Trip herbelevenis?

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
Ik heb eind januari truffels voor het eerst gedaan. Sindsdien nog een paar jointjes gerookt.
Gisteren vraagt een vriend of ik geen zin heb om te gaan. We roken 2 joints, en ik ga even op zijn bed gaan liggen. Opeens voelt het alsof er een knikker in me zit en alsof die alles naar zich toe trekt. Ik begin te denken aan mijn truffels trip en krijg déjà vu's.

Ik wil naar huis vertrekken, maar bij het rechtstaan voel ik me opeens slecht. Op tijd buiten geraakt om daar mijn avondeten aan de grond te geven..

Ik heb nog nooit moeten overgeven van wiet..
Thuisgekomen ben ik met kleren en het licht aan op mijn bed gaan liggen, en zo werd ik wakker om 8u 's ochtends..

Iemand anders die dit heeft gehad?

Arthur King

Wijs gebruiker
Nee, ik heb meerdere keren truffels genomen en ik blow vaak genoeg, maar ik heb nog nooit een flashback gehad.
Maar er zullen er vast wel meer zijn die, door te blowen, een flashback kregen.

JanDeMan

Vriend met wie ik gerookt heb voelt zich nu ook niet zo goed..
Slechte wiet ofzo?
België he...

SittaMan

Belezen gebruiker
Dat gevoel heb ik ook wel als ik gewoon stoned ben. Dit vind ik juist het leukste :grin: Probeer niet in paniek te geraken, en ervan te genieten!

JanDeMan

SittaMan zei:
Dat gevoel heb ik ook wel als ik gewoon stoned ben. Dit vind ik juist het leukste :grin: Probeer niet in paniek te geraken, en ervan te genieten!

Wel, Ik probeerde ervan te genieten, maar opeens werd het me te veel. Alsof ik het net niet meer in de hand had. Maar ik ben beter nu, even iets eten en ik ben weer in orde

Toad

Newbie
Toen ik mijn LSD-trip deed kreeg ik veel flashbacks bij het blowen, ze zijn nu ietjes minder geworden, het is normaal. Voor iedere persoon verschillend.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb ook wel momenten herbeleeft na een joint, maar op een heel andere manier.

Als ik een joint rook als ik trip smaakt deze altijd heeeel erg fel en zeer vreemd, bijna metaalachtig. Ik heb ook het gevoel dat ik de richting vanwaar een geur komt kan ruiken. Deze momenten heb ik soms herbeleefd na een joint. Of dat ineens een panische angst om je hart slaat omdat een emotie of gedachte uit je tripervaring ineens uit je onderbewustzijn omhoog schiet.

Wietje

Belezen gebruiker
Ik heb in april ergens ook truffels gedaan, en als ik tijdens die trip, lang naar iets bleef staren kwamen er allerlei patronen in, dat heb ik soms wel met wiet, enkel zie ik niet zo fel de patronen als toen (maar goed wss)

Verder is alcohol + wiet bij mij hetgene wat mijn eten er meestal terug doet uitkomen.. :grin: maar enkel als ik mij laat gaan :tongueout:

Peace!

eindelijk iemand die dit ook heeft!
ik had dit een klein jaar geleden ook na mijn trip.
de week na de trip leken de joints de trip ''terug te halen''
ik heb niemand hier eerder over gehoord, tot nu.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
theelichtje zei:

Het is toch vrij algemeen bekend dat wanneer je na een trip blowt, het gevoel terug kan komen.
Echt trippen doe je dan niet.

Grote kans dat je tijdens de trip/vlak daarna ook geblowt hebt?

Muse24

Krijg soms wel n naar gevoel of bangigheid in mn buik als ik blow en dat is dan hetzelfde gevoel, of zelfde gedachte als toen ik in een trip zat van wat anders. Maar een lekker gewoon sigaretje of ff wat lekkers drinken/eten doet wonderen dan bij mij!
Zorg dan gewoon voor wat afleiding, heel geconcentreerd tv kijken, gamen of computeren ofzo wil ook wel helpen. Relax blijven idd.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Het kan zeker dat je in de periode na een trip dingen herbeleeft wanneer je wiet rookt. Als ik een nare ervaring op salvia heb gehad dan weet ik ook dat ik minimaal een week of 2 niet moet blowen omdat ik anders het onaangename gevoel van de trip weer aanwakker.

Gewoon even wachten dus.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Momenteel ga ik op wiet altijd super-visueel.

Soort mixje van high zijn, een minieme flashback en hppd...

Vind het wel leuk zo :)

spacelord

Wijs gebruiker
Lavalamp zei:

Ja de laatste tijd merk ik sinds ik hier veel posts las van mensen die CEV krijgen van THC, dat wiet echt lekker visueel kan zijn met je ogen dicht

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
spacelord zei:
Lavalamp zei:

Ja de laatste tijd merk ik sinds ik hier veel posts las van mensen die CEV krijgen van THC, dat wiet echt lekker visueel kan zijn met je ogen dicht

In mijn visie kan iedereen CEV's krijgen op welk moment dan ook.
En nee, niet zoals ze zeggen dat mensen die mediteren en hun chi goed staat dat kunnen maar ik bedoel gewoon iedereen.

Ik noem het zelf kleurtjes kijken, maar er gebeurt vaak nog veel meer:)
Komt bij niet door welke drug dan ook, ik kijk al kleurtjes voor het slapen gaan vanaf m'n 10e ofzo.

Maar wiet kan erg visueel zijn ja:) Maar moet je er zelf wel open voor staan.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik had het eigenlijk vooral gemunt op ogen open, maargoed, CEV's zijn bij mij ook altijd een constante....

Knijp je ogen even heel hard dicht en je krijgt ook gelijk paars en blauw enzo maar daar doelde ik niet op :)

PepTalk zei:
theelichtje zei:

Het is toch vrij algemeen bekend dat wanneer je na een trip blowt, het gevoel terug kan komen.
Echt trippen doe je dan niet.

Grote kans dat je tijdens de trip/vlak daarna ook geblowt hebt?

niet tijdens de trip, maar de volgende dag heb ik dat even goedgemaakt :stoned:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik heb wel nu ik een tijdje veel getript heb ( daarvoor ook al, maar minder) dat ik veel momenten heb dat ik plots (megalomane) onzin uitkraam en helemaal raar wordt. Maar of dit met lsd te maken heeft, dat betwijfel ik.

Bovenaan