Trip ik goed?

daethra

Newbie
Hallo iedereen,

Eerst ff voorstellen omdat ik nog niet echt veel gepost heb hier op het forum (wel al veel 'gebrowst' :) ). Ik ben Belg, 20 jaar en afkomstig uit de Limbuurg.

Ik heb al trip ervaring, al zeg ik het zelf. 10+ keer getript op paddo's, lsd, en een RC (4-HO-MET alhoewel het al bij al vrij zwakjes was). Ook al minstens 1x ego dood gehad.

Toch heb ik bij elke trip opnieuw wel zo het gevoel van: ik wou dat ik trg nuchter was. Dit gevoel heb ik toch wel minstens 1x een 10tal min per keer dat ik trip. Ben ik hier de enigste in of zijn er nog zo mensen want ik heb in nog niet veel trip reports zoiets gelezen ?

Groetjes,
Daethra

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat gevoel herken ik wel, meestal als ik of te hard of te lang aan het trippen ben en ik heb een nare mindfuck. Probeer op zo'n moment iets te vinden wat je gedachten af leid en waar je van kan genieten ook als je onder invloed bent. Op zo'n moment moet je maar denken, ik word vanzelf weer nuchter en het komt allemaal goed. En dan kan je maar beter proberen te genieten terwijl je nog wel tript. Succes daar mee.

En welkom op DF. :)

Wonderland

Belezen gebruiker
Het helpt echt om een tripsitter te hebben. NIet alleen de eerste keer. Ik kan mezelf ook compleet mindfucken maar het helpt als een nuchter iemand me hier dan uitpraat. Zelf kan ik dat niet, dat maakt de fuck alleen maar erger. Een nuchtere buitenstaander kan je vaak net dat ene zetje de goede kant op geven :)

daethra

Newbie
Ik trip liever zonder sitter, het geeft mij toch altijd een gevoel dat ik mij moet inhouden. Dit zal ook wel komen omdat ik eig niet echt iemand ken die zo voor trippen is. Mijn vrienden houden meer van de chemische spulletjes (speed, coke). Als ik dan rondloop met een verdwaasde kop en begin tegen een boom te ijlen dan bekijken die mij altijd zo raar. dus liever zonder sitter dan :)

azgaza

Badass junkie
Ik kan me daar niks bij voorstellen, ik vind het altijd erg jammer als het afgelopen is. Dat geldt in ieder geval volledig voor LSD, als ik het ingenomen heb kan ik niet wachten tot het begint, dan vind ik het helemaal geweldig en vind ik de come down altijd een klein beetje jammer.

Misschien komt het omdat je alleen tript en in trip staat dingen soms moeilijker uit te voeren zijn en je moeilijker kan concentreren en dat als je dan alleen bent je sneller tot milde verveling vervalt en daarom denkt 'hm nuchter zijn is praktischer'?

Immo

Badass junkie
Ik herken het zelf ook, bijna bij al m'n paddo trips heb ik wel eens momenten gehad dat ik even geen zin meer had om te trippen. Dat komt bijvoorbeeld omdat ik me even niet om m'n gemak voel of dat het allemaal net even wat te intens word. Bij lsd heb ik er zover ik weet nooit echt last van gehad.

azgaza

Badass junkie
Immo zei:
Ik herken het zelf ook, bijna bij al m'n paddo trips heb ik wel eens momenten gehad dat ik even geen zin meer had om te trippen. Dat komt bijvoorbeeld omdat ik me even niet om m'n gemak voel of dat het allemaal net even wat te intens word. Bij lsd heb ik er zover ik weet nooit echt last van gehad.

Bij specifiek paddo's ken ik het een beetje van de vroege come-up, een korte spijt van de trip, maar dan in het plataeu, de come-down en er na geweldig met dat 'jeej nog een keer' gevoel.

bjo19

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
Immo zei:

Bij specifiek paddo's ken ik het een beetje van de vroege come-up, een korte spijt van de trip, maar dan in het plataeu, de come-down en er na geweldig met dat 'jeej nog een keer' gevoel.

Heb ik ook al een aantal keer gehad. Is eigenlijk als de trip goed gaat beginnen.. Zoals hoe je omhooggaat met een rollercoaster en denkt was ik toch maar niet ingestapt maar daarna begint de fun :wink:

Als ik het dan heb adem ik gewoon eens diep in en uit, staar recht voor me uit en denk fuck het, daar gaan we dan en laat ik me gewoon gaan

TrippyShit

Badass junkie
Haha ja bij paddo's herken ik dat gevoel soms wel :P Dat idee van, nou is het wel mooi geweest. Volgensmij is dat vooral typisch iets voor paddo's, naar mijn ervaring. Paddo's wordt echt naar je toe gegooit, kijk maar wat je ermee doet. Waar bijv. lsd wordt aangegeven, doe er maar wat leuks mee. Is mijn ervaring althans. Maar als ik die gedachte opeens krijg is het meestal een paar seconde en dan ben ik alweer afgeleid. Maar het is wel irritant als die afentoe opkomt idd. Niet teveel aandacht aan besteden en lekker verder gaan met wat je aan het doen was. De tijd is om voor je er erg in hebt.

Heb je als de trip dan afgelopen is ook echt een gevoel van, hehe eindelijk? Dat heb ik dan juist weer niet. De trip heb ik vaak die gedachte, nou is het wel mooi geweest. En als de trip dan voorbij is denk ik van: Nah, dat had ook weer niet gehoeven :P

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Dat gevoel komt mij heel bekend voor, al heb ik nog nooit lsd genomen (volgende week eerste keer, yes! :grin:)
Maar bij andere tripmiddelen, en zelfs bij wiet (!) heb ik momenten dat ik terug wil naar een nuchtere toestand. Meestal kan ik het gelukkig wel onderdrukken. Volgens mij ben ik gewoon een control-freak en beangstigt het me dat ik geen controle heb over die vreemde trip-werkelijkheid.
Nouja, ik hoop nog altijd dat ik er mee om leer gaan!

Ik heb 1x op truffels heel erg gehad dat ik eruit wilde,

We lagen op een grasveldje en toen kwamen er heel veel mensen langs,
Ik werd helemaal gek maar ben na n tijdje gaan denken dat het allemaal wel weer goed kwam
en dat was ook zo:) voor de rest wel nog flink genoten:tongueout:

buster

Newbie
Nah, als het tegen valt heb ik zoiets van het mag wel afgelopen zijn. Is het eenmaal over vindt ik het jammer het uigewerkt is. Dan ben je weer zo down to earth.
Maar vooral oppassen met doseren, je kan beter bijnemen dan uitzitten.
Als je echt niet meer wil trippen gewoon benzo nemen...

daethra

Newbie
Wow zoveel reacties al :wave:
Het is voor mij ook wel zo als de trip gedaan is dat ik het echt jammer. Dat gevoel van 'ik wou dat het gedaan was' is meer zo een vlaag als het ff hard gaat of als ik mij idd verveel. duurt ook nooit echt langer dan een minuutje ofzo.

Vind er hier ook iemand dat een lsd trip eig uit 2 delen bestaat? het 1e deel is dan het brute gedeelte, waarbij je een echte mind fuck kunt hebben en een beetje heel van de wereld bent. dit duurt dan zo een 3-4 uur, afhankelijk van de sterkte van de trip. en dan word je zo precies 'nuchter' in je hoofd, maar de visuals blijven even sterk of zelfs sterker. en dan kan ik gwn uren naar een schilderij of de wolken kijken en meezweven met de vogels. :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
jep zeer herkenbaar vooral bij paddestoelen. Na een uur of 4 of als ik echt keihard ga denk ik ook vaak van 'ow nu zou ik toch wel even een pauze wille inlassen maar dat gaat danniet natuurlijk :grin:
Gewoon go with the flow ik probeer altijd te denken tijdens mij trip van 'vergeet even alles om je heen en versmelt met de kosmos vergeet wie je bent vergeet je connecties vergeet jezelf laat het gaan' en die gedachte helpt vaak :)
Of gewoon je gedachten even op n rijtje zetten op papier en dit (proberen) te lezen en jezelf gerust stellen dat alles weer goed komt en je hier al lang naar uitgekeken hebt

Bovenaan