar in ieders armen wilde liggen met de ogen dicht en luisterend naar de muziek.
Op zich ook niks mis mee maar de geilheid was nu niet meer aanwezig.
Zo hebben we dus verder de nacht doorgebracht niet slapend maar wel in je zelf gekeerd.
Al met al is de combi 2cb en xtc goed bevallen.
Ik denk dat we de volgende keer misschien een hogere dosis 2cb proberen in combinatie met de zelfde hoeveelheid xtc en dan niet de laatste pil maar in de come down een bommetje 3mmc.
Tot zo ver onze ervaring 2cb/xtc
Mvg allemaal

_shikantaza

Badass junkie
Hallo bij deze wil ik graag onze ervaring delen
Gisteravond na drie lange maanden wachten was het weer tijd voor een ons avondje.
We hebben flink ervaring met extacy maar wilde ook wel een keer wat anders proberen.
Ik vind de tripmiddelen altijd wel aantrekkelijk maar mijn vrouw kan er soms niet zo goed op en dan vooral truffels etc.
Ik heb me een beetje ingelezen op het forum dat 2cb in lage dosering niet zo trippie is als truffels en lsd etc.
Dus het ging 2cb in combi met xtc worden.
Eerste dosis 150 mg (halve pil) en half 2cb of iets meer zijn lastig in tweeen te breken die Pikachus😅
Alles tot poeder tussen twee lepels spuitje water poeder erbij en pluggen.
Voordeel voor ons is dat het lekker snel werkt en niet misselijk.
Na 10 minuten doen de eerste gevoelens hun intrede.
Heerlijke xtc rush maar voor mijn gevoel net anders als normaal ik weet niet of dit door de 2cb kwam.
We worden allebei altijd goed opgewonden van elkaar als we xtc doen maar het leek nu nog veel heftiger .
Na twee hete uurtjes vonden we het tijd voor de volgende dosis.
Rest van de 2cb en weer een halve pil 150 mg
Pluggen.
Wat knalde dat er lekker in zeg helemaal verbonden en versmolten met elkaar.
Mijn vrouw was niet te stoppen en ik kon hem ook nog omhoog krijgen met een halve enforce.
Ik moet wel zeggen dat de tweede dosis flink sneller over het hoogtepunt was dan de eerste.
We zaten na een uurtje van de tweede dosis al flink in de come down.
Misschien had het leuk geweest om dan nog wat 3mmc te doen.
Maar uiteindelijk beslist om allebei nog een pil te nemen.
Aangezien ik geen motoriek meer had om alles te poederen en gedoe met water etc voor pluggen gewoon geslikt.
ik denk achteraf dat we deze laatste pil beter niet hadden kunnen nemen.
We waren allebei zo van de wereld dat we alleen maar in ieders armen wilde liggen met de ogen dicht en luisterend naar de muziek.
Op zich ook niks mis mee maar de geilheid was nu niet meer aanwezig.
Zo hebben we dus verder de nacht doorgebracht niet slapend maar wel in je zelf gekeerd.
Al met al is de combi 2cb en xtc goed bevallen.
Ik denk dat we de volgende keer misschien een hogere dosis 2cb proberen in combinatie met de zelfde hoeveelheid xtc en dan niet de laatste pil maar in de come down een bommetje 3mmc.
Tot zo ver onze ervaring 2cb/xtc
Mvg allemaal
Klinkt leuk. Kijk eens of het anders wordt als je een klassieke Nexus Flip doet. De 2c-b dan nemen 2 tot 3 uur na de mdma (bij orale inname).

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Eerst mdma en dan 2 a 3 uur later 2cb is heerlijke combi. Ik kan er altijd uren op voort.

Bovenaan