Trippen in AMSTERDAM

123spacer

Experimenterende gebruiker
Yo,

Toch maar besloten om aanstaande vrijdag naar Amsterdam te gaan en daar een leuke trip te beleven :sunglasses:
Aangezien ik niet vaak in a'dam ben geweest, en de vorige keer slechts coffeeshops heb bezocht.
Ik heb dus een aantal vraagjes om de trip zo relaxt mogelijk te laten lopen.
Ten eerste zou ik graag tips willen hebben voor de plek waar ik kan trippen. Ik wil in de buurt van het centrum zitten, een grasveld ofzo? en Ik zat hierbij dus te denken aan een wat afgelegen coffeeshop, waar het niet zo druk is, maar wel redelijk kan zitten. Een relxte waterpijptent, waar je beetje chil kan zitten/liggen, of gewoon een loungehuisje of hoe je het noemt. Ik heb niet echt mensenschuw onder een paddotrip, maar het liefst trip ik toch wel met niet te veel mensen om mij heen.
Een lekker donker kroegje, ( niet met enge mensen haha), lijkt me ook super om ff lekker te zitten zolang er niet te veel zitten
Gewoon alle tips om lekker te trippen in Amsterdam zijn welkom

Latezz

mushroompiet

Belezen gebruiker
je had daar toch zo'n bekende park ? hij is zo bekend dat ik hem niet ken:P media park ofzo ? :confused: google is je vriend, boy.

DreamWeaver

Badass junkie
Over goede triplocaties gesproken, heb laatst in een bar gezeten in Arnhem, 5th Avenue. Overal leren banken, kroonluchters,goudkleurige trappen en paarse lampen en andere vage shit. Prachtlocatie :hearteyes:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ben het met Delirium eens, het vondelpark is een prima tripplek. Zit je liever indoors is loungecafé Lost in Amsterdam (op de nieuwendijk) echt een aanrader. Waterpijpen verkrijgbaar in diverse smaken, en de paddootjes binnen nuttigen is geen probleem.

Veel plezier

123spacer

Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Ben het met Delirium eens, het vondelpark is een prima tripplek. Zit je liever indoors is loungecafé Lost in Amsterdam (op de nieuwendijk) echt een aanrader. Waterpijpen verkrijgbaar in diverse smaken, en de paddootjes binnen nuttigen is geen probleem.

Veel plezier

aah oke, dus zitte waarschijnlijk wel meer trippers? :P en je kan wel beetje rustig zitte daar, zonder dat er al te veel mensen te dicht in je buurt zitte, je weet wel wat ik bedoel:tongueout:. Want ik geef nix om mense in de omgeving, zolang je niet net als mc donalds ofzo best dicht op elkaar zit, moet wel wat lekker ruimte hebben. En dat het loungecafe heet klinkt al goed, gewoon lekkere stoelen dus? :hearteyes:
Weet je toevalig ook een beetje prijzen van die waterpijpen daar, hoe duur per uur ofzo.

azgaza

Badass junkie
Het vondelpark is altijd een prima plek om te trippen, daar heb ik vaak getript, en het licht niet ver van het centrum; in oud zuid. Verder is het centrum zelf natuurlijk altijd idioot druk.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
aah oke, dus zitte waarschijnlijk wel meer trippers? en je kan wel beetje rustig zitte daar, zonder dat er al te veel mensen te dicht in je buurt zitte, je weet wel wat ik bedoel:tongueout:. Want ik geef nix om mense in de omgeving, zolang je niet net als mc donalds ofzo best dicht op elkaar zit, moet wel wat lekker ruimte hebben. En dat het loungecafe heet klinkt al goed, gewoon lekkere stoelen dus?
Weet je toevalig ook een beetje prijzen van die waterpijpen daar, hoe duur per uur ofzo.

Het kan vooral op vrijdag en zaterdag avond redelijk druk zijn, maar als je wat vroeger komt kun je zonder moeite een lekker plekje opeisen. Ik vind de kelder toch wel het meest relaxed, overal grote zachte kussen en tapijten. Meest comfortabele plek die ik ken in Amsterdam :P Een waterpijp kost 6 euro, drankjes zijn redelijk duur (2,70/2,80). Maar het geld dubbel en dwars waard.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Vondelpark inderdaad:) Amstelveen waar ik woon ligt 10min van amsterdam af dus ken het inmiddels ook wel daarzo. Anders heb je nog het Museum Plein. Ook in het centrum, mega grasveld (grootste plein van NL) en daarom vaak minder druk dan vondel.

En anders als je vondelpark/museumplein te druk vind gewoon het Amsterdamse bos. Met de bus (170) ben je vanaf CS daar zo, ruimte te over, niet heel druk en genoeg grote bomen :hearteyes: . (Dan zit je zo ongeveer in mijn achtertuin :stoned: :P )

Shops kom ik maar heel af en toe maar blijf nooit daar dus daar kan ik je niet mee helpen...

Kumplex

Newbie
ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk :) mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe :stoned:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Kumplex zei:
ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk :) mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe :stoned:
Gezellig in zuidoost :P

azgaza

Badass junkie
Door de mooie straten van het centrum zwerven 's nachts door de weeks op LSD is ook heel leuk.. Amsterdam is gewoon best een goede tripstad, vooral 's nachts.

123spacer

bedankt voor de reacties.
ik zal er morgen zijn, en waarschijnlijk zit ik dan vnaf 12 uur in dat lounge cafetje, hopelijk beetje chille trip.
Mensen aanraders waar, en welke paddos is zou kunne halen?
Ik wil graag eens een heel hallucinerende trip, veel visueel.
Oja en bij welke smart doen ze niet moeiljk over leeftijd? Ik ben 17 maar zie der wel wat ouder uit.

azgaza

Badass junkie
123spacer zei:
bedankt voor de reacties.
ik zal er morgen zijn, en waarschijnlijk zit ik dan vnaf 12 uur in dat lounge cafetje, hopelijk beetje chille trip.
Mensen aanraders waar, en welke paddos is zou kunne halen?
Ik wil graag eens een heel hallucinerende trip, veel visueel.
Oja en bij welke smart doen ze niet moeiljk over leeftijd? Ik ben 17 maar zie der wel wat ouder uit.

The magic mushroom in the spuistraat, daar hawaiiaanse kopen. Die doen niet moeilijk met leeftijd, en ze hebben hawaiiaanse, dat is flink visueel. Ook equadoriaanse (daar 15 euro per portie) zijn vrij visueel.

123spacer

okok, vorige x halve portie hawaiaanse, nu eens een hele proberen. Zijn het daar ook gewoon de hawaiaanse porties van 10 gram?
Jammer dat ik nergens thee kan zetten en jammer dat de paddorepen illegaal zijn. Maja dan maar gewoon onbewerkt eten, lekker kauwen op die heeerlijk smakende paddos hehe.

pepito

Bewuste gebruiker
Brrr trippen in de stad, niks voor mij. Wel altijd even verderop gedaan: in t Amsterdamse bos. Heerlijke plek.

123spacer

ja ik heb niet zo heeel erge last van andere mensen :wink:
marre wat vinden jullie lekker drinken tijdens het trippen? Moet niet hebbe dat me paddys uitwerken, of is dat maar een fabeltje?

Bovenaan