Trippen op parties?

Trinity

Belezen gebruiker
Hallo Allemaal,

Weet niet helemaal of dit onderwerp hier het beste past, ben iig benieuwd naar ervaringen.

Ik ben tamelijk nieuw qua gebruik met van alles en wil bepaalde zaken wel gaan proberen. Al veel hier gelezen ook (super allemaal :) ). Ik ben wel wat meer nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die echt tripmiddelen gebruiken (LSD, truffels ea) tijdens diverse party gelegenheden. Dus veel mensen bij elkaar, muziek, lichtshow etc. Hoe is dat? Tips? Wat vind je qua muziekstijl het prettigst? Contact met anderen?

Ik hoor graag! :wave:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hey Trinity, ja ik heb wel ervaring met trip middelen op feesten. Bevalt me altijd wel goed, goede vervanger voor bijvoorbeeld xtc (vind ik). Maar het is wel een beetje apart. De meeste mensen op zo'n feest zitten aan de stimulanten zoals mdma, speed, coke, 4fmp enzovoort. Je ziet dat heel erg en die gezichten van mensen lijken ook een stuk strakker dan dat ze normaal zouden doen zegmaar. Verder merk ik ook dat je niet meer weet wat normaal is. Dus je moet je echt op je gevoel gaan gedragen, haha als je begrijpt wat ik bedoel. Wat ik ook merk is dat de visuele effecten wel wat minder zijn op zo'n feest.
En wat voor een muziekstijl dat ligt echt helemaal aan jezelf. Ik ga zelf vaak naar feesten met de hardere stijlen (hardcore enzo), maar met techno is het ook gaaf. Denk dat het op elk feest waar de muziek word gedraaid waar jij van houd het wel gaaf is om te doen. Ik neem het zelfs ook wel eens met uitgaan. Het is gewoon even uitproberen of het wat voor je is, de meesten vinden het niet zo chill, de ander vind het geweldig. Erg persoonsgebonden.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Heb het één keer gedaan, 2c-b op een feest. Niet zo zwaar als lsd maar het had zeker wel invloed. Doordat er zo veel om je heen gebeurt, merk je niet zo gauw hoe erg je eigenlijk aan het trippen bent. Pas als je van omgeving verandert (even ergens gaat zitten, of ergens wat drinken halen) merk je pas hoe ver je heen bent :P. Het lijkt mij het vetst om een tripmiddel op een psytrance feest te doen, of in ieder geval ergens met muziek die je lekker meeneemt op reis in je trip.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb 2cb, 2ce en 4-aco-dmt op een feestje gedaan. Op een lage dosering vind ik het leuk maar ik heb snel dat ik alle muziek op een festival door elkaar hoor. Ik ben dan extra gevoelig ofzo. Ook komen dingen meer op je af. Daarom neem ik niet te veel, dan blijft het leuk :)

Bobsacamano

Badass junkie
Wow 2C-E dapper hoor vond het thuis geweldig maar op een feest. Maar goed ik heb alleen 2CB gedaan op een feest. Zowel op lage als hoge dosis ik vind het super vet het vergt alleen wat aandacht soms. XTC is altijd van begin tot eind leuk. Trippen kan anders werken en moet je soms wat meer voor doen.

Helenas zei:
Ik heb 2cb, 2ce en 4-aco-dmt op een feestje gedaan. Op een lage dosering vind ik het leuk maar ik heb snel dat ik alle muziek op een festival door elkaar hoor. Ik ben dan extra gevoelig ofzo. Ook komen dingen meer op je af. Daarom neem ik niet te veel, dan blijft het leuk :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
2C-B op een feest of festival is wel erg vet moet ik zeggen. Alleen is 2C-B natuurlijk wel een heel mild tripmiddel. Met LSD op naar een feest lijkt me ook best leuk, maar dan zou ik wel echt onder een tripdosis gaan zitten. Denk dat een volle tripdosis LSD op een feest niet echt een goede setting is, alles komt dan extreem op je af terwijl de LSD je ego aan het afbreken is.

Ik zou zeggen probeer de middelen en doseringen eerst eens in een vertrouwde omgeving zoals thuis. Dan weet je een beetje wat je kan verwachten, realiseer je dan wel dat op een feest alles een stuk meer op je af komt door alle drukte.

transformated

Badass junkie
Heb truffels 1 keer gedaan op een feest. Was wel leuk maar me benen waren heel moe. Ben dan uiteindelijk maar 3uur gebleven op het feestje.

Trinity

Belezen gebruiker
Net gisteren een truffel-MDMA combi gedaan (zg Hippieflip). Lees tripreports voor het verslag :tearsofjoy:

Bovenaan