Trippen

Joining

Newbie
Vorig jaar op een weekend festival in Gent, heb ik voor het eerst Lsd gdn met wat vrienden. Het was geweldig ! Eerste 5 uur lachkick , & daarna begon het trippen pas echt. Alles was mooi. Mn fantasie kwam boven. Tot op een moment ik zo hard zat te lachen & de rest deed precies normaal. Ik dacht dat ik erin vastzat. Gelukkig was er een 'nuchter' meisje dat me geruststelde. Het ging weer goed toen. Ik besefte dingen maar ook weer niet. Het heel raar,oftwel is dat normaal bij de trip? Maar ik wil graag terug trippen,maar heb echt bang om erin te blijven vaststeken. Kan je erin blijven hangen? Wnt ik heb verhalen gehoort over een jongen die tripte & die dacht dat hy een wortel was & zichzelf open sneed met een dunschiller en nog zo'n enge verhalen.
Wie kan me wat meer uitleg geven ? :wave:
x

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wnt ik heb verhalen gehoort over een jongen die tripte & die dacht dat hy een wortel was & zichzelf open sneed met een dunschiller

Of het waar is weet ik niet, maar hij is wel ontzettend grappig. :tearsofjoy:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik heb ook een verhaal gehoord van een groep op vakantie in centerparcs die met ze allen aan de paddo's gingen, eenmaal ze tripten besloten ze een wandeling te doen,maar één iemand bleef in de bungalow.
toen de groep terugwam bij de bungalow zei die ene die daargebleven was dat hij een kabouter gezien had.
toen de groep probeerde uit te leggen dat het door het trippen kwam zegde die ene "ik wist dat jullie me niet zouden geloven" waarop hij vervolgens zegde dat hij de kabouter in de kast opgesloten had.
nu gingen ze kijken en nu bleek dat die ene een dwerg had opgesloten en gekneveld. hierop is een rechtzaak gevolgd :)

dain

Bewuste gebruiker
Al die verhaaltjes zijn niet waar, urban legends, broodje aap. Op die manier blijven hangen is niet mogelijk

Liesette

Bewuste gebruiker
allemaal onzin kom met keiharde bewijzen dan ....

als je voldoet aan het profiel en het handboek is doorneemt dan kun je zelf al zeggen of iemand wel of niet lsd zou moeten nemen.

vb.

iemand slikt al 2 jaar anti deprissiva en wil trippen ?

iemand heeft net zijn beide ouders verloren

iemand heeft schizofrenie

je moet alleen drugs nemen als je piekt in je leven

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
er zijn ook mensen die depressief zijn die LSD nemen, dat die door de LSD uit een depressie kunne komen...., ik vindt al die regeltjes waarom je wel en geen LSD kan nemen niet van toepassing op iedereen, iedereen is anders, luister gewoon naar je gevoel, lees niet te veel op internet... daar komen juist bad trips van. dan zit je al voor je tript al met veel te veel in je hoofd vanwat je allemaal op internet gelezen hebt. Naar mijn mening creeer je dan juist sneller bad trips. groetjes

Joining

Newbie
mandragora zei:
er zijn ook mensen die depressief zijn die LSD nemen, dat die door de LSD uit een depressie kunne komen...., ik vindt al die regeltjes waarom je wel en geen LSD kan nemen niet van toepassing op iedereen, iedereen is anders, luister gewoon naar je gevoel, lees niet te veel op internet... daar komen juist bad trips van. dan zit je al voor je tript al met veel te veel in je hoofd vanwat je allemaal op internet gelezen hebt. Naar mijn mening creeer je dan juist sneller bad trips. groetjes
Inderdaad das wel waar. Kwou dat ik al die verhaaltjes niet had gelezen. Want ik durf spijtig genoeg geen lsd meer te nemen :(. Het is zoo mooii. Mn wereld gaat daar echt in open. Misschien dat het er nog wel van komt. Dan vertel ik hier mijn tripreport :grin:

Bovenaan