Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

azgaza zei:Inderdaad, je trip sturen is een vaardigheid die je na een bepaald aantal trips krijgt, een soort van mogelijkheid de helderheid ín de vaagheid te bewaren. Bij paddo's is dat moeilijk gezien je er behoorlijk vaag van kan worden, en bij mij kwam het makkelijk sturen rond de 8e trip; toen had ik er echt controle over, en dan zeg maar volledig.
De keren daarvoor heb ik me vooral door het gevoel moeten laten leiden. Het is gewoon een soort van stabiel houding van je normale bewustzijn; en dat leer je eigenlijk alleen door oefening. Je kan de trip zo veel mogelijk letterlijk sturen door muziek, licht en andere indrukken te verwisselen en je kan het metnaal proberen door jezelf een andere denkrichting in te sturen ipv de paddo's het op te laten komen. Op die manier kan je er sneller aan wennen denk ik.
maar het lijken wel weken de tijd gaat dan zo langzaam denk je dat er dik uur voorbij is zijn er pas 5 minuten voorbijhans zei:Laat het over je heenkomen en wees niet bang. Geniet van je trip en onthoud dat het enkele uren duurt.
raizeredge zei:maar het lijken wel weken de tijd gaat dan zo langzaam denk je dat er dik uur voorbij is zijn er pas 5 minuten voorbijhans zei:Laat het over je heenkomen en wees niet bang. Geniet van je trip en onthoud dat het enkele uren duurt.