Tranxene

Practuna

Belezen gebruiker
Hey,

Ik ben na 1 week abillify proberen gestopt daarmee en heb vandaag voor het eerst een benzo voorgeschreven gekregen voor mijn gegeneraliseerde angststoornis, een vrij lichte maar langdurige benzo (3x daags 5 mg capsule)

Vandaag kreeg ik ook toevallig mijn Research chemicals binnen, Etizolam en Ethylfenidate, etizolam wil ik zowiezo een keer proberen, nou is mijn vraag of etizolam een interactie kan hebben op Tranxene (Clorazepinezuur) of Fluoxetine aangezien ik dat ook 20mg slik. Die Ethylfenidate is denk ik zo wie zo gevaarlijk om te mixen met deze middelen denk ik?

Practuna

Belezen gebruiker
Ik al eens late zoen hoe ze er uit zien (zoo zovee het te zien is,, mobiel camera is nog al scheckt :(, etizlama Is helemaal licht blauw van buiten en van binnen, het lijkt wel alsof het effect heefd aan gezien in nu in de avond dacht fock it ik probeer gewoon ook een liche dossis (capsule) van die Ethylfenidate, bevalt me wel alllen moet ippassen want is allemaa wel verslavend voor mij volgemsij, heb uit inmpuls al 50- 1mg Etizola tabletten bersteld voorgelsmij zijn ze wel een echte batch aan gezien ze wel effect hebbeb, al zal ik e nooit achter komen of ze zo totent zijn als dat zeggen dat het is :l

maar heb nu heb ik in een avond totaal al 1ox 1mg etizol, naar binnen gewerkt, is dat wat aan de assecies kant? of zouden heb niet echt 1mg tabletten zijn en dat het allemaal prlacebo is :?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Practuna zei:
Ik al eens late zoen hoe ze er uit zien (zoo zovee het te zien is,, mobiel camera is nog al scheckt :(, etizlama Is helemaal licht blauw van buiten en van binnen, het lijkt wel alsof het effect heefd aan gezien in nu in de avond dacht fock it ik probeer gewoon ook een liche dossis (capsule) van die Ethylfenidate, bevalt me wel alllen moet ippassen want is allemaa wel verslavend voor mij volgemsij, heb uit inmpuls al 50- 1mg Etizola tabletten bersteld voorgelsmij zijn ze wel een echte batch aan gezien ze wel effect hebbeb, al zal ik e nooit achter komen of ze zo totent zijn als dat zeggen dat het is :l

maar heb nu heb ik in een avond totaal al 1ox 1mg etizol, naar binnen gewerkt, is dat wat aan de assecies kant? of zouden heb niet echt 1mg tabletten zijn en dat het allemaal prlacebo is :?
Volgens mij doen ze het wel.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik merk dat overal waar is iets ge typt heb alles helemaal vol met fouten en halve woorden zit, misschien is het meer een in het hoofd effect lol xD

autysd

Bewuste gebruiker
volgens artsen is tranxene een tikje beter dan valium tegen angsten
-maar ik zal de zero euforie ervan dan maar wegdenken :rock:

Bovenaan