Travestie

Dsnuif

Newbie
Toen ik wel eens coke gebruikte had ik ook een heel sterke drang om vrouwenkleding aan te trekken en als ik heel moedig was, naar buiten. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar iets wat me net zo moedig (of onverschillig t.o.v. de wereld) maakt dat ik me weer durf te verkleden. Iemand hier ervaring mee of een suggestie welk alternatief te gebruiken???

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelfvertrouwen en schijt aan wat de rest denkt is een goede basis denk ik :wink:

Als jij het lekker vind om vrouwenkleren aan te trekken doe je dat toch gewoon.
Zet je gewoon over die drempel heen en leef voor jezelf niet voor een ander.
Daar heb je geen drugs bij nodig denk ik zo.

Dus nogmaals 'zelfvertrouwen' is de beste 'drug' voor jou lijkt me.
Laat ze denken wat ze willen denken zolang je maar gelukkig bent en kan doen wat je wil.
Het is jou leven niet dat van een ander.

Grts!! en ENJOY :wink: :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helemaal met Mandragora eens! Misschien via een internet chatsite met anderen praten die graag in vrouwenkleren lopen. Misschien kunnen zij je helpen meer zelfvertrouwen te krijgen. Het kan nooit kwaad!
Ik vind dat je er lekker mee door moet gaan! Ik vind het heel erg stoer van je! X :wink:

Dsnuif

Newbie
Gewoon doen..... Tja, was het maar zo simpel :)
Maar misschien dat iemand me op weg kan helpen wat er nou door de cocaine in mij verandert dat ik me wel durf te laten zien in een ander soort kleding. En welke stof zorgt daar nou voor?!?!?

_shikantaza

Badass junkie
Zelfverzekerdheid krijgt een flinke boost. De meest voor de hand liggende is dopamine, maar ook noradrenaline wordt beinvloed door coke. Opvattingen waren altijd dat dopamine het beloningscentrum reguleert. Recenter onderzoek schijnt eerder te wijzen op het reguleren van motivatiefactoren. Vind ik persoonlijk wel wat voor te zeggen, krijg altijd zin om "dingen te gaan doen" na een lijn of wat, en het maakt niet heel veel uit wat want het meeste is dan toch wel leuk of geeft voldoening. Noradrenaline heeft meer invloed op het nemen van besluiten, en staat er om bekend dat het je zeer alert maakt (fight or flight response).

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Weeg eens af wat het ergste is dat er kan gebeuren (dat iemand je uitscheldt?) en wat het je allemaal oplevert (dat je je goed voelt over jezelf en lekker in je vel zit). Ik zou wel weten wat ik belangrijker vind!

Schijt aan wat mensen van je denken. Mensen die je kennen zullen je begrijpen/steunen en mensen die je niet kennen doen er niet toe.

Dsnuif

Newbie
Helaas, als het zo makkelijk zou zijn had ik de C niet nodig en had ik ook geen bericht gepost :grin: . Denken "sch..t aan iedereen die me ziet" werkt alleen als het onbekenden zijn, bekenden (vrienden, kennissen en wrekrelaties) kan je wat moeilijker wegdenken......
Maar we gaan gewoon verder met af en toe verkleden, beetje drank helpt ook maar met C ging ik toch 8 stappen verder......

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Kun je niet eens feestjes opzoeken waar iedereen dit doet? Ik bedoel je hebt ook van die fetish feestjes en zo, dan moet dit soort ook wel te vinden zijn. Als je daar alleen heen gaat (of met een iemand die je chill vindt) kom je dan ook geen bekenden tegen.

harry123

Bewuste gebruiker
Dsnuif zei:
Helaas, als het zo makkelijk zou zijn had ik de C niet nodig en had ik ook geen bericht gepost :grin: . Denken "sch..t aan iedereen die me ziet" werkt alleen als het onbekenden zijn, bekenden (vrienden, kennissen en wrekrelaties) kan je wat moeilijker wegdenken......
Maar we gaan gewoon verder met af en toe verkleden, beetje drank helpt ook maar met C ging ik toch 8 stappen verder......

Of je gaat naar een andere stad in het weekend of zo?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je'n het dan doet onder invloed van coke, heb je dan de dag nadien geen paranoia/ongemakkelijke gevoelens erover?

Dsnuif

Newbie
@Mandragora, De volgende dag totaal geen slechte gevoelens, en dat maakt het allemaal nog iets moeilijker. Als ik de volgende dag nou een heel slecht gevoel zou hebben dan heb je ook een heel goede reden om er mee te stoppen. Ik zat er alleen maar mee dat ik het niet durfde zonder C.....

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Realities zei:
Heb je het al eens geprobeerd met pep op?
Das het probleem verschuiven, hij moet het echt leren zonder drugs.
Als'ie nou pep ontdekt...waarbij ik me kan voorstellen dat het nog meer remmingen wegneemt op dat gebied dan coke, gaat'ie van het ene middel naar het andere zonder de kern van het probleem aan te pakken. Hij moet stapje voor stapje ze zelfvertrouwen aandikken zodat'ie over een tijdje klaar is dit zonder dope te doen.

@TS: als je je nou heeeeeeeeeeel goed als vrouw kleed en gedraagt, merkt het toch niemand :wink: (in een oogopslag dan), alhoewel valt te bekijken hoe je 'gebouwd' bent en hoe je gezichtslijnen zijn zeg maar.

Ik denk dat het voor jou een mooie eerste stap is om naar dergelijke 'meetings' te gaan.

Grts

Dsnuif

Newbie
Laten we het er maar op houden dat voor een vrouw doorgaan niet echt tot de mogelijkheden behoort, beentjes zijn een beetje te gespierd daarvoor :)
Voor wat betreft andere middelen, ik heb besloten niks meer te nemen. Het is nou niet echt goed voor je en ik ben een kleine beetje bang ergens aan verslingerd te raken..... Een glaasje/flesje wijn op zijn tijd prima, maar daar houden we het maar bij.

En misschien toch eens naar een bedrijfje gaan om je te helpen met make-up, pruik, etc etc.
Ook dat is een stap maar die is toch even iets kleiner dan omgekleed de straat op, zeker zonder C.

Allemaal dank voor de reacties.

Pain

Newbie
Wauw.. deed je ook make up?
Ik zou als ik jou was gewoon naar bars gaan waar dat soort dingen gewoon doodnormaal zijn :) zoals gaybars? Niemand zal raar opkijken dus hoef je het ook niet eng te vinden

Dsnuif

Newbie
Geen make up, alleen de kleren.

En je zal toch naar een bar toe moeten in de kleding, en om zo over straat te gaan heb ik weer C nodig en dat wil ik nou net niet..... Allemaal lastige dingen :)

Realities

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Realities zei:
Heb je het al eens geprobeerd met pep op?
Das het probleem verschuiven, hij moet het echt leren zonder drugs.
Als'ie nou pep ontdekt...waarbij ik me kan voorstellen dat het nog meer remmingen wegneemt op dat gebied dan coke, gaat'ie van het ene middel naar het andere zonder de kern van het probleem aan te pakken. Hij moet stapje voor stapje ze zelfvertrouwen aandikken zodat'ie over een tijdje klaar is dit zonder dope te doen.

@TS: als je je nou heeeeeeeeeeel goed als vrouw kleed en gedraagt, merkt het toch niemand :wink: (in een oogopslag dan), alhoewel valt te bekijken hoe je 'gebouwd' bent en hoe je gezichtslijnen zijn zeg maar.

Ik denk dat het voor jou een mooie eerste stap is om naar dergelijke 'meetings' te gaan.

Grts

jA je hebt gelijk, pep neemt de remmingen nog meer weg...goede post van je

Bovenaan