• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report Speed, HEERLIJK!

CyberFact

Newbie
Beste DF'ers,
Ik lees al een hele tijd mee van jullie trip reports en ik vind het gewoon heerlijk dat mensen de dingen ervaren op de manier hoe ik het ook doe maar toch weer anders. :sunglasses: Daarom wil ik ook mijn trips met jullie delen dus hierom: Dit is mijn eerste trip report en ik hoop dat het leesbaar is voor jullie :)

Ik zal beginnen met mijzelf voor te stellen. Mijn naam is T, 19 jaar en ik heb al aardig wat ervaring met uppers zoals MDMA en Speed. Laten we nu beginnen met mijn report. :grin:

Setting: Thuis bij S.
Wie: Ik, S, en R.
Drug: Geteste Speed op 73%.
Hoeveelheid: 1 gram per persoon.

S is een goede vriend van mij en R een goede vriendin.
Ik en R verzamelden bij het winkelcentrum en liepen samen naar het huis van S. Eenmaal daar aangekomen zaten we op de kamer van S en we legden onze eerste lijntjes klaar om 19:55 en namen ze allemaal 2 per persoon om 8 uur in. We zetten de laptop aan voor wat muziek. (hardcore daar houden we altijd wel van. Vooral onder invloed :rock: ) Na ongeveer een half uurtje gehakt te hebben vinden we het tijd om even rustig op de bank te zitten met wat Drum n Bass zachtjes op de achtergrond. Om 9 uur nam S een klein lijntje maar ik en R besloten nog even te wachten met bijpakken. Om 10 uur hebben ik en R ook nog even een goede lijn naar binnen gesnoven en we besloten met z'n allen even een rondje te gaan lopen. Eenmaal weer thuisgekomen (het was alweer half 11) besloten we nog even een filmpje te gaan kijken op Netflix. Eerst nog even een mooie lijn gelegd en genomen. Na 3 kwartier te discussiëren zijn we erop uit gekomen dat we Chernobyl Diaries gingen kijken. Halverwege de film snapten we snapten er alle drie helemaal niks van en hebben de film afgezet en zachtjes wat muziek aangezet. Ondertussen was het alweer 1 uur en hadden we allemaal op onze eigen spiegel ons pakje leeg gegooit en geschraapt en zo veel mogelijk lijntjes neergelegd. Ongeveer nog 6 uit kunnen halen. Ik en R hebben er 2 genomen maar S besloot om het nu wat rustiger aan te doen omdat hij iets minder dan een gram had gehaald en nogal hard ging. (ik en S zijn gevoelig voor Speed en dergelijke) Toen gingen we maar eens denken over wat we konden doen vannacht want slapen word t toch niet. Playstation pakken! Call of Duty Black ops zombies erin gestopt en zeker tot een uur of 4-5 liggen gamen. Daarna heb ik nog 2 lijnen genomen tegelijk met S en R. Die laatste 2 zou ik gaan bewaren tot een uur of 8. Ik begon nu toch wel aardig te kaak klemmen en met mijn benen te trillen. Ik kon niet meer stil blijven zitten en ging even een rondje lopen. Dit heb ik bij S en R gemeld en ik ging er vandoor. Ik kwam buiten en die koelte van de nacht was overheerlijk. Een briesje in mijn gezicht waar ik tintelingen van kreeg over mijn hele lichaam. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik alweer een half uur weg was. Terug naar huis. Ik kom binnen en besluit in de spiegel te kijken hoe ik eruit zie. (ben altijd benieuwd tijdens t gebruiken) Mijn gezicht viel nog wel mee maar mijn pupillen :openmouth: . Ik vond t zo vet en mooi en bleef maar kijken. ik had bijna geen iris meer. Het begon onderhands weer licht te worden buiten en dat vind ik altijd balen na een nachtje trippen. Maar voor ons was het nog niet voorbij. Ik besef me dat ik nog 2 lijnen heb liggen en neem er eentje samen met S en R besluit nog even te wachten. Youtube stond aan en ik zet het nummer Psychedelic van Dr peacock en Zyklon. Die kicks en de melody waren zo lekker dat ik niet meer stil kon staan! Dus ik hakken als een gek op het hele nummer van 5 minuten wat me normaal nooit zou lukken, dus ik stond helemaal verbaast niet eens vermoeid. Heerlijk gevoel is dat. Uiteindelijk het laatste lijntje genomen om half 8 en op de bank gaan zitten tot 12 uur. Op naar de winkel want we hadden honger. Het vervelende wat ik altijd heb is dat ik in de winkel sta maar niet kan kiezen. Ik sta daar dan met super gepopte pupillen maar ik kijk of ik moe ben. Dus ik stond zeker 20 minuten bij het brood schap, heb uiteindelijk maar gewoon wat gepakt en heb dit gewoon kunnen eten zonder problemen.

Ik vond het een supergeslaagde nacht en heb veel lol gehad.
Dit was mijn trip report en ik hoop dat dit een beetje goed te lezen is voor jullie, en zo niet dan kunnen jullie me altijd corrigeren of tips geven. Sorry dat het zo een lang verhaal is maar ik vond het ook gewoon zo leuk om zo veel mogelijk met jullie te delen. Hartstikke bedankt voor het lezen! :wink:

Groetjes T :wave: :wave: :wave:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Leuk rapport om te lezen hoor, blijkt maar weer eens dat je van pep niet altijd een dikke bom pep krijgt maar ook gewoon rustig kunt gaan chillen. Ik zelf vermaakte me ook altijd prima door rustig in een stoel te zitten. Ik zie trouwens wel dat je bijna 12uur lang getript hebt op pep, das behoorlijk lang. Leuk om te lezen dat je bij regelmatig bijnemen de trip kunt verlengen, ik was zelf na 7 tot 8 uur vaak wel kapot. :wink:

Skirre

Bewuste gebruiker
Is 1 gram zuivere pep niet echt ontzettend veel of ben ik nu zo braaf ingesteld? :flushed:
Met 1 gram doe ik makkelijk 4 feesten :P

Desondanks heerlijk leesvoer voor m'n vrijdagavond!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Skirre zei:
Is 1 gram zuivere pep niet echt ontzettend veel of ben ik nu zo braaf ingesteld? :flushed:

Ligt niet aan jou, is echt heel veel. Vooral als die pep zoooo zuiver is. Ik denk dat ik toch een paar daagjes wakker zou zijn na zo'n dosis.

Wel leuk report om te lezen!

Fool

Badass junkie
Skirre zei:

Dat ligt inderdaad niet aan jou, met een droge gram pep doe ik ook zo 3-4 avonden. :)

Bovenaan