trippen op pep?

i'mThatGuy

Newbie
Hallo mede amphetamientjes,

Ik heb vandaag dus weer een oppeppertje genomen, en ik heb in deze 2 jaar dat ik pep gebruik eigenlijk een paar vragen ontwikkeld.

1. Is het mogelijk om op pep te trippen(niet paranoïde). Zo ja hoe? (door bijv. een grotere dosering, of heb je er een andere drug voor nodig.)

2. Wat is de beste dosering? Ik doe zelf altijd me eerste lijntje(s) een grote dosering en dan kleinere bij doseringen. Ik heb namelijk altijd het idee dat het effect dan harder is en langer hard blijft. Want als ik een kleine dosering neem en dan bij neem, krijg ik niet hetzelfde gevoel als bij een eerste dikke lijn.

3. Voor alle mannen onder ons, het snaakie daar beneden. Ik weet dat door speed de aderen worden verwijd en dat die daarom kleiner word. Maar heeft dat een impact op de grote ook nadat de speed helemaal uit je lichaam is verdwenen.

4. Bommetje of lijntje? Af en toe neem ik naar school ook bommetjes mee, omdat het anders een beetje opvalt hoe vaak ik naar de wc ga. Maar wat is nou beter een bommetje of een lijn(zelfde dosering). Want ik weet dat een bommetje langer duurt voordat het inslaat en langer mee gaat.

tips en tricks zijn altijd welkom, vertel ook gerust over je eigen ervaringen als je een antwoord weet op één van de vragen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb geen verstand van speed maar wel van drugs in het algemeen. Speed op school snuiven is wel heel erg fout he... Ben je al verslaafd? Zo niet zit dat wel heel dicht om de hoek op je te wachten. Je bent dus heel erg jong ook.
Stop met drugs alsjeblieft. Je verknalt je je hersenen, je lichaam en je toekomst.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Eens met dunnetjes, speed op school gebruiken is niet ok...

Trippen op speed kan in principe niet. Wat wel kan is dat je gaat trippen door slaap gebrek, maar dat gaat meestal gepaard met ontzettende paranoia en doe je niet voor je lol. Speed is geen tripmiddel...

i'mThatGuy

Newbie
Bedankt voor de reacties!

Klopt ik ben inderdaad nog aan de jongen kant (20 vind ik nog jong ;p), zit in mijn laatste jaar van mijn opleiding -Applicatie en Mediaontwikkeling.

Pep op school kan zoals jullie aangeven eigenlijk niet. Maar wij hebben op de gehele vrijdag van 8 tot 6 een zogeheten project dag. Dus mijn concentratie gehalte ligt vrij laag(die ligt in het algemeen al vrij laag).

Want de hele dag coderen is wel echt mijn ding en vind het ook hartstikke leuk om uit te voeren. Maar ik kan me gewoon niet goed genoeg concentreren, en daarom neem ik die dag dan een paar lijntjes om een betere prestatie te geven.
De rest van de pep bewaar ik altijd voor het weekend.

Verslaafd ben ik nog gelukkig niet, ik kan makkelijk de 3-4 maanden van de pep afblijven om de tolerantie naar beneden te halen.

Zelf doe ik het altijd zo, ik doe ong 2 maanden pep en dan 3-4 maanden wachten. En dan spreek ik over een kleine 5g die er dan word gebruikt.(meestal deel ik in het weekend dan ook met een vriend)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou er toch mee oppassen, want door het ook functioneel op school te gebruiken vergroot je je kans op een verslaving enorm. Bovendien zul je straks als je gaat werken ook vergelijkbare situatie's terug krijgen, waarbij je ook niet standaard speed wilt gebruiken.

Ik heb toen ik nog studeerde ook wel eens een paper of essay op speed geschreven, ik ramde ze er dan echt uit alsof het slechts kleine opdrachten waren. Maar ik heb het echt maar een paar keer gedaan toen de nood echt super hoog was, ik wilde dat ook wel gewoon zonder kunnen doen namelijk.

Inmiddels werk ik alweer een tijdje en heb ik ook regelmatig situatie's waarbij mijn concentratie niveau nou niet echt geweldig is en speed zou kunnen helpen om productiever te zijn, maar als je daar eenmaal aan begint ga je zoiets steeds vaker doen en kun je niet meer zonder presteren.

Plus

Newbie
een andere drug
Fout 1. Niet doen. Slecht idee.

als ik een kleine dosering neem
Fout 2. Ook hier geldt: níét doen...!

speed helemaal uit je lichaam is verdwenen
Fout 3. LET OP!!! Voorkom dit ten alle tijden !!!

Af en toe neem ik naar school ook bommetjes mee
Fout 4. Gewoon snuiven man, het is pep... :wink:

geen verstand van speed
Fout 5. Dit is ongeveer de belangrijkste kennis waar en mens over kan beschikken in de wereld. Die hier dus blijkbaar door een persoon gemist wordt... Jammer om te zien...

Speed op school snuiven is wel heel erg fout he...
Fout 6. Want...? Waarom is dat zo 'heel erg fout' dan? :rolleyes:

Stop met drugs alsjeblieft
Fout 7. HAHA. Domste idee ooit denk ik. :confused: Dus hier moet je vooral níét aan beginnen hè! :rockband:

speed op school gebruiken is niet ok...
Fout 8. Alhoewel, er heeft hier echter wél verbetering plaatsgevonden, namelijk van 'heel erg fout' naar 'niet ok'. Mwah, gaat al wel stukken beter zo! :)

Speed is geen tripmiddel...
Kijk aan! Dit is in ieder geval 1 ding dat voor zo'n 100% zeker is.

Pep op school kan zoals jullie aangeven eigenlijk niet
Fout 9. Kijk, deze is wel leuk op zich: 'kan eigenlijk niet, maar ik doe het lekker wel.'
En tja, waarom niet? Want kan dan alsjeblieft IEMAND me uitleggen, waarom dit schijnbaar zo overduidelijk en absoluut níét kan...?!?! :confused: :rolleyes:

Maar ik kan me gewoon niet goed genoeg concentreren
Klasse! Dit is reden/excuus zat, voor zowel jezelf als voor je omgeving. :sunglasses:

een paar lijntjes
Juist!! Zie je? Zo komen we er vanzelf wel! :wave:

De rest van de pep bewaar ik altijd voor het weekend
Prima keuze. Anders vallen we zo direct nog in slaap in het weekend, en dat moeten we niet hebben natuurlijk. :kots:

Oké, fout 10. Oppassen is NOOIT handig om te doen! Dan moet je namelijk gaan nadenken etc., en dat werkt natuurlijk doordeweeks al nauwelijks, tot helemaal NIET in het weekend.

Bovendien zul je straks als je gaat werken ook vergelijkbare situatie's terug krijgen
Fout 11... Maar ja, de voor de hand liggende oplossing is verder ook wel ergens een hele mooie: dan gaan we toch gewoon lekker niet werken? :wink: :xtc: Je krijgt dan ineens 7 dagen weekend tot je beschikking, in plaats van amper 2! :hearteyes:
En bovendien krijg je die 'vergelijkbare sitautie's' alleen maar terug als je stráks gaat werken, dus als je dan onverhoopt tóch nog iets wilt doen met je leven, raad ik je aan om daar gewoon eventjes geduldig mee te wachten tot 'straks' voorbij is.

niet standaard speed wilt gebruiken
En tot slot, fout 12. Want zeg nou is eerlijk, wie wilt er werkelijk vanuit zijn/haar hart NIET standaard speed gebruiken...? :confused:

Mijn excuses hiervoor, maar ik las dit topic zojuist even door en er vielen me gewoon zóveel verkeerde denkmanieren en -fouten op, dat het haast verkeerd voelde om hier niet op terug te komen. Vandaar deze reactie. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nou meneer of mevrouw Plus: Jou adviezen nemen we maar niet aan he? Slechte adviezen van iemand die zelf een dikke pep verslaving heeft (je werd al para van en weet ik wat voor klachten allemaal). Of is het je gelukt helemaal te stoppen zoals je in februari verteld hebt?
En je bent rete jong met weinig (levens)ervaring.
TO: niet naar luisteren aub!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Plus zei:
Mijn excuses hiervoor, maar ik las dit topic zojuist even door en er vielen me gewoon zóveel verkeerde denkmanieren en -fouten op, dat het haast verkeerd voelde om hier niet op terug te komen. Vandaar deze reactie.
Wel lekker makkelijk om alles af te zeiken zonder enige vorm van tegen argumentatie... En omdat een manier van denken niet aansluit op die van jou wil nog niet zeggen dat het fout is he. Of zit je inmiddels zo zwaar aan de pep dat je aan grootheidswaanzin begint te leiden?

Bovenaan