Trippen met XTC?

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb een keer teveel (volgens de richtlijnen) XTC op en toen begon ik dingen te zien die er niet waren.
Dat vond ik wel leuk, maar ik heb dit daarna nooit meer gehad.

Gezien ik het hallucineren leuk vind maar ik toch niet teveel X wil nemen mijn vraag; zijn er candyflips of andere manieren (andere drugs) mogelijk om toch een wat meer trippy trip te krijgen?
2-CB heb ik wel eens gehoord maar nog nooit geprobeerd, volgens mij sla je daarmee al snel wat te ver door in het trippy gebeuren en raak je overprikkeld waardoor je het X gevoel misloopt.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
10-13 mg na een veilige dosis mdma is fantastisch op een feest. Groot bijkomend voordeel is dat de landing veel zachter is en je de dag(en) erna niet zo brak bent.

OtherShore

Badass junkie
Ik denk dat waar je naar op zoek bent niet bestaat @jackhan want wat je eigenlijk wilt is niet echt trippen, maar het effect van mdma met hallucinaties op de achtergrond (die mentaal niet zoveel met je doen). Als je teveel mdma neemt of te lang doorgaat kom je uiteindelijk vanzelf in deze toestand terecht maar deze toestand laat zich niet goed nabootsen door mdma te combineren met een tripmiddel. Dan ga toch meer de kant op van een echte trip (die mentaal dan ook het nodige met je gaat doen).

OtherShore

Badass junkie
Het enige wat ik kan bedenken is dat bijvoorbeeld MDA wel eens beschreven wordt als een iets psychedelischere versie van MDMA, maar daar moet je niet te veel van verwachten. Aan MDA is alleen moeilijk te komen. 6-APB wordt vaak vergeleken met MDA en is makkelijker te krijgen, maar ook niet al te psychedelisch. Dan kun je nog een stof als AMT overwegen, maar daar zit wel een handleiding bij (lange werkingsduur, MAO-remmer), dus lees je goed in.

Al deze stoffen zijn entactogenen met een net iets prominenter psychedelisch randje als MDMA (dosis afhankelijk), dus dat komt waarschijnlijk nog het dichtst in de buurt van wat je zoekt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
@ackhan want wat je eigenlijk wilt is niet echt trippen, maar het effect van mdma met hallucinaties op de achtergrond (die mentaal niet zoveel met je doen).
Dit is precies mijn 2cb ervaring wel, als je niet te veel neemt (echt max 18mg ofzo). Zéker als je op t einde van je mdma space zit (maar dan wel minder 2cb nemen nog hahaha).
Een andere optie is trouwens keta… maar dat kan heel snel HEEL mindfuckerig worden. Ik heb daar niet snel last van, vrienden wel.

Sowieso geldt dat alle middelen bij mensen heel anders kunnen werken, zeker ook bij combinaties. Tis dus echt trial and error… ontdekken. Daar zullen ook minder comfortabele trips bij zitten.

Laatst bewerkt:

ljuv

DF-koningin
Dan is een lage dosis 2cb misschien toch een optie voor de TS, maar persoonlijk vind ik 2cb toch een stuk minder entactogeen dan mdma…

Ja, dan wordt het een ander verhaal.
Ja oeps was nog niet klaar met m’n edit… maar als ik naar mijn ervaringen met vrienden kijk is het ZO verschillend per persoon, dat er niet echt iets algemeens over valt te zeggen.

Toch wordt bij ons 2cb regelmatig als mdma vervanging gebruikt door verschillende mensen. Tis anders, maar toch vergelijkbaar.

jackhan

Belezen gebruiker
Ja oeps was nog niet klaar met m’n edit… maar als ik naar mijn ervaringen met vrienden kijk is het ZO verschillend per persoon, dat er niet echt iets algemeens over valt te zeggen.

Toch wordt bij ons 2cb regelmatig als mdma vervanging gebruikt door verschillende mensen. Tis anders, maar toch vergelijkbaar.
2CB schijnt toch ook een goed alternatief te zijn voor wanneer je iets wilt hebben wat niet/minder op je serotinine zit itt mdma?

Nog nooit 2CB gedaan, misschien een keer een lichte dosis proberen (zonder x). Wil voorkomen dat ik gelijk m'n armen van mijn lichaam wil hakken :tilttearlaugh:💀

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
2CB schijnt toch ook een goed alternatief te zijn voor wanneer je iets wilt hebben wat niet/minder op je serotinine zit itt mdma?

Nog nooit 2CB gedaan, misschien een keer een lichte dosis proberen (zonder x). Wil voorkomen dat ik gelijk m'n armen van mijn lichaam wil hakken :tilttearlaugh:💀
Precies! Ik zou inderdaad eerst het middel keertje los en thuis proberen. Zelfde voor keta. Maar ik sta inmiddels kei hard op 2cb te dansen als ik een sero pauze heb heur😜

Maar 2cb is sowieso een erg licht tripmiddel. Mentaal is t voor de meesten helemaal niet zwaar. Je gaat wel gekke dingen zien maar niet per se gekke dingen doen en ook “concepten”, zoals tijd, blijven begrijpelijk. Das met lsd of truffels totaal niet zo (al hak je daar ook niet meteen je benen van af).

Bovenaan