• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report Roze diamant (XTC)

Ik heb gister naar lange tijd weer een keer XTC op, XTC was de eerste drugs die ik probeerde (op mijn 16e) daarna nog wel is een keer MDMA maar niet tijdens het uit gaan maar gewoon chill op de bank vaag wezen.

Het was een Roze Diamant best een mooie pil eigenlijk, rond 11 uur heb ik de pil in genomen en ben ik mijn vriendin gaan ophalen om op stap te gaan (die niet wist dat ik die pil in genomen had) we zijn toen naar een familie stam kroeg gegaan van mijn schoon familie (nogmaals NIEMAND op een paar neven van mijn vriendin na weet dat ik het had gedaan) rond een uur of 12 begon ik hem een beetje te voelen had al een paar biertjes op en het was een lekker zweverig gevoel net als bij die chille keer dat ik MDMA had gepakt thuis lekker beetje praten enz enz.
Rond half 1 klapte me pil er goed in, ik ging maar even bij de mensen staan waar ik van wist dat zij ook wel is wat gebruikte dat ze er niet te raar van zoude gaan op kijken als ik met zulke doppe stond:P.

Heb rond een uur of 2 mijn vriendin thuis af gezet (omdat ze moe was) en ben zelf naar huis gegaan heb bij mijn vriendin maar even de fiets gepakt ik zij om dat ik tog wat te veel had gedronken:P man kep denk wel 5km om gefietst haha emaal thuis aan gekomen lekker achter me pc gaan zitte met lekker muziekje op en de trip heeeeeerlijk late uit vloeie.
Had wel veel gedronken (ook water en cola) maar kon echt niet pissen echt gewoon NIET! terwijl ik dat van speed altijd wel kan.

Mijn vraag is of jullie ook bekend zijn met deze Roze diamantjes en of iemand ze ooit ook heeft laten testen?

Gr, Paarspilletje :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
Leuk report, alleen een beetje kort. Goed om te horen dat je zo hebt genoten.
NIet slim om in de kroeg pillen te nemen , heb ik nogal slechte ervaringen mee . :flushed:

atbboy zei:
Leuk report, alleen een beetje kort. Goed om te horen dat je zo hebt genoten.
NIet slim om in de kroeg pillen te nemen , heb ik nogal slechte ervaringen mee . :flushed:

Wat zou er kunnen gebeuren in een kroeg dan? (wat ergens anders niet zou kunnen gebeuren dan?)

Flexx

Newbie
Ik persoonlijk snap eigelijk niet dat je op dit soort avonden aan de xtc gaat
Maarja iedereen zijn ding he en als hij het verantwoord doet is het prima ook al vind ik 16 wel vroeg voor de eerste keer..

verax

Newbie
PaarsPilletje zei:
Mijn vraag is of jullie ook bekend zijn met deze Roze diamantjes en of iemand ze ooit ook heeft laten testen?

Gr, Paarspilletje :grin:

Ik heb erg goede evaringe met deze pillen! Ik heb zo'n 15 verschillende soorte geprobeerd en deze pil komt zeker in mun top 5. Als je bekend bent met andere klinkers dan is dit egt een totaal nieuwe ervaring! Diepste space ooit gehad vannacht en ben nog steeds wazig! Een echte aan rader. (o.a. wa kzoal gedaan heb: rooie dollars, paarse sterren(!), groene swirls , witte rolexjes, witte kroontjes, witte klavartjes , roze hartjes, blauwe boomstamme(betwijfel of het mdma is zijn egt huge die dinge)

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
Leuk rapport :grin:, heb zelf ook wel eens op een redelijk normale gelegenheid gebruikt, en was wel leuk.
Maar nu gebruik ik toch liever alleen nog op grote feesten, toch wat intenser vind ik :hearteyes:

Muse24

Je kunt er vast meer uithalen dan je nu hebt gedaan:wink: Maar leuk dat je je verhaal toch doet. Eens een heel andere manier, gewoon lekker met stappen in de kroeg en lekker je eigen wereldje in als je thuiskomt.

exoforce

Newbie
eindelijk toch maar een accountje aangemaakt..

ik heb tot nu toe 3x xtc gedaan en elke x paarse diamantjes of ze worden ook wel roze diamantjes fzo genoemd..

de trip hiervan deed ik nooit in een kroeg fzo ik zat altijd lekker met een paar vrienden thuis op de bank beetje knuffelen en genieten van de mdma die erin zit. afgelopen vrijdag nog lekker lopen spacen 3 helen genomen ging lekker maar op een gegeven moment werd ik een beetje lui en toen ik ging opstaan bleef ik voor me uitkijken en viel ik schokkerig op de grond neer. leek net of ik er ff niet meer was had even geen zicht meer kwam wel weer snel terug kan iemand mij vertellen wat dit is? schok er wel van dacht dit is het einde..

groetjes en blijf voorzichtig ermee omgaan :grin:

hoi hoi, jaja jullie zullen zeggen, wat doet die oude knar hier,
maar ik ben eigenlijk bezorgd om mijn zoon, die word in augustus 16 ,heeft serieuse adhd, en neemt relatine
nu zou hij naar het schijnt met drugs bezig zijn,
en één daarvan zou roze diamantjes zijn,

ik ken er niks van weet niet hoe ik moet reageren,
kan het kwaad met die relatine

liefst an al zou ik willen dat hij van drugs af blijft natuurlijk, maar aan de andere kant, ja hij is jong, heeft zeker de verkeerde vrienden,(heeft voor de eerste keer met een paar maten ergens ingebroken)
allee, ik ben gewoon serieus bezorgd snappen jullie dat
graag wat meer informatie aub

steaker

chrisje 66 zei:
maar ik ben eigenlijk bezorgd om mijn zoon, die word in augustus 16 ,heeft serieuse adhd, en neemt relatine

liefst an al zou ik willen dat hij van drugs af blijft natuurlijk, maar aan de andere kant, ja hij is jong, heeft zeker de verkeerde vrienden,(heeft voor de eerste keer met een paar maten ergens ingebroken)

Wat je doet met je zoon als hij ingebroken heeft moet jij natuurlijk weten
Maar als hij zulke vrienden heeft zit de kans er gewoon dik in dat hij ook niet verantwoord met xtc zal omgaan, ik weet niet van in combi met relatine maar als je het 1 x in bv een Jaar doet kan het niet veel kwaad rekening houdend met het feit dat drug altijd slexht zijn voor je.
Doet hij dit wekelijks ofzo zou ik in jou geval toch hard optreden en hem proberen duidelijk te maken dat het niet zo goed is voor zijn lichaam en dergelijke
Het gangt er eigenlijk vanaf hoe zwaar het gebruik is...
Verder hebben vrienden van me die ook relatine moeten nemen het ook al gedaan en leven ze allemaal nog... Grtz

chrisje 66 zei:

Ik snap de bezorgdheid. Ik heb zelf adhd en slik hiervoor methylfenidaad, waarschijnlijk vergelijkbaar met de medicatie van je zoon. Mijn medicatie met alcohol&drugs is geen goede combi. Bij mij worden de effecten dan erg versterkt. Wanneer ik medicatie innam op het moment dat er nog alcohol of drugs van de avond ervoor in mijn systeem zat, is het al een aantal keer voorgekomen dat de effecten hiervan (in mindere mate weliswaar) weer op kwamen zetten. Wel mee oppassen dus!
Snap dat je je kinderen het liefst van de drugs af hebt, maar probeer wel openheid te houden tussen je zoon en jou. Maak het bespreekbaar. En gebruikt hij drugs, wijs hem dan op de risico's in combinatie met zijn medicatie. Zelf gebruik ik bewust geen medicatie in het weekend, dan is er geen probleem.

Succes!

Koenz07

Newbie
chrisje 66 zei:

Heey, ik heb zelf ook ADHD ben 17 en gebruik ook wel eens xtc. Gebruik de zelfde mediacite als uw zoon namelijk ritalin. Ik heb nog geen last van die combinatie gehad. maar ik ben dan ook verstandig om ze 4uur voor de trip niet in te nemen. Misschien moet u uw zoon duidelijk maken dat het niet verstandig is samen te gebruiken

Bovenaan